Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow, vet, ik sta op #656! :9

    Maarre, ik heb al heel lang niet meer op die pagina gekeken, ik ga 'm denk straks ff flink updaten. :)

    Fak...wachtwoord vergeten?! Moet je gewoon die van je email doen? Dus username als E-mail adres, en wachtwoord van je email adres? Ik weer het niet meer. :$

    Edit: Uhm...oke?! Ik doe forgot password, en dan voer ik m'n username in, en dan zegt ie dat ie 'm niet kan vinden. :+ Vage shit.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je 'm updaten? :9 Het gaat allemaal automatisch.
    En nee, je username is niet je emailadres.. Je username is waaronder je geregged bent (ik gewoon SinofEnvy, jij denk ik gewoon Dr Bassmeister).

    Anywho, denk ik dat ik eindelijk voorbij dat kutstuk in Before I forget ben.. Komt er een fucking chord-fest rond 75%. En die failde me HARD. :mad:
     
  3. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD! Dat is nouw niet eerlijk :p. Nu staat er 4 weken wachttijd! WIL HEM OOK!!!
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Doe ik, maar het lukt niet. :mad: Hij zegt dat ie m'n username niet kan vinden. :?

    Maarre, je moet sliden bij die bridge, en de geel-oranje chords negeren, dan kom je er wel voorbij.
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat deed ik al... Maar het lukte niet echt. Dus ik heb gewoon alleen de rood-blauwe gedaan en heel soms de groen-gele, en verder Star Power. Ik kwam er zo doorheen.

    De rest van de tier ook gecomplete :D Nu Cult of Personality... Tot de eerste solo FC, dan kom ik er doorheen.. Maar bij dat deel van "Start soloing, keep soloing, DON'T STOP SOLOING!" (bij More Stats / Practice) fail ik.. Achja, dat gaat me wel lukken.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    AAAAAAAAAAARGH ik word GEK van Raining Blood. Ik kan maar geen 5* halen op dat nummer (Hard), terwijl ik de rest wel heb (met weinig moeite).

    Ik zit er serieus over te denken om Activision te mailen of ze dat nummer patchen, het verneukt het hele spel :mad:

    Oh en btw ik heb net een achievement gehaald =D

    [​IMG]
    Too Many to Count - 25G
    Hit 250,000 notes in Career
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn I luv these bonus songs _O_

    Hier Kommt Alex
    Minus Celsius
    Prayer of the Refugee _O_
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Impulse!

    En ja, Raining Blood is gewoon KUT.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het hier al een tijdje niet meer gevolgd, maar klopt het dat er een aantal Co-op achievements geglitched zijn?
    Dan weet ik iig dat het niet aan mij ligt :9 (en komt er dan ook een update voor uit?)
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja heb nu eindelijk die 500k coop score achievement gekregen na tig keer behalen... En er zullen er vast nog wel meer zijn.
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Radio Song _O_ Simpel en niet superleuk om te spelen maar zeer catchy.
     
  12. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    She Bangs the Drums_O_

    Nou ben nu bij My Name is Jonas op Hard waar de intro en outro niet echt willen lukken. De rest redelijk makkelijk gehaald, weliswaar op 3* ..:emo:
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is de kans dat je een 'defecte' Guitar krijgt? dan bedoel ik de knoppen die niet helemaal werken.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Niet zo groot lijkt mij... Anders kan je 'm gewoon terugbrengen lijkt mij.

    En WOOEEEHHH!!! Eindelijk dan kutnummer Raining Blood 5* gehaald op Expert! :D

    [​IMG]
    Guitar Hero
    Earn 5 stars on all songs on the Expert difficulty 75G
    Verkregen 19-12-2007

    Echt vet! :D 600G bereikt ZONDER achievement glitches! :D Anders had ik nu wel 750G ongeveer, Op naar de 800G. :p

    Ook sta ik nu 520ste ofzo van de wereld op Live met Expert carreer. :) Gaat lekker vandaag, ook heel veel highscores verbroken. Ik zit nu op 12000000 punten in totaal. :D

    610/1000G
    42 van 59 prestaties
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  15. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je om de game te linken met de website per se Gold hebben?
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij niet, maar wel om online te spelen natuurlijk.

    Maar dat linken moet je op guitarhero.com doen mbv de code die je in het spel ziet staan in het live menu --> guitarhero.com ofzo(als je daar tenminste in kan komen)
     
  17. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vanuit het menu dat wil selecteren gaat hij zeuren dat ik daar niet tot bevoegd ben.
     
  18. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week de game eindelijk gekregen, kwam er achter dat de gitaar het niet helemaal goed deed.

    Hele week met de "oude" explorer gespeeld. Kom ik er gisteren bij een potje co-op achter dat de gibson het weer goed doet... WTF?!
     
  19. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    50%.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Guitar Hero III Tracks (one free)

    Content: Holiday 2007 Single "We Three Kings"
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Free “We Three Kings” as performed by Steve Ouimette. For all song credits please visit www.redoctane.com."

    Content: Die Fantastischen Vier "Ernten Was Wir Säen" - Single Track
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in India
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Ernten Was Wir Säen" as performed by Die Fantastischen Vier. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

    Content: Extremoduro "So Payaso" - Single Track
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in India
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "So Payaso" as performed by Extremoduro . For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

    Content: Trust "Antisocial" - Single Track
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: Not available in India
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "Antisocial" as performed by Trust. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina