1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    damm jullie maken me jaloers, ik wil dit spel ook. iemand enig idee waar dit spel redelijk goedkoop te vinden is? Zit een beetje in geldnood :+
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hte ligt dus toch aan die connectors, want nu doen soms blauw en oranje het ook niet meer, als ik de neck aanduw doen ze het weer wel. Hoe fix ik dit? Er zat een stukje tape in dat ding geplakt, maar die is losgelaten.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Een elastiekje van de gitaarnek aan het puntje waar je je "neck string" aan kan bevestigen, tot die van onderaan vlakbij je whammy bar te doen, zo blijft die goed aangedrukt.

    Ik maak thuis wel een foto met m'n mobiel hoe ik het heb gedaan als je het niet snapt. Zit nu op school..

    _0/
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik niet proberen, een elastiekje merk je niets van, je voelt het niet eens, en het werkt..

    _0/
     
  6. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nergens last van heb geprobeert om ergens GH3 te halen met gitaar maar die zijn gewoon overal uitverkocht dus moet ik helaas GH3 met men GH2 gitaar spelen opzich niet erg want kweet wel dat hij perfect werkt :)
     
  7. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat te te doen GH2 inc. gitaar voor 40€. Is dit goed om mee te beginnen? en later GH 3 aan te schaffen ofzo? Of gelijk voor GH 3, ookal is die prijzig. Grote verschillen tussen de games?
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik zit helemaal alles 100% te halen op Expert, zit jij 'm gewoon lekker te glitchen. :9 Ach, ik zit al op 12, dus nog maar 8 te gaan. Beter eerlijk verdient dan oneerlijk.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan echt niet wachten totdat sinterklaas hem komt brengen :+
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk nummer? :+
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zal Bassiej balen 8)

    GH2 voor die prijs is een koopje, die zou ik zeker halen. En dan daarna GH3 met gitaar, zodat je thuis multiplayer kan spelen 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet alsof ik het expres deed ofzo :+
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ach, wat is oneerlijk in dit geval? Het is een fout in de game.

    Ik zit trouwens vet vast bij de laatste paar nummers op hard. :D
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw post had direct van mij kunnen komen. Ik heb pretty much dezelfde achievements behaald (ook in een enorm korte tijd), Medium is net té makkelijk en het laatst blok van Hard (op Cliffs of Dover na) té moeilijk. :cool:
     
  15. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nergens te krijgen voor de 360 hier, balen. Ik kan hem wel op de ps3 halen maar dan kan er nog niet met zijn tweeen geshred worden hier omdat ik gh2 al op de 360 heb. Grrrr
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik deze game kan kopen zonder Gitaar?
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem MET gitaar kopen, tenzij je al een GH2 gitaar hebt. Want losse gitaren worden pas geleverd in 2008, hebben ze mee gedeeld.

    Bij meeste winkels ligt hij wel los, Bart Smit blijkt er vaak nog een stuk of 2 te hebben. Tenminste bij ons in Emmeloord.

    _0/
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren Hard uitgespeeld (moet alleen nog Raining Blood op 5*), co-op career uitgespeeld, de 1000 note streak solo en co-op gehaald en de 500K co-op achievement gehaald.

    Ik merk wel dat ik steeds minder GH3 speel en toch weer neig naar deel 2, dat komt denk ik ook wel omdat de hele carreer niet goed geleveld is. Ik haalde alles op 5* totdat ik bij het laatste blok kwam, die nummer zijn gewoon van expert nivo. En dan nog de bossbattles die aan het cheaten zijn.


    Je moet alleen de cheat intikken van unlock everything en daarna een career nummer spelen, je krijgt em dan. Beetje loos maar ja, het is een fout in het spel en het heeft niets met skill te maken.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Xerofox, deelde eerst je mening over de tracklist, maar nu ik ze vaker speel worden de nummers een stuk leuker.
     
  20. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik jou goed begrijp is dat je gewoon een cheat invoert waardoor je alle stuff hebt vervolgens een nummer speelt en dan de achievement krijgt dat je alles hebt gekocht?


    En als ik jou goed bergrijp is dat ik gewoon 20 nummers op easy 5 gouden sterren moet behalen en dan ook gewoon die achievement krijg?


    Ik bedoel wtf is er met de achievements zezijn allemaal glitchy die met de controller op hard uitspelen ook al erg jammer. :'-(=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina