1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gitaar zelf ook top, alleen de band die je om je hangt, door te lang geplooid te liggen in de doos is die wat geschuurd, heb er maar wat plakband rond gedaan (die zwarte plakband met zo witte draadjes in). Hopelijk houd hij :).
     
  2. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nu weer een heel stuk beter, 99% van de tijd slaat de rode knop nu wel aan. Ik had hem gereconnect en heb de gitaar nu ook wat relaxer vast, zodat de hals niet zoveel beweegt. Alleen de star power wil nog wel eens zomaar activeren of helemaal niet, maar dat is (nog) geen ramp.

    Met het naar voren halen bedoel je dit neem ik aan?
    http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006

    Misschien probeer ik dat later wel als hij echt gaarder word. Voor nu hoef ik hem iig niet in te ruilen. Vet spel, vooral dat Santana nummer was even lekker.
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang dit tekort blijft, zou ik hem niet eens proberen in te ruilen. Kans is groot dat je hem weken kwijt bent. Kan je beter zelf proberen te fixen.
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Oke Bassieman, RB zuigt maar als ik die 5* heb ga ik echt als een rambo alles 5* halen want die Achievement van 5 sterren op expert ga ik echt sowieso halen. Nu wil ik graag weten wat jullie het beste nummer vinden. En dan liever niet een paar maar gewoon echt de beste. Mijne:
    Holiday in Cambodia - The Dead Kennedy's
    Gewoon een geweldig nummer :p
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Weezer - My Name is Jonas
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Pff, ik kan hem niet eens normaal halen op Expert terwijl ik zelf nog maar 4 nummers op 5* moet. Het spel zit heel vreemd in elkaar.

    Btw, mijn favo nummers zijn:
    Disturbed - Stricken
    The Killers - While you where young
    Smashing Pumpins - Cherub Rock
    Revolverheld - Generation Rock
    ILC - Cult of Personality
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ, hoe kan jij de scores vinden van waar je het 5* hebt?

    En mijn favo nummer is "My Name is Jonas" of "Cliffs of Dover".. Beiden kan ik aan, alleen Cliffs of Dover volgens mij "net" geen 5*, maar wel 4*. :) Heerlijk om die online te doen, meeste mensen verwachten het niet maar eerder doen ze TTFAF..

    _0/ (w00t, zometeen bloedprikken, arm hele dag lam verwacht ik, geen GH3. :mad:)
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Scores vanaf 5*? Het is gebaseerd op multiplier. Je gemiddelde multiplier moet 2.8 zijn voor 5* en 2.0 voor 4*.
    Je hebt per liedje dus verschillende cutoffs, maar op http://www.scorehero.com kan je ze vinden.

    Voor 5* op Expert (op de 360): Hier
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem niet hoor ;)


    Maarre, anyone? Ik heb aardig wat friends die GH3 hebben, maar ze verschijnen gewoon niet op de leaderboards.


    Als tie het straks weer niet fatsoenlijk doet, zou ik wel eerst de oplossing met een elastiek proberen, werkt goed, en is risicoloos.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  10. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de Wehkamp gebeld en die wisten me te vertellen dat ze er geen van de leverancier hebben ontvangen. Ze wisten niet wanneer dat gebeurt dus wanneer ik mijn GH3 krijg.
    Conclusie: Annuleren die hap.
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Elastiek om je gitaar is de nieuwe rage! :p
    Maar inderdaad, het werkt zeer goed, had het idee van een ander plaatje waar iemand zo'n klein haakje had bevestigd en dan met een dun elastiekje, maar dit is een goedkope oplossing. Gewoon een postbode elastiek..

    _0/ (straks nog even spelen, 3's and 7's wil ik voorbij! GRR!!)
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Op dit moment doet mijn gitaar het nog perfect, maar ik heb even teruggezocht in de thread en daar staat iets van een elastiekje tussen de 2 bovenste schoudergordel bevestigingspunten. Wat is hier juist het nut van, en heeft het zin om dat toe te passen om te voorkomen dat je gitaar sneller verslijt of is het enkel een noodoplossing bij een slecht-contact probleem?

    Het kan trouwens toch niet teveel kwaad om je gitaar te 'dragen' m.b.v. van die gordel aan die punten neem ik aan, of maak je best die schouderband elders vast a/d nek?
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn setup wel even fotograferen met m'n telefoon, dus sorry voor slechte kwaliteit, denk dat ik de eerste was met een elastiekje, heb het hier ook meerdere malen gepost.

    Geef me een paar minuutjes. :)

    Edit: In de spoiler. :)

    Ik heb 2 elastieken erom gedaan, omdat ze opgevenemnt rekken en kracht verliezen, maar met 2 gaat het minder snel, uit eindelijk 1 eraf halen en weer een nieuwe erop doen, zorgen dat ze goed stevig blijven. Trek je postbode anders even aan de mouw. :)
    Achterkant Gitaar:
    [​IMG]

    Gitaar onderkant bevestigingspunt, elastiek om de knop onder de nek band bevestigen:
    [​IMG]

    Gitaar nek bevestigingspunt:

    [​IMG]

    Je ziet er niks van van voren!:
    [​IMG]
    (Leuke stickertjes, dat konijn is zo machtig.. :+)

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke sokken :9
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Aah zo ok, erg bedankt! Hopelijk springen die dingen niet terwijl je aan het 'rocken' bent voor je TV.)
    Tot nu toe heb ik het idee dat mn gitaarnek nog erg stevig zit in het onderste deel dus waarschijnlijk is die ingreep nu nog overbodig, maar zeker het onthouden waard.
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, elastiekjes kunnen over het algemeen nog wel 20 cm verder uitgerekt worden voor ze knappen, tenzij ze oud zijn natuurlijk en al een tijdje onder het stof liggen. ;)

    En bedankt, heerlijk wit, moest me aankleden voor bloedprikken anders zat ik in m'n joggingbroek en grijze sokjes. 8)

    Zit nog steeds vast p 3's and 7's, krijg dat ritme niet onder controle terwijl het m'n favo nummer is om te luisteren van QOTSA.. Kan het ritme in vergelijking met gitaar niet echt krijgen..

    _0/
     
  17. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de laatste bij gamevision besteld en krijg hem morgen binnen, Wehkamp is altijd een drama (ik neem aan dat je daar besteld hebt omdat je korting kreeg)
     
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste? :'-(

    Hoe onmogelijk kan het zijn om aan een spel te komen, damn. Vanavond even kijken of de MM in Eindhoven er nog heeft liggen. Zal ook wel weer niet.
     
  19. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    De bart smit, intertoys, en frs in Amsterdam centrum hadden er nog allemaal (was alleen op zoek naar GH2 voor een leuk prijsje)
     
  20. Nida

    Nida Legendarische noob

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij MM Maastricht hadden ze dinsdag nog een hele stapel liggen, meteen eentje meegenomen en m'n bestelling bij gcshop van mid-oktober gecancelled.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina