1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen note-counter. :9

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar er is wel een Achievement voor in totaal 250,000 noten raken ofzo, in totaal. Naja, zal ik vanzelf wel merken als ik hem heb. ;)

_0/

3. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is wel een note counter, tenminste bij mij wel.

Trouwens a.s. zie ik draginforce live, zou wel appart zijn als ze ttfaf gaan spelen...

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind ze live wel uberslecht :x

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TTFAF lijkt me zo gaaf om te horen live, het klinkt wel anders, wel iets slechter meestal ja.

De note counter die jij bedoelt is bij elk apart liedje waarschijnlijk.. ;)

_0/

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, ik kan Guitar Hero III nergens vinden. Weet iemand dan wel een webshop waar hij leverbaar is én de levertijd kort is?

7. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 -4 werkdagen snel genoeg? hoewel je dan wel op volgende week uitkomt enfin bol.com
    ik weet niet of die dagen kloppen heb hem maandag besteld dus afwachten of ik hem vrijdag heb.

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Nou afgelopen weekend in een keer HARD uitgespeeld, alleen moeite gehad met Slayer maar dat is ook echt de grootste schijt herrie die ik ooit heb gehoord, die band moet deaud!

Maar nu met EXPERT begonnen en begin me toch steeds meer af te vragen of ik GHIII nou wel zo geweldig vind. De tracks zijn allemaal wel goed alleen die note charts die zijn gewoon erg verneukeratief. Ze hebben het bij sommige nummers echt verpest door de meest onmogelijke grepen en achterlijke solo's erin te stoppen. Niet dat ik ze niet aankan ofzo ( ben imiddels al op 3/4 ) maar een nummer als Welcome to the Jungle is gewoon niet leuk om te spelen door die stomme grepen erin terwijl het juist zon geweldig nummer is.

Ook vind ik hier en daar die eindeloze strum stukken echt saai en heb ik het idé dat die beoordeling een beetje krom is, holliday in cambodja ging bijv. een aantal keer fout bij die intro terwijl ik voor mijn gevoel niet eens zo heel veel noten miste. Black Sunshine ging ook al naar de klote met die HO/PO's halverwege ?!?

Beetje jammer , ga hem wel uitspelen op EXPERT denk ik, met 5 ontwrichte vingers...

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Idd, Welcome to the Jungle zuigt op Expert. Ze hebben er zoveel 'extra' noten in toegevoegd. Net als Cherub Rock, af en toe speel je dan zegmaar Lead en Rythm te gelijk.

Holiday in Cambodia is prima, de intro is gewoon moeilijk. Niks mis met de notechart.

Eén van de weinige note charts die ik écht meesterlijk vindt zijn vooral Cities on Flames with Rock 'n Roll en Cliffs of Dover. Ze hebben in dit deel veel meer met chords zitten kloten dan in GH2.

Maar toch, het blijft een meesterlijk spel net als GH2. :)

Trouwens, net m'n 17e 100% gehaald op Expert. Bulls on Parade! Nog maar 3. Anarchy in the UK gaat me nog makkelijk lukken. Die andere kijk ik nog wel. Maar als ik mazzel heb ik snel 20 nummers 100%. :)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker bezig jij!

Holiday in Cambodia is verder ook niks mis mee heb alleen het gevoel dat je veel strenger word beoordeel op het mis-strummen dan in GHII. In Misirlou bijvoorbeeld ging ik nooit zo snel af.

Cherub rock is inderdaad iets te veel van het goede. Net als bij dat nummer zijn er gewoon een hoop andere nummers waar bij te onpas van die 3 note chords worden gebruikt, dat is geloof ik ook een beetje het hele toverwoord geweest bij Activision.

" Euh jongens hoe gaan we expert nog moeilijker maken als in GHII?"
    "Laten we overal 3 note chords van maken"
    "Puik plan, dat doen we!"

12. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    En heb er nu alweer een paar uur geen last van...

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er praktisch nooit last van meer, sinds ik m'n elastiekje erbij heb. ^_^;;

_0/

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn probleem "opgelost" (afkloppen) door wat stofstickers in die gleuf te plakken waar de neck in moet. Hij heeft nu geen bewegingsruimte, en de stof zorgt ervoor dat hij niet verschuifd.

fingers crossed, mocht ie straks alsnog problemen hebben, dan maar dit http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ziek dat je dat moet kunnen om 1000/1000 te krijgen. :<

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ongelofelijk. En dan af en toe rustig in de camera kijken met z'n blije kop! 8)

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Shit, hij heeft al veel nummer super goed gespeeld maar dit is waanzin. Opsluiten die handel xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina