1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    yea! Ook eindelijk dit uitbreidingspakket gekocht. Ook meteen alle free songs gedowned (die van aerosmith vind ik wel mooi!)
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om wat MS Points te halen en hiermee wat extra packs te downloaden, ik ben vooral gecharmeerd van Foo Fighters en ik zag dat deze er tussen stond!

    Heeft iemand dit pack en is dit de punten waard?

    En zijn er nog andere (bekendere) packs die de punten waard zijn?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind zelf de velvet revolver pack leuker dan de foo fighters pack. ik heb die warner reprise pack ook maar die kan me ook niet zo boeien
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Foo Fighters zit je alleen maar rot te strummen, leuke packs n.m.i Velvet Revolver pack en Warner/Reprise Pack (Mastodon!)
     
  5. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je met een gitaar van gh III ook spele op et spel gh II ?
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind de Foo Fighters pack echt geweldig. Zeeeeeeer goede nummers. Bij Velvet Revolver is eigenlijk alleen Slither leuk...
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Is als het goed is geen enkel probleem!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja maar jij speelt op hoog niveau :p ik vind juist messages wel leuk omdat ik die nog een beetje kan bijhouden :lol:
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt gewoon, gisteren nog gedaan. Alhoewel GHII vies tegenvalt als je GHIII gewend bent, qua gameplay bedoel ik dan.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet leuk? Of moeilijker dan deel 3?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    HO's/PO's werkten nog niet zo soepel in GHII, dus in bepaalde zin moeilijker ja.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    och, als je zoals ik op Normal speelt zal je daar niet al te veel last van hebben toch?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, aangezien je HO's/PO's pas echt gaat gebruiken vanaf Hard. Het spel wordt dan ook pas écht leuk vanaf Hard, maar dat geldt in mijn ogen voor iedere GH ;)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar ben ik voorlopig nog niet aan toe, haal nu net de lastige nummers op 4 sterren op normal;) btw hoe hou je je vingers op hard? pink op oranje en wijvinger op rood en da hele hand verplaatsen als je groen moet of doe je 2 knoppen met 1 vinger?
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vier vingers gebruiken en dan hand verplaatsen waar nodig is, is het meest gebruikelijke. En in secties waarin je constant drie kleuren achter elkaar moet raken d.m.v. HO's/PO's (bijv. B-Y-R, B-Y-R, B-Y-R etc.) gewoon je drie sterkste vingers gebruiken, dus niet je pink. Je kunt ook gaan sliden, maar das iets voor later ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hmm dat probeer ik al, zal wel gewoon kwestie van meer oefenen zijn :p probeerde gister Messages op hard omdat ik die op normal wel kan dromen en ik kan het tempo van de noten prima bijhouden maar raak gewoon met mn vingers in de knoop :p iig bedankt
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst, als er één game is waarvoor dit geldt dan is het wel GH :)
     
  18. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem van de week halen voor mn PS3, heb de downloadable content al op mn hdd staan(incl Dream On van Aerosmith die voor een bepaalde tijd gratis is op de Amerikaanse PS Store) dus deze week kan ik ook lekker raggen:D
     
  19. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zaterdag ook gehaald en al flink wat gespeeld.heb op medium tot de eerste battle gehaald maar tom morello kickt me ass flink.:'-( kryg hem niet kapot voor het einde van het nummer,heb nog een hoop te oefenen.
    oja wat is dat nummer blood rain toch een klote nummer op easy tis de enige die ik nog op 5* moet halen.heb er al een stuk of 10 100% gespeeld maar dat nummer blijft tegen zitten:mad:

    rock on:cool:
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    HO's en Po's waren prima in GH2. Geweldig zelfs, alleen bij GH2 is de timing window ZO groot, en bij GH3 ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(gaat oneindig door...). Dat is vooral duidelijk bij Halo theme.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina