1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn juist heel veel problemen met de GH3 gitaar. Ik ondervind ze zelf ook.

    Als je toch GH2 wilt, waarom koop je dan niet een GH2 pack en GH3 los?
     
  2. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik lees dat veel mensen toch die van GHIII prefereren en omdat ik zelf liever wireless speel.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigelijk met dat op GH.com bij Rockers Near ( Gamertag )

    hoe zie je daar wie er in de buurt bij jou gamen? bij mij staat er no map to display

    hoe verander je dat?
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm, welke problemen heb je dan?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woow! Dat kind is echt ziek goed! Damn, hoor hem dan ook rammen op dat ding omg! Held! _O_
     
  6. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh, mwa, zal wel kleine kans zijn. Want ik heb er nog weinig over gehoord...
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn er eigenlijk ook gitaren voor linkshandige personen? Of moeten die maar rechtshandig gaan spelen?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan in het spel lefty flip kiezen, dan komen de bolletjes andersom in beeld en kan je je gitaar andersom hangen. Het is wel lastig om dan je whammy bar te gebruiken, maar verder werkt het goed.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jochie is echt lachen. Heb hem eerder gezien op expert met Dead in GHII. Zat-ie het grootste deel van de tijd in de camera te kijken en maakte 2 foutjes...

    Misschien zit-ie niet voor niets op een "speciale" school.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Meestal is zo'n persoon autistisch inderdaad.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die gast kan er wel wat van.
    Zijn genoeg personen met een erg goede oog/hand coördinatie, die dit soort spellen erg goed kunnen spelen. Zoek bijv. op YouTube maar eens naar filmpjes van Tetris of StepMania/DanceDanceRevolution.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben gewend om als ik een blauwe noot krijg ook de groene noot in gedrukt te houden, in GH3 rekent ie dit vaak als een chord en niet al een hogere noot. Best wel frustrerend.

    Wat ik balen van het online gedeelte vind is dat als je expert en face off neemt mensen bijna altijd easy en dan TTFAF of Raining Blood kiezen. :mad:
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je eens battlemode gaan doen. :p Bijna iedereen neemt medium of easy. Om te huilen. En die sudden dead mode is ook te gay, als je op expert staat dan ga je gegarandeerd af. Ik doe altijd gewoon pro face-off. Zelfde moeilijkheidsgraad. Geen fratsen. Dat scheelt. :)

    Trouwens, ik zat gister online te co-oppen met Xerofox, en we haalde altijd wel over de 500K. Maar ik krijg de achievement niet...En net ook, zat ik number of the beast alles te wammy'en, en die achievement kreeg ik ook niet (hoewel ik er natuurlijk één gemist kan hebben)..
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, de laatste tier op Hard lukt me niet... One krijg ik niet verder dan 80-90%, en de rest fail ik onder de 50%. 8)

    Dus ik speel atm maar effe Medium alles 5* :9
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij mijne gaat soms een hele fret uit, die werkt dus niet meer. En af en toe als ik een lange noot aansla en vasthoud dan verliest de controller ff verbinding met de hals en kapt di enoot af. Irritant als je star power nodig hebt. Ik heb het gelukkig bijna nooit. Maar het gebeurt wel eens.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het net met m'n broer de Career uitgespeeld. Co-op is gewoon té vet.
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist easy career uitgespeeld met de lefty flip aan om de "Hendrix Reborn" achievement te krijgen. Ik heb easy ook al met rechts uitgespeeld (ook 'hard' for that matter) en nog geeft dat spel mij niet die achievement.
    3,5 uur weggekieperd met brainless, slaapverwekkend easy spelen. 3,5 uur van mijn leven die ik niet meer terugkrijg. :mad:


    Ik begin er in ieder geval niet meer opnieuw aan totdat ik weet waar de fout zit.
     
  19. Dayuum

    Dayuum Guest

    Net even de demo gespeelt maar na een nummer had ik het wel gezien

    Het werd een beetje repetive
     
  20. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé BassieJ, hoe houd jij eigenlijk je vingers op de toetsen? Ben pas begonnen aan hard, maar ik weet niet hoe ik het switchen voor mezelf het makkelijkste kan maken .
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina