Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar BassieJ je moet effe niet vergeten dat jou niveau iets hoger is dan dat van de meeste hier ;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja oke, maar met star power kun je wonderen doen. :9
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    *Wilt met smokey spelen, wilt met smokey spelen!

    -------

    AHHHH, KRIJS KRIJS, SLAAT TEGEN DEUR, SLAAT DEUR DICHT

    Rotterdam Alexandrium afgelopen en overal was hij weg... :mad: Nu ben ik zielig :mad:

    Wil het ook weer spelen 8)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iemand enig idee waar ik deze game + gitaar voor t einde van t jaar nog kan bemachtigen? ben gister in leeuwarden alle winkels incl mediamarkt afgeweest maar de 360 versie is overal op. Is er misschien een webshop die ze op voorraar heeft?
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, ik zit vast met 3's & 7's op Hard, iemand tips? Blijf maar vastzitten tussen de 10-20 procent en ik weet dat de rest zo ongeveer hetzelfde is qua knoppen....
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    IETS hoger? :+ Die gast lijkt wel een Rock God in mijn ogen 8) Trouwens ik heb nog geen last met de Wired Guitar gehadt want ik las ergens dat er wel problemen mee waren? En waar kun je je gedownloade nummers spelen??
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik heb 'm !!! Ik was vandaag bij MM in Groningen en zag daar alleen nog de PS3 versie liggen. Vlakbij MM zit ook Toys 'R Us, en daar hadden ze wel al de doos staan (helaas leeg). Meteen een medewerker gevraagd of ze hem nog hadden en hij verwees me naar de kassa. Daar aangekomen met de lege doos was ik even bang dat ik toch misgreep want ze kwamen tot 2x toe met de verkeerde versie aanzetten (Guitar Hero II en deel III voor de PS2), maar 3x is scheepsrecht ;) Ik was echt bang dat ik mijn geld terug zou krijgen (had wel al betaald voordat ze 'm gingen opzoeken). Ze vonden het vervelend dat ze steeds met de verkeerde aan kwamen zaten (en dat bij weggaan ook de poortjes-alarm afging), maar ik was maar al te blij dat ik 'm had ;)

    Zo net even gespeeld en hij is geweldig !!! M'n moeder (die hier logeert i.v.m. de kerstdagen) had zoiets van: wat is daar nu leuk aan ? Maar ze heeft me even bezig gezien en ze vond het schitterend :) Wel pittig, maar je merkt dat je er steeds beter in wordt.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    NOOOOOOOOO!!! Net 3's & 7's BIJNA 100% gehaald, ik had een dom foutje in de laatste solo gemaakt. De solo! XD Dat is het makkelijkste deel om 100% te halen. Echt...kloten... Maar toch wel een nette score: 380K. :)

    Zucht...hopen dat ik 'm ooit wel 100% haal...moet kunnen, want dit was echt een te erge fout.
     
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... laatste tier is zo moeilijk :'-( BassieJ, heb je niet eens zin om langs Almere te komen? ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ehm, nee. :9
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Klootzak. :'-(

    Ik heb overigens eindelijk We Three Kings gedownload, jezus wat een vet nummer :D Ook maar meteen die duitse DLC (Ernsten was wir Säen oid?) gedownload, en die is ook wel vet... 200k gehaald en toen failde ik op 93% ofzo (op Hard notabene). Echt een nummer waar je een hoge score op kan halen als je er goed in bent, lijkt me.
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Droogheid overheerst :+

    Het lijkt wel alsof GH3 makkelijker is als 2 want speelde net effe GH2 op hard en gelijk paar nmmrs 5*
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dus moeilijker. :9
     
  14. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik weet echt niet of het moeilijker of makkelijker is. GH2 is strengen qua timing zoals hier als eerder is gezegd. Bij GH3 zijn er minder hammer ons & pull offs (UGH take this life UGH) en meer chords, die ik nu wel onder de knie heb, maar in het begin is het best moeilijk.

    @wibraman, waarom speel ik nog Guitar Hero? Handbell Hero is veel beter! Alleen mis ik hyperspeed en de hammer ons en pull offs...
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit je Guitar Hero controller aan op je PC met USB (GH2 controller that is, tenzij je zo'n wireless receiver ding van MS hebt) en installeer drivers.. En dan kan je Handbell Hero spelen met een GH controller. :D
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Handhell Belt ftw!!!

    nog maar een uur of 10 en dan kan ik ook spelen :D
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Godver gister met me broertje bijna de hele medium career gedaan in coop blijkt dat autosave uitstaat... moet dus weer opnieuw. Wel trouwens we three kings op expert 5* en 250.000 notes hit in career achievement. JEEJ
     
  19. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah.. ben nog niet helemaal wakker of nodig aan slaap toe weet niet wat t is 8)

    EDIT:

    Ik bied hierbij mijn GH2 en GH3 te koop aan ik ga me voledig focusen op handbell hero :9
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    juist
    ze gebruiken de beat van paranoid in een comedy central reclame
    ik dacht al van waar ken ik het ..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina