1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    TTFAF heb ik 4* Jordan heb ik lkang niet meer geprobeert en Six is gewoon gay :D GH3 moet ik nog 3 nummers 5* waaronder take this life en TTFAF

2. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ging net coop op expert en we kregen deze situatie

3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel is gehad toen ik na de laatste noot afging (overstrum) xD

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij heeft het over Expert FC's he... Dat is toch iets moeilijker dan een liedje halen op medium.

Ernten was wir Saen vind ik de tofste DLC. Behalve die en het Velvet Revolver pack kan alles me gestolen worden. 8)

Ik probeer niet eens meer iets te fcen. Allebei me gitaren zijn kapot en mij les paul stopt soms met bepaalde noten. Ik werd echt gek toen ik gisteravond the metal fc had tot dat snelle groene stuk waar mijn groene ermee kapte. Hoe lullig is dat?

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ik heb echt heeel veel FC's misgelopen door die blauwe kutknop. Vooral bij GH2...Wel zonde. Maar ik heb nu echt vehet strak elastiek eromgedaan, sinds dien geen last meer gehad. :9

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    togh van plan deze week deze spel nog te bestellen :)
    maar nog 2 vraagjes :
    -is er een soort accu voor die gitaar ?
    -kan je headset erin pluggen?

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Accu is te bestellen op de officiele site van redOctane, headset kan je in de gitaar pluggen maar het geluid is imo slechter dan in een controller.

8. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank u :)

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo! \o/ Net eindelijk Slayer (expert) gehaald!! Nu one alleen nog, is gelukkig niet zo heel moeilijk, alleen ga steeds af bij die solo waarna is geen zin meer heb om weer dat hele nummer te spelen. |:-

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wel Starpower bewaren tot de solo hea? ;)

Trouwens, weer drie -1's erbij op de teller voor mijn 3's & 7's FC.. -_-

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt alleen geshipt naar U.S. en Canada, tenminste, ik kreeg niets anders voor elkaar, ik wou het ook.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die No Doubt Pack ook maar gedownload van de week. Don't Speak blijft gewoon een prachtig nummer, Excuse Me Mr. is idd best pittig. Behalve de Velvet Revolver Pack en wat los te downloaden nummers heb ik nu alle Packs die er zijn voor GHIII. Voor GHII heb ik ze geloof ik ook allemaal op de los te downloaden songs na. Vind die Packs in veel gevallen toch wel ff weer wat 'rek' geven aan de game. Ben nu persoonlijk op een punt beland dat ik niet echt heel veel vooruitgang meer boek in GHIII. Ik zal het wel blijven spelen, daar is het gewoon veelste verslavend voor, maar het gaat me dan voornamelijk om de fun als ik toch weer ff net een persoonlijke High Score verbreek ofzo. Verder zijn nieuwe nummers dan altijd welkom, tenzij ze van een band zijn waar ik écht niks mee heb. Rock Band gewoon ff hier releasen zou ik ook zeer kunnen waarderen, want dan kunnen we zeker te weten weer ff vooruit ;)

13. Remco

Remco Guest

Hoe is die Foo Fighters-Pack?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    veel strummmen :p maar leuke nummers dat wel,.. de velvet revolver pack blijft mijn favoriet

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een 100% song! Wel op easy en het stelt erg weinig voor maar als je net bent begonnen is dat toch een soort van mijlpaal :D

Nu veel oefenen en eerst alles op easy op 100% halen voordat ik een stap verder ga, heb er een hekel aan als ik sommige nummrs makkelijk kan halen eigenlijk maar elke keer net één noot mis :eek:

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Nou gefeliciteerd :p

Velvet Revolver pack is vet alleen wel lastig en veel akkoorden na elkaar. Daar heb ik een hekel aan, maar voor Velvet Revolver maak ik graag een uitzondering.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foo Fighters Pack is ook veel strummen, en véél irritante akkoorden. The Pretender is op Expert in elk geval echt wel een bitch. Heb persoonlijk niks met Velvet Revolver en das eigenlijk ook de enige rede waarom ik die Pack niet heb, maar dat zegt dus niks over de kwaliteit.

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat die DLC sowieso veel te duur is. Vaak vind ik er ook maar 1 of 2 echt vet dus dan blijft er voor 6 euro (correct me if im wrong) weinig over. Dus losse nummers moeten wat mij betreft standaard worden maar wel wat goedkoper.

19. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel bezig op hard! Easy en Medium allemaal nu 5 sterren. Maar Hard is echt lastig, veel oefenen maar wel leuk!

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    zojuist het Foo Fighters pack gekocht en het zijn zeker weten leuke nummers :) ik had nog 500 punten over van toen ik ooit mijn naam verandert had en dus heb ik die uiteindelijk daar maar voor gebruikt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina