1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Leuk spel hoor :+, Alleen dezelfde dag wanneer ik GH3 had ging me Xbox 360 ook kapot, bah moet ik zeker weer een maand wachten, ik speelde wat Player Matches en het was best fun alleen werd er wel vaak het liedje van AFI gekozen die ik geen zak aan vindt :+.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn ik wil de gitaar. Iemand die bij wehkamp besteld heeft en gemaild heeft al reactie?
     
  3. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze verwachten hem ieder moment binnen. Dit zeiden ze ongeveer 2 dagen geleden.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je er misschien beter vanuit gaan dat op z'n vroegst pas in Januari een 360 versie hebt met gitaar. Overal verwachtings data rond de 1-2 weken, maar waarschijnlijk komt Activision pas in 2008 met nieuwe 360 bundels, waarschijnlijk in 2007 wel een kleine levering, maar nooit voldoende om de pre-orders te verwerken.

    Althans, dat was een gerucht dat rond ging, maar klinkt wel erg aannemelijk.


    Over het spel zelf, ik probeer nu op Easy het spel op Lefty uit te spelen. Alsof ik het hele spel opnieuw moet leren, ik lijk wel motorisch debiel.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je hoeft echt niet de hele tijd _0/ te gebruiken hoor... Echt ál je posts hebben dat.

    Heb zelf Medium uitgespeeld, ging best snel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2007
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, ben ik ook aan het doen. Het gaat me wel redelijk goed af, maar je moet het vooral niet teveel lefty gaan spelen! Anders als je weer righty gaat spelen, dan raak je wéér heel snel in de war. :p

    Ik doe elke dag gewoon één tier.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik kijk gewoon in de spiegel en draai mij om, zo ziet alles eruit als righty.
    Ze zeggen wel dat deze achievement geglitched is, soms krijg je em wel en soms niet net als back-up hero en that's what friends are for :confused:
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze laatst nog gemaild over de verwachte levertijd. Dit kreeg ik als antwoord.

    "Helaas hebben wij uw bestelling nog niet van de leverancier ontvangen.
    In eerste instantie melden wij een verwachte levertijd. Door oorzaken van buitenaf, zoals transport, inklaring e.d. kan het voorkomen dat artikelen ons niet binnen de gestelde termijn bereiken. Op dit moment kunnen wij niet zeggen of het artikel wordt uitgeleverd."
     
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Cult of Personality op Hard 180k.. Nog 20k te gaan en dan zonder Star Power. 8)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Cult of personality vind ik persoonlijk het leukste lied om op "HARD" te spelen.
    DIe solo is zo heerlijk als die foutloos verloopt!
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in righty al niet erg geweldig (de laatste paar nummers op Hard lukken niet), maar inmiddels toch al wel een aardig eindje gekomen met lefty op easy. Alleen 8 moet ik nu nog. Dat met die spiegel had ik ook op moeten komen, maar ik zit er nu toch al in (lefty), en het gaat steeds beter.

    Ik heb eerst geprobeerd zonder de gitaar om te draaien, maar dat is helemaal een drama.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    verdommme net met BassieJ One op expert gedaan met ongeveer 800k krijg ik die achievement niet -_-

    Dus nu heb ik geen achievements
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Online matches joinen is echt gewoon niet leuk!!! Met co-op wordt je zowat altijd gedwongen om bass/rythm te spelen, en bij Pro face off is het echt 9 van de 10 keer TDWDTG, of TTFAF. Wordt er echt schijtziek van! :eek: Ik ga voortaan maar zelf hosten...

    Vind het echt zonde..Het verpest de fun helemaal. Je wilt toch niet 3 keer achter elkaar TTFAF spelen?
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    kun je zien dat veel guitar hero spelers homo zijn. TTFAF is namelijk nogal gay|:-
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    TTFAF is echt geen gaynummer,vind het nog steeds een erg bruut nummer!
    Maar moet bassiej wel gelijk geven dat sommige mensen wel heel erg vaak TTFAF kiezen,dan heb je het idd wel snel gehad.
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem wss met kerstmis :D :D ik ben zo focking blij...maandag ff bij de winkel ophalen
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat zijn jullie favo nummers nou eigenlijk? Mijne:

    Impulse
    Stricken
    Rock 'n Roll all Night
    Cities on Flames with Rock 'n Roll!
    Talk Dirty To Me
    When You Were Young

    Verder vond ik nog heel veel nummers heel goed, maar die heb ik ondertussen zovaak gespeeld, dat ze wat minder worden. :p
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Er zijn ook wel leuke bonus nummers :)

    Ik vergeet alleen altijd de namen
     
  19. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is idd echt heel erg lekker als 'ie foutloos gaat! Ik werd bijna gek toen het op één of andere manier gewoon uit m'n vingers kwam. Heerlijk! :9

    Ik heb trouwens wel 2 stukjes karton moeten gebruiken zodat de hals van de gitaar beter zit (en daardoor beter contact maakt). Vind het wel echt een enorme stomme zet, die losse hals. Je krijgt er alleen maar problemen mee (losse aansluitingen e.d.) en tis echt niet zo'n mega-object om mee te nemen met hals vast dat gitaartje. |:-

    Maargoed, 't werkt nu, dus ik laat 't maar zo...
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    als mijn gitaar naar de klote is ga ik er gewoon mee terug of ik bel Activision op...je hebt namelijk betaalt voor een werkend product
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina