1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je me hier nou te beschuldigen ;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zo'n beetje iedereen die GH3 heeft.

    FOOLS!

    :9

    Edit: onee, bij deze zuiver ik jou naam, Fibroidduck. :9
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet ^^

    Is ook wel te zien aan m'n achievements xD speel laatste tijd niet echt GH meer trouwens zal na morgen wel weer komen aangezien m'n xbl morgen is afgelopen :'-(
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, ik heb nog nooit een Guitar Hero gehad, maar DAMN! Wat is dit super en super vet!

    Ik weet niet of je in het voordeel bent als je al gitaar kan spelen, maar mijn eigen gitaar spel is er na een week Guitar-Hero-en enorm op vooruit gegaan :D

    Heb bijna alle liedjes op Hard uitgespeeld nu!
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    You son of a bitch I'm the best there's ever been!!!

    En 'the best' gebruikt natuurlijk geen cheats ;)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    BassieJ went down to Wassenaar he was looking for a soul to steal. :+

    I bet you didn't know it, but I'm a fiddle player...wait, fiddle?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha lol, als dat in het echt zo zou zijn zou Lou vet makkelijk te verslaan zijn.

    Fiddle? what the....

    TADADADADADADADA *now finish him*
    :+
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Man, heb Medium met de normale controller met gemak uitgespeeld, net GH2 gitaar binnengekregen, en ik kan geen streak van meer dan 50 houden op Easy nu?
    Ik snap er niks meer van, mijn handen zijn ook nog eens te klein. Hoe trainen jullie je pink, want blauw lukt me ook haast niet meer nu!
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gewoon cheats voor, dan hoef je niet eens meer te spelen :cool:

    Grapje, je moet denk ik oefenen met aanslaan (want dat hoefde op de gewone controller niet). Je kan knoppen ingedrukt houden als je ze achter elkaar moet spelen, en je kan lagere noten ingedrukt houden als je hogere noten speelt. Verder moet je Hammer Ons en Pull Offs gaan leren beheersen. Ik zou zeggen kijk de tutorial eens door, die kan het veel beter uitleggen dan ik ;)
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :9 Ik had precies het zelfde! En nu lukt het allemaal nog wel! Gewoon zoals die persoon boven mij zegt op easy flink oefenen en dan op Medium beginnen!
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik dee alleen bij gh2 hyperspeed en bij 3 alleen bij hele moeilijke als TTFAF en TDWDTG en slash :p
     
  12. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Net alles uitgespeeld met de controller op medium en 5 sterren :) Maar is de tutorial te selecteren met de controller, want ik kan met de controller alleen kiezen voor practice en niet de tutorial ?!?!
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik denk niet dat dat met de controller kan.. Je leert dan strummen, HO/PO gebruiken ed.. Dat kan niet met een controller ;)
     
  14. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vant weekend guitar hero 3 dan ook eindelijk maar zonder guitaar. Is gitaar noodzakelijk om goed te kunnen spelen of is het met controller ook goed te doen? En moet je persee alle songs op 5 sterren uitspelen voor nog archievments of maakt 4 of 5 niet uit?
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor hoeft niet alles 5 sterren maar je krijgt dan wel een extra achievement! En met Gitaar is zoveel vetter gamen! Raad je dan wel de gitaar aan van GH2. Die is wat fijner vind ik persoonlijk....
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vet dat als je op Hard of Extreme speelt je bijna het idee hebt dat je echt zelf gitaar aan te spelen bent :)

    Maar dat DragonForce is echt niet te doen op Hard of Extreme, dat is serieus SICK, nu weet ik dat die song in het echt al Onmogelijk is, maar DAMN!
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ heb er al problemen mee op medium :+ Im screwed....hoelang deden jullie erover om Hard ook tekunnen? Medium had ik nog wel onder de knie maar op hard heb ik nog maar 2 nummers geprobeert.
     
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin 'hard' eindelijk onder controle te krijgen :)
    Zo veel mogelijk de oranje overslaan en alleen aanslaan als het goed te doen is. De eerste paar nummers heb ik nu op 3 en 4 sterren. Zo langzaam oefenen tot ik ook alle oranjes aan kan slaan en dan door met de rest.

    Oh, en ik heb mijn eerste nummer op medium op 100%! Yay! Weezer - My name is Jonas..
     
  19. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die gitaar van GH2 los kopen? Of moetje dan ook meteen het spel erbij kopen8)
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier op Bazaar zullen wel mensen zijn die hem los verkopen! Of anders met game die ook best wel vet is voor iets extra.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina