1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    "kutmisirlou lukt me niet" heb ik anders best vaak gehoord hoor. :9 Of The Trooper. Maja, had ik ook.

Ik heb ook vaak zin in Misirlou als ik hyper ben.

Ik ben net ook weer ff GH2 gaan doen. Ff chill Bark at the Moon zitten spelen. Die is echt vehet! (The Osbournes weekend break op MTV was trouwens echt droog :9)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2008
  2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe dlc pack vindt ik echt super, hole in the earth: heerlijk chillend op expert.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    -_- Vind jij dan dat zoiets thuis hoort in de career? De career moet alleen zijn of je de noten kan raken. Of je dus goed genoeg bent op een bepaalde moeilijkheidsgraad .

Die battle mode hadden ze van mij gewoon óf helemaal weg moeten laten óf alleen als een optie in de MP moeten laten.

Ook toen ik ze wel met gemak haalde vond ik het de career verneuken. Dit is dus niks wat ik nu zeg omdat ik vast zit. |:-

4. Remco

Remco Guest

Ja het is meer hopen dat je tegenstander afgaat, dan dat het aankomt op true skill

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zeggen er veel dat het niet op skill aankomt maar dat vind ik gelul. Battlemode is juist cool vind ik en het is ook weer eens wat anders. Ik vind het slim dat ze het hebben toegevoegd voor mensen die de nummers zelf niet moeilijk vinden.
    En je kunt toch wuzz out ofzo doen. Dan moet je niet gaan zeiken over die enen battle vind ik :p

6. Remco

Remco Guest

Wat?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wuss out na 3 pogingen kun je de battle skippen (de eerste twee iig , weet niet of dit ook bij de laatste kan)

8. Remco

Remco Guest

oow oke, bij die laatste iig niet, waar die heb ik nog wel een paar keer moeten proberen

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Nee klopt niet bij Lou, dat zou lekker zijn. Maar ik vind het dan wel aardig van ze dat ze toch die optie hebben toegevoegd voor echte haters.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nu al bijna 20 minuten ranked matches, zit ik 5 minuten te wachten, loopt m'n Xbox vast, ik begin het echt te haten!

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het is gewoon zo dat als je de DLC versie tot over de helft kan halen, dan moet je 'm in battle mode ook kunnen halen, maar blijkbaar snappen de meeste het niet dat je gewoon moet aanvallen als ze bijna een aanval hebben. Als je dat goed doorhebt is die bossbattle een eitje!

12. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben nu ook bij Lou op expert (kan helaas niet meer verder spelen, want me 360 is kapot :'-() en had niet echt moeite met het nummer totdat Lou zijn eerste aanval kreeg. Echt je moet maar hopen dat hij wammie of iets anders slechts krijgt, en niet die double notes of lefty flip want dat vind ik echt niet te doen.

Krijg over 3 weken me xbox terug dus hoop dan dat ik het nog beetje kan. :+

13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je echt heel wanhopig bent, kan je een spiegel achter je neerzetten en de tv voor je. Als hij dan lefty doet, draai je je om en kijk je in de spiegel, kan je normaal verder spelen. Als ik jullie was zou ik gewoon de DLC oefenen. Dan haal je het nummer sowieso wel :)

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, net Lou verslagen op hard. *is blij*

Zit nu alleen vast bij 3's and 7's op expert. : (

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik te lang GH3 speel dan krijg ik echt rare bijverschijnselen :D

Als ik wegkijk van het scherm lijkt het net of ik (hele lichte) paddo's heb gebruikt, alles vervormd :) En na een tijdje ben ik ook de feeling en het ritme kwijt om één of andere reden, als ik dan ff stop en weer verder ga werkt et wel :eek:

16. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat heb ik ook ja. Als ik paar liedjes heb gespeeld en daarna ergens anders heen kijk, zie ik gewoon de muur vervormen. Lijkt inderdaad wel of je paddo's op hebt. :9

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al wel keer 17 uur achter elkaar Guitar Hero III gedaan, en toen ging ik naar bed wou ik nog even wat lezen om te relaxen, toen kon ik niet eens lezen omdat alles golfde. xD

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wow 17 uur :eek: Dan heb je alle nummers wel 3 keer gedaan ofzo xD

Ik heb wel eens om 4 uur snachts gh proberen te spelen maar dat lukt ook niet :p

19. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ging het met een vriend proberen toen ik stoned was ook om 3 uur snachts, maar het probleem dan is gewoon de timing.. Dus op medium ging het nog redelijk slecht omdat ik gewoon veel te vroeg aansloeg of veel te laat. Maar ik vermaakte me wel en dat was het belangrijkste :thumbs:

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ook half 5 ofzo. Toen was ik echt bezopen, en toen failde ik Jessica. :+ Toen werd ik gek, en toen stopte ik maar.

Stoned...ik ben benieuwd. :)

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina