1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flygirl

    flygirl New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eergisteren bij de e-plaza in Almere stad gekocht. Ik zie hem ook regelmatig bij verschillende Bart smit filialen liggen.
     
  2. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow had ik niet verwacht..
    Ik kijk nog wel even bij mediamarkt ofzo. Desnoods haal ik hem voor de PS3 want die hadden ze dan weer wel bij de FRS..
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    na practice raining blood die veel acoorden hoe ik die moest spelen wist ik hoe ik me vingers moest neerzetten, toen lukte het andere stuk natuurlijk weer niet -_- dat weer geoefend en nu na 4x liedje 232k :) carreer scoor ligt rond de 11.500.000 ofzo
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wacht, als ik het goed lees heb je nu alles 5*? Nice en welkom bij tha club :p
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet iemand of GH3 nog bij de MediaMarkt (te Den Haag) verkrijgbaar is?
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zou zeggen, bel de service van denhaag en vraag het :)
     
  7. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar in Delft was dat?
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mannen heb nu eindelijk ook GH3 echt een chille game. Vind hem alleen echt moeilijk op hard!! Omdat ik dan mijn vingers moet verschuiven.

    Hoe hebben jullie dat gedaan in het begin? Op medium kan ik best relaxed spelen maar hard is echt een wereld van verschil voor mij. Of wordt medium gewoon te snel te makkelijk?

    Btw ik heb helemaal geen gevoel voor gitaar spelen of wat dan ook :)
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb je hem vandaag aangeschaft? Ik zou net als dat ik zelf heb gedaan het langzaam opbouwen. Eerst medium heel goed onder de knie krijgen en je dan pas wagen aan hard en als laatst pas expert.

    Zelf ben ik op het moment aan het oefenen op medium. Al moet ik wennen dat ik nu de blauwe knop moet gebruiken. Bij easy had ik namelijk maar drie vingers op de top van de gitaar en liet ik mijn pink er een beetje bij hangen.
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je met hard begint :eek:
     
  11. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik deed het eigenlijk heel anders, ik begon op medium alles 1e nummers 5*, daarna 4* en uiteindelijk nog een paar 3*
    toen ging ik hard oefenen, toen had ik daar alles 3* ging ik terug naar medium, was dat dan natuurlijk weer heel makkelijk alles 5* halen, terug naar hard daar de eerste nummers weer 5*/4* halen, daarna naar expert gestapt, dat spelen alles totdat je niet verder komt, dan moet je hard alles 5* haalt todat je niet verder komt :p uiteindelijk heb je hard alles 5* en expert tour gehaalt, zo valt het uiteindelijk samen. Dan kan je natuurlijk nog een bikkel zijn en expert alles 5* halen, maar daar moet je aardig wat (misschien wel meer dan 500 uur) spelen
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik nu expert speel lijkt het helemaal niet moeilijk meer. Je moet gewoon altijd datgene doen wat je nog niet goed kan en dan tot je het wel kunt. Als je het dan wel kunt ga je een stapje verder. Ik begon op medium maar daar had ik alles al meteen 5* omdat ik het al vaker gedaan had.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Alsof dat mijn doel is :p Ik haat dat nummer en de mensen die hem 100% halen. Als je die laatste solo ziet (en hoort) denk je toch, WTF?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik kende het nummer van Skate. Slayer vind ik wel een toffe band maar dat nummer is gewoon te kut om te spelen in Guitar Hero 3:'-(

    Gisteravond ben ik verder gegaan op medium en het gaat al aardig goed, ik begin er aan gewend te raken. Straks als ik mijn hw af heb nog even wat verder spelen:)

    Nog even een vraag, je kan ook characters kopen in de store. Heeft dit nog een bepaald doel? Ik heb namelijk nu Slash gekocht.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee. Behalve achievements. :)
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel zelf nooit met die god of rock en die lamme gim reaper. Als ze nou gewoon die robot + eroy budvis van de wii in de 360 versie hadde gestopt...
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    BassieJ, er zit wel degelijk verschil in met poppetjes, dat kan je hier zien. De achtergrond verschilt per poppetje, dus het ligt eraan met welke kleur achterkant je het liefst speelt.
    [​IMG]
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh dat boeit me dus geen ene flikker. Ze zijn bijna allemaal zwart met een lichtere tint erdoor...En ook is het niet echt een "doel".

    Trouwens, vanmiddag met Rbz_NL gecooped. We deden One, en we haalde 984K...best dichtbij. :) Maarja, als we 'm hebben, dan moeten we het nog een keer omdat de host alleen de achievement krijgt. ¬¬'
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil hem ook nog wel een keer proberen :) kan namelijk met de bas, daar dus de Rythem bijna foutloos. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina