Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jij hebt toch ook Ernt was wir Säen? Ik heb al met Tweak een paar keer geprobeerd dat hij lead Easy deed, en ik Expert bass. Ging wel aardig, maar nooit 2000 notestreak gehaald. Dan maakte ik een foutje, dan hij, en dan moet je weer dat nummer over nieuw doen...Maar die is denk wel het meest geschikt.

    Ennuh, bij TTFAF heb je zo'n stukje waar je sneller moet strummen dan normaal, dan raak ik altijd in de war en dan maak ik een foutje. Dat is op lead...Echt irritant.
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb alle downloadable nummers en ik begrijp wat je bedoeld.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, wat een bullshit. Ik sta nu 10de van NL met GH3 op de MGC leaderboard, en ik heb helemaal geen één achievement gecheated, en iedereen boven me wel. Als ik zou cheaten, dan stond ik nu 2de. :9 Dreuge pleur!

    Dusss...zal ik ook maar gaan glitchen? :+ Iedereen doet het! Ik vraag me eigenlijk af of ik dan ook de Long Road Ahead achievement krijg..
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  4. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    ik heb me aangemeld op www.guitarhero.com zit in een tour group alleen hoe werkt die optie tournament kan het niet echt ergens terug vinden op de site.

    iemand die me verder kan helpen?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is gek....Gast jij hebt alles gewoon uit jezelf gehaalt zonder al die cheats. Vind dat je daar best trots op mag zijn en dat die andere daar best nog wel eens van wat kunnen leren. Dus ben je slim Laat je dat glitchen of cheaten maar over aan de mensen die niet kunnen spelen. En mag jij lekker trots zeggen dat je alles zelf hebt gedaan. :thumbs:
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je glitcchen in dit spel dan?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie dat je deze 2 achievements al hebt:
    Axe Collector
    Buy all the Guitars from the shop

    EN

    Burnin' a Hole in Your Pocket
    Buy everything from the store

    Hoe heb je dat gedaan terwijl je de career niet eens hebt uitgespeeld op Expert, laat staan 5 sterren op Expert? :eek:


    Gisteren trouwens Expert gespeeld @ Hyperspeed 5. OMFG!! 8) Zou er iemand zijn die dat kan bijhouden (Bassiej...?)
    Nu speel ik maar ff op Hyperspeed 3 @ Hard. Dat is nog gemakkelijk te doen. Straks maar eens een stapje sneller proberen :9

    Gisteren ook een traumatisch verlies geleden in Pro Face Off: in de laatste 3 centimeter van het liedje verlies ik met een uiteindelijk verschil van 3 miezerige punten :mad: :'-(
    We hadden sowieso al meerdere close matches (niet zó close als dit). Zo hebben we bv. ook een Time in Lead verdeling gehad van 48/52 en 49/51.

    Wat is GHIII toch een heerlijke game :D
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar het klote van die Long Road Ahead award is dat ik ook alles Co-op moet spelen..Dus ik moet ook op Expert alles 5* hebbe n bij co-op..Da's minder. Maar ik ga indd maar niet cheaten. :9

    Ennuh, DulleNL, die achievements krijg je als je de unlock all cheat invoert, dus alle guitars en zo.

    En hyperspeed 5 kan ik bij sommige nummers wel bijhouden, maar dan moet ik de notechart goed kennen. Zoals bij die van Slayer gebruikte ik af en toe hyperspeed 5. Ik kon die hele notechart uit m'n kop.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus LangeJan is gewoon een pussy :cool:

    En jij bent ziek 8) Ik heb me gister dood zitten te lachen om Hyperspeed 5 @ Expert. Met een beetje toeval raakte ik wel eens wat, maar ik had genoeg stukjes 0% gehaald :+
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je een keer online gaan terwijl je hyperspeed 5 aan hebt, DAT is pas ziek!
     
  11. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ geef is een schatting van hoeveel uur GH jij er al op heb zitten xD
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil het geeneens weten...of toch wel? Waar kan je het zien. :9 Ik wil ff lachen. ^^
     
  13. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss op Guitarhero.com??
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het zo stellen, hoeveel uur speel jij gemiddeld per dag? En hoeveel dagen heb je het spel.

    Laten we er dan een gok spelletje van maken, ik gok op zo'n 178 uurtjes. :p

    I wanna laugh too!

    _0/
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat online bekijken dan? Ik ben ook wel benieuwd. Zit nu op de helft van medium! En ik vind het echt gaaf om tezien hoe je vooruit gaat! Als ik sommige nummers in het begin moest doen dan zou ik echt trippen gewoon :9 En nu dan gaat het nog wel goed :D Echt super gaaf spel dit! Pink doet alleen wel pijn...als je bv teveel op de blauwe moet drukken..iemand tips?
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te hard drukken :+
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Die moet ik onthouden :lol:
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor mij waarneer ik oranje moet gaan gebruiken? want wil helemaal niet lukken
     
  19. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hele hand verschuiven, je pink verschuiven tussen blauw en oranje, je wijsvinger verschuiven tussen rood en groen

    En heel veel oefenen :+
     
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta 36,588ste op easy\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina