1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Wehkamp heeft hem voorlopig nog niet op vooraad. :{

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Manzzz! Paranoid net 100% gehaald op Expert! Lekker hoor. :) Niet dat 'ie zo moeilijk is, maar die solo is wel nasty. Ik ga 'm nog een keer doen, want ik heb m'n Star Power niet goed gebruikt bij het laatste stukkie. Dus m'n 22ste nummer 100% tot nu toe. :D

Raining Blood 218K...zucht...Wanneer heb ik 'm nou eindelijk, hij is zo kut om te spelen, en zo moeilijk...

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nu alle nummers op easy en medium gedaan maar krijg ik nu pas weer geld als ik hard ga doen of als ik mijn aantal sterren verbeter? :mad:

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer nice BassieJ. Ik zit nog steeds vast op Expert's tier 7.. Knights of Cydonia lukt me telkens tussen 66 en 80%, Stricken is me gelukt, maar de rest lukt echt niet.. Vooral Before I forget is zo kut na de intro! Het riffje meteen na de intro, zeg maar. Dat heel snel veranderen van akkoorden, dan geel/blauw, etc. Da's kut kut kut.

En COOKIE X, dat klopt ja. :9

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Das gaar :mad: Krijg je dan ook geen career points meer, want volgens mij komen die er ook niet meer bij? :eek:

Naja dan nog maar verder oefenen en over op hard...

6. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, Easy en Medium alles op 5* sterren. Raining Blood is echt een bitch.

Begin nu op Hard maar dat lukt me echt niet, met veel moeite nog 3* sterren kunnen halen op Slow Ride en Hit Me With Your Best Shot maar op die andere twee ga ik gigantisch op me bek. Iemand tips hoe je die oranje noot het best kan pakken?

7. wibraman

wibraman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Switchen met je hand zodat de pink op de oranje komt of de pink op de oranje en de wijsvinger op groene houden.

In het begin wennen, na een tijd krijg je het te pakken.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zeker lastig stukje van Before I Forget. Ik doe altijd m'n wijsvinger op groen, en middelvinger op rood voor de GR chords, en dan laat je je wijsvinger los, en dan ga je met je ringvinger op geel. en dan kan je dat ingedrukt houden voor de hammer ons, je moet alleen blauw indrukken. Bridge is trouwens ook wel kut, als die er niet was, dan zou 'ie echt stukken makkelijker zijn om 100% te krijgen...Maarre, succes met Raining Blood... :)

9. wibraman

wibraman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt gewoon geld voor iedere ster die je (erbij) haalt. Haal je nu 3 sterren op een liedje? Dan krijg je een bepaald bedrag. Haal je later 5 sterren? Dan krijg je er nog geld bij. Je kan in totaal een bepaald bedrag halen voor een liedje (afhankelijk van het niveau) en dat kan je 1 in keer halen, of in 3 keer:)

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar volgens mij krijg je toch elke keer een bepaald bedrag als je het liedje uitspeelt? Ik heb toch al zeker bepaalde songs meerdere keren gespeeld nadat ik (op sommige zelfs) 5 (gouden) sterren heb behaald en nog kreeg ik volgens mij een 'afrekening'.
    Hoe kan je anders geld sparen voor bijvoorbeeld het 100kk money achievement?

11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb echt totaal geen zin in RB.. lols.

En ja, dat is wat ik al deed, maar ik kan het ritme gewoon niet bijhouden. In practice op Slow, Slower en Slowest lukt hij me makkelijk, zelfs nog 90% op Slow, maar op Full Speed lukt het gewoon niet.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb steeds een 2,76 (ongeveer) multiplier bij Fefore I Forget. Echt irritant. En het is nou niet bepaald mijn favoriete nummer

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe update:

14. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Yeeej... 3 & 7's op Expert gehaald, nu vast @ before i forget.

De hele fucking intro doe ik foutloos, stuk daarna 'kan' ik ook bijna foutloos maar meestal ben ik zo zenuwachtig dat ik alles mis :p

Maar ik ga nu ieder keer af @ 75% bij dat slome kut gejankt van die homo zanger ( :p ). Irritante grepen achter elkaar krijg ik niet voor elkaar :\

15. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Lange Jan, waar heb jij GH vandaan. Wehkamp toch?

16. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem nu een paar dagen. Hij is erg goed. De gitaar speelt lekkerder dan die explorer.
    Ook vandaag het eerste potje online gespeeld en gewonnen. Is een erg leuke toevoeging.
    Als er iemand een potje tegen me wilt spelen dan mag hij me toevoegen hoor.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ben nu nog ff bezig met medium. Eerste 3 tiers vandaag gedaan, straks ff verder, en ik hoop 'm morgen uit te hebben, dan heb ik alle carreers gedaan. :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je als je alle nummers wil spelen uit het spel, de hard mode gebruiken, of kan je die ook unlocken mer easy.

19. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een hoop nummer unlocken door ze te kopen in de game. En volgens mij krijg je een liedje erbij als je bij alle moeilijkheden alle liedjes op 5 sterren uitspeeld.

Ik heb de game nu 5 dagen en ik vind hem erg cool. :9 Heb easy makkelijk kunnen uitspelen, en medium was ook niet al te moeilijk. Maar als ik nu naar Hard mode ga dan haal ik dat eerste nummer niet eens. Hoelang hebben jullie erover gedaan om beetje goed te worden in hard mode?

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    week ofzo om de eerste 1e tier te complete (op GHII dan)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina