1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0

Lukt mij ook niet om langer dan circa 3 uur te GH-en, ik zou wel meer willen maar op een gegeven moment beginnen mijn ogen ook te flippen, wat ik dus niet bij andere games heb.

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik krijg na 1,5 uur guitar hero verrekte last van mn vingers

3. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu inmiddels bezig met Hard. In het begin erg veel moeite gehad, maar oefening baart kunst :p paar nummers al 5 sterren. Ben benieuwd hoe expert is. Blijft hoe dan ook een top game!

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren op easy ongeveer 10 nummers op FC gehaald, maar ik ga gewoon voor de 5-sterren. Die FC's komen later wel. Niet echt leuk om elke keer dezelfde nummers te moeten halen op FC terwijl je wel nieuwere en andere nummers kan gaan spelen :D

Het gaat me nu al wel erg goed af, snelle solo's en dergelijke waar ik eerst erg veel moeite mee had speel ik nu zonder moeite af. Weliswaar op Easy maargoed, medium komt hierna wel :D

Gewoon alles op 5-sterren, vette shit :)

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK zit vast bij Knights of CYdonia de solo , het gedeelte dat je inmens veel HO's en PO's moet doen. Heeft iemand tips?

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Starpower bewaren voor de solo, in practice mode de solo langzamer spelen.

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    als ik stoned ben rag ik juist de meest onmogelijke solos foutloos af:D

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om vijf sterren te halen op Slayer op Easy. Mijn hoogste is 88,231 ofzo maar das net te weinig voor vijf sterren.

Iemand tips?:9

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Halen jullie alles op FC of gewoon vijf sterren en dan doorgaan met de andere nummers?

Ik heb zelf zo'n verschrikkelijke drang om elke nummer FC te halen en dan pas verder te gaan.....irritant....

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik had dat ook op medium. Werd ik boos als ik 1 nootje miste. Maar het boeit uitdeindelijk tog geen ruk.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Star Power gebruiken als je een hoge multiplier hebt (het liefst ×4).

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben blij dat we allemaal gezellig RB haters zijn. Op elke difficulty issie kut xD

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    De intro van Dragonforce - Through the fire and flames. Als je tijdens het oefenen kijkt bij de intro staat er "They're hammer-ons".
    Maar dit is toch niet zo als je die song op hard speelt?

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, maar de meeste blijven daar ook niet op vastzitten. :9 Alleen mensen op Expert oefenen de intro volgens mij. :+

Maarja..tis toch een boutnummer. :9

15. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vermaak me wel met dat nummer, maar ik ga ook voor 5*, Zit nu op een online record van 480k, en wil nog wat oefenen zodat ik de 500k kan verbeteren :)

16. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht heel even vast te zitten bij Holiday in Cambodia(Expert)(begin strumstuk), toen eerst maar de andere nummers gedaan(la grange etc) en toen haalde ik hem in 1 keer. En ja, nu weer vast op Welcome to the Jungle, wat een rotnummer op Expert. Slash Solo maar even overgeslagen..

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Online kan je ook star power gebruiken wanneer je het wil.

Maarja, ik heb 't altijd al een takkennummer gevonden. 't als de Power Rangers theme song ofzo.

18. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nah ik heb een offline record van 460k, ik had alleen 1 goede run een keer online. Ik gebruik offline dezelfde starpowerpath als online. :) Kan namelijk gewoon het hele nummer spelen zonder starpower te gebruiken.

Btw: PSV moet winnen :p

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe houden jullie je vingers als je vijf fretten moet gebruiken! Dus vanaf medium en hoger? Ik heb easy bijna gehaald met alles op 5 sterren en de helft op FC denk ik en ik heb het nu al best lastig op sommige stukken. Ik haal alle nummers wel in één keer maar mis wel veel noten.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor Hard is hij ook behoorlijk pittig hoor, ik heb makkelijkere Expert nummers gespeeld...
    En zo geschiedde... :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina