1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat geprobeerd met dikke stoffen stickers, maar uiteindelijk komt er toch weer speling. Xeno's id werkt een stukje makkelijker, namelijk gewoon een post elastiek tussen de 2 bevestigingspunten van de schouderband.

    Dat was overigens niet mijn enige probleem. Ik heb uiteindelijk de hals opengemaakt (kan geen kwaad, achterste schroefje van het fretpaneeltje losgemaakt, en het kartonnetje 180 graden gedraait, de voorste niet los halen, want ik vermoed dat daarmee ook alle lijm loslaat.), want ik had enkele fretbuttons die doodleuk niet fatsoenlijk werkte als je niet precies in het midden drukte, het leek of het veertje wat eronder zit niet goed werkte. Dat is niet het geval. De fretbuttons die blijven hangen, zitten op sommige punten gewoon te krap wanneer je ze indrukt. Toen ze los erin zaten, en ik op een hoekje van de fret drukte, bleef deze alsnog hangen. Ik heb deeltjes waar hij op bleef hangen van sommige frets (bij mij oranje blauw en rood) weggevijlt, en nu werken ze allemaal hetzelfde.

    Dat heeft gewoon geen nut. Activision kan ze niet eens fatsoenlijk leveren, laat staan vervangende exemplaren leveren. Dat zou betekenen dat je waarschijnlijk op zijn vroegst pas rond eind januari/februari met je nieuwe gitaar aan de slag kan. Dan kan je beter zelf gaan knutselen.

    Ik heb GCshop direct ge-emailed over mijn problemen met de gitaar, maar krijg er gewoon geen antwoord op. Ik weet niet of ik nog wel eens in zee ga met GCshop. Eerst duurde het al anderhalve week tot ik Halo 3 binnen kreeg terwijl ik hem gepre-orderd had. Er stond al wel een verzendstatus op de site, maar uiteindelijk vermoed ik dat ze gewoon niet genoeg exemplaren hadden. Waarom? Ook GH3 had ik ge-preorderd, stond de 22ste als verzonden op de website, maar krijg hem pas de 27ste binnen. Track & Trace verteld me dat hij de 26ste is verstuurd. Bij Halo 3 werd het gegooit op problemen bij de post, maar zo'n poststuk raakt niet zomaar kwijt. Bij GH3 kreeg ik ook het "ik heb veel pech met de post" verhaal.

    Ik heb liever dat een website gewoon met de waarheid komt, ipv met smoesjes me aan het lijntje houd. Als er niet genoeg geleverd is, en ze stellen me daarvan op de hoogte, geen probleem. Stuur ik een email over een probleem met het geleverde product, vertel me dan gewoon dat Activision niet kan leveren ipv mij te negeren.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Cliffs of Dover
    Cities on Flames with Rock 'n Roll (is dit een coop nummer ofzo? heb hem alleen met bassiej gedaan en ik kan hem zelf nooit vinden maar wel veeet)
    Miss Murder
    When You Were Young
    3s and 7s (alleen ik kan hem nog steeds niet op expert.)

    Ik ben nu bij Lou op expert. Zo maar ff een poging wagen. Ben benieuwd of ie echt zo moeilijk is.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: nvm
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ramon NL ik bestel altijd bij gamevision en heb daar nooit problemen gehad,

    Misschien moet daar eens een kijkje nemen.

    www.gamevision.org
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik dat ook maar opgevenement gaan doen, het lijkt me ook wel een leuk idee om je Les Paul gitaar te gaan 'casemodden' als het ware, stukje plastic eruit halen en LEDjes lijkt me zo gaaf, ook al zie je het zelf niet, het heeft toch wel "beetje" status vindt ik.

    Ja weet ik, maar ik vind dat gewoon fijn om te doen, daaraan kan je me herkennen zeg maar.. En als je daar al een probleem mee hebt.. 8)

    En Medium is op sommige nummers echt irritant, zo sloom als je veel op Hard speelt maar Medium moet doen met bijv. vrienden online co-op. Gelukkig toen Skargan hier was kon hij gewoon met z'n controller met gemak Hard doen, dat was echt fijn..

    _0/ (sorry Shizzel, maar ik blijf bij m'n verslaving O-))
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl, heb die demo zo focking vaak gespeeld dat ik nu die 5 nummers op expert met een controller kan XD
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow, netjes. :p Dan kan je wel voor de Buy a guitar already achievement gaan op de LEGALE manier, als je het spel hebt. :)
     
  8. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    toch maar Guitar hero voor kerst gevraagt komt voornamelijk door de vette nummers die op op GH III staan.
     
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the Jungle is echt een kutnummer om te spelen op Expert.. Hij wilt maar niet lukken. :'-(
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Inderdaad een hele vervelende, onsamenhangende, en niet kloppende note chart. Ik speel 'm veel liever op Hard. :)

    Ik hoop trouwens echt dat ze een Aerosmith DLC pack gaan doen. Lijkt me geweldig..
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 'em ook veel liever op Hard. Daar is hij zeer leuk om te spelen (het is namelijk een heel goed nummer), maar Expert.. blargh. Ik snap de notechart gewoon niet in relatie tot het nummer - het klopt gewoon niet. Je speelt noten die je niet hoort en andersom, en dan slaat het nog eens nergens op ook. Godslastering, zeg ik!

    :9

    (En ja, Aerosmith DLC zou supervet zijn)
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik blijf wachten op een Guns 'N Roses Pack, November Rain en Paradise City lijken me heerlijk om te spelen ^^
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    November Rain zit amper goede gitaarpartijen in, alleen de solo. Dus dat lijkt me een slechte keuze, maar het is wel een vet nummer.
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat laatst ook al te discussieren met een vriend over November Rain. Er zitten inderdaad weinige echte gitaarpartijen in, maar de solo maakt het goed (imho). Ik zou het nummer wel graag willen zien.

    Ik zou echter ook nog wel een Queens of the Stone Age pack willen zien, een Muse pack, en een RHCP pack. En misschien nog een White Stripes pack, al is dat meer een Bass-pack dan. :9 Ja, al die artiesten (op The White Stripes na) zitten al in Guitar Hero, maar toch zou het echt supervet zijn.
     
  15. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja, ik hoorde over een manier om hem te halen zonder ook maar een nummer te spelen met een controller.

    Maar ik zag in iedergeval wel dat er 2 pack waren voor 500 punten, wat ik vrij duur vind als het om maar 4 liedjes gaat. Maar hoop zelf ook op een Guns 'N Roses pack, maar ook op een ACDC pack en mss nog een Dragonforce pack met Dawn of a New World...is echt een heel goed nummer.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zucht...wat heeft iedereen met Dragonforce? Echt zwaar overhyped zijn die gasten. Alle nummers lijken op elkaar. En het is gewoon irritante kutherrie. :eek: Hoewel het wel leuk is te spelen met GH...voor eventjes.
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja online word je echt gek van dat nummer... ik zou veel liever iets meer zien in de geest van the killers, de arctic monkeys ofzo :)
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    3 nummers zelfs maar. :cool:
    Ik vind TTFAF een heel vet nummer, maar niet om redelijk vaak te spelen, en al helemaal niet om een miljoen keer te spelen.

    Oja en Jackie brown JR, ik had je toegevoegd maar blijkt dus dat boosten helemaal niet kan.. We spelen wel een keer gewoon online voor de fun.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dragonforce is idd wel een beetje gaar.
    Hoewel ik TTFAF een erg leuk lied blijf vinden zijn de rest van hun nummers minder.
    Dan heb ik het nog niet over hoe ze live spelen 8)
    Dat is echt huilen met de pet op!

    Maarre een Led zeppelin pack mag er voor mij ook wel in komen.
    Stairway to heaven FTW!!

    Of zoals iemand al eerder zei een QOTSA pack met "little sister" erin aub :)
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Little Sister _O_ Verder Infinity, Everybody Knows That You're Insane of Quick and to the Pointless. Die laatste is een beetje kort maar echt super.

    Hell, -anything- van QOTSA mag er van mij in. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina