Ik heb dat geprobeerd met dikke stoffen stickers, maar uiteindelijk komt er toch weer speling. Xeno's id werkt een stukje makkelijker, namelijk gewoon een post elastiek tussen de 2 bevestigingspunten van de schouderband.
Dat was overigens niet mijn enige probleem. Ik heb uiteindelijk de hals opengemaakt (kan geen kwaad, achterste schroefje van het fretpaneeltje losgemaakt, en het kartonnetje 180 graden gedraait, de voorste niet los halen, want ik vermoed dat daarmee ook alle lijm loslaat.), want ik had enkele fretbuttons die doodleuk niet fatsoenlijk werkte als je niet precies in het midden drukte, het leek of het veertje wat eronder zit niet goed werkte. Dat is niet het geval. De fretbuttons die blijven hangen, zitten op sommige punten gewoon te krap wanneer je ze indrukt. Toen ze los erin zaten, en ik op een hoekje van de fret drukte, bleef deze alsnog hangen. Ik heb deeltjes waar hij op bleef hangen van sommige frets (bij mij oranje blauw en rood) weggevijlt, en nu werken ze allemaal hetzelfde.
Dat heeft gewoon geen nut. Activision kan ze niet eens fatsoenlijk leveren, laat staan vervangende exemplaren leveren. Dat zou betekenen dat je waarschijnlijk op zijn vroegst pas rond eind januari/februari met je nieuwe gitaar aan de slag kan. Dan kan je beter zelf gaan knutselen.
Ik heb GCshop direct ge-emailed over mijn problemen met de gitaar, maar krijg er gewoon geen antwoord op. Ik weet niet of ik nog wel eens in zee ga met GCshop. Eerst duurde het al anderhalve week tot ik Halo 3 binnen kreeg terwijl ik hem gepre-orderd had. Er stond al wel een verzendstatus op de site, maar uiteindelijk vermoed ik dat ze gewoon niet genoeg exemplaren hadden. Waarom? Ook GH3 had ik ge-preorderd, stond de 22ste als verzonden op de website, maar krijg hem pas de 27ste binnen. Track & Trace verteld me dat hij de 26ste is verstuurd. Bij Halo 3 werd het gegooit op problemen bij de post, maar zo'n poststuk raakt niet zomaar kwijt. Bij GH3 kreeg ik ook het "ik heb veel pech met de post" verhaal.
Ik heb liever dat een website gewoon met de waarheid komt, ipv met smoesjes me aan het lijntje houd. Als er niet genoeg geleverd is, en ze stellen me daarvan op de hoogte, geen probleem. Stuur ik een email over een probleem met het geleverde product, vertel me dan gewoon dat Activision niet kan leveren ipv mij te negeren.
Laatst bewerkt: 9 dec 2007