Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gebruik ook mijn pink, maar voor elke noten combinatie zet ik me vingers in de positie die gewoon het lekkerste aanvoelt. Zodra je aan hard begint forceer je je pink veel (herinner me dat zelf nog goed), maar uiteindelijk gaat alles vloeiend en vanzelf. :)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jah dat is typisch ScoreHero. Kijk:

4 sterren = gemiddelde multiplier ×2.0
    5 sterren = gemiddelde multiplier ×2.8

Nou hebben ze 6, 7, 8 en 9 sterren erbij verzonnen. Dan is 6 sterren een gemiddelde multiplier van ×3.6, en 7 sterren ×4.4 etc. Dus telkens 0.8 erbij.

Volgens mij kan je nergens een gemiddelde van ×9.0 halen hoor..lijkt me tenminste errug moeilijk.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    mischien is het al gezegd, maar gibson heeft de maker van Guitar Hero III aangeklaagt omdat het gitaartje waarmee je het spel speelt teveel op het echte gitaar, activision schijnt dus niet goed de rechten hebben aangvraagd om de gitaar te mogen namaken. nu willen ze er geld voor
    (bron: www.gamez.nl)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, was eerst ook al met Metallica, dat ze zogenaamd niks hebben betaald om One in hun game te doen...wat een bullshit. Neversoft snapt heus wel wat copyright en zo is hoor.

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ben weer een keer begonnen om Rainingblood tehalen na een aantal weken, en ik moet zeggen kom nu wel af en toe langs mosh 1 maar ga daarna weer af8)
    ff blijven oefenen want ik moet en zal expert uitspelen!

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jep, ben daar nu ook aangekomen. Alleen nog RB op expert halen. Maar die Mosh. =(

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero III is nu een der keuzen van de WCG (hiervoor wordt nog gestemd) maar ik vroeg me af, als Guitar Hero III er door komt. Wie geeft zich dan van dit forum op? Het is de Xbox 360 versie. :D

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Naah, ben ik te goed voor.

;)

Maar 't zal wel vet zijn.

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan me er best voor opgeven, maar je kan dan wel naar het buitenland als je in nederland wint, maar dan moet je het opnemen tegen die tering pro's no-lifers uit america.. waar je toch nooit van wint. en Wtf, waar is GoW?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nah, ik speel het voor me lol. Af en toen een online potje vind ik wel geinig maar wcg gaat toch iets te ver.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat is zo, moet je tegen zo'n een of andere nerd die de bridge van Before I Forget kan FC'en. :9

:lol:

Maar die amerikanen zijn echt goed in dit spel...echt niet leuk.

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bridge van Before I Forget is niet zo moeilijk, maar het is wel vet, want als je beste van nederland word krijg je al zoveel prijsgeld :)

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, maar je moet wel naar Amerika en zo neem ik aan.

En dat van die bridge zei ik alleen op Rbz te pesten. Ik zelf zuig echt zwaar in dat deel.

Wat is het prijzengeld?

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Vorig WCG kreeg de winnaar van het Gears of War toernooi in nederland alleen al 500 euro en als ze naar het buitenland wint (wat sowieso niet gebeurt)krijgen ze nog meer. handewasser of hoe die gay ook mag heten had als beste van de wereld zo'n €12.500,- gewonnen in Amerika.

Maar in het buitenland winnen we sowieso niet, maar hier paar honder euro winnen is altijd leuk :)

/Mod Hoe die gay ook mag heten? Post aub met iets meer respect, anders de volgende keer een OW - the Matrix

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    lol, ik herinner me nog die aflevering bij Gamekings dat ze hem die curus gaven om hem wat socialer om te kunnen gaan met camera's om zich heen etc.

Anyway, waarom is de opstap naar hard zo kut :p Slowride haal ik wel op hard maar de daarop volgende nummers gaan allemaal slecht.. :mad:

16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben jij er toch ook een van ;)

17. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, kijk weetje, ik zit vanaf 8 tot 4 op school, dan loop ik kranten van 4 tot 5, dan heb ik eindelijk even rust om op de bank te zitten en tv te kijken, dan ga ik avondeten en vanaf 8 uur kan ik dingen doen, waaronder 30 minuten huiswerk. Die mensen zijn met hun school gestop om geld te krijgen om te kunnen spelen. Daar valt dus niemand van dit forum onder, want iedereen heeft als het goed is school, opleiding of werk?

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jup. Ik zou wel voor een middagje mee willen doen ofzo, maar dan echt niet naar America (fuck yeah!).

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Niks tegen de game, maar om je geld te verdienen met Guitar Hero, dat gaat toch net even te ver voor mij. 8)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Denk je alleen zo over Guitar Hero, of ook andere games?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina