1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wow PATSALARM :p Nee ik heb hem al hoor :p En je kunt de scores toch altijd zien? Ik vind het sowieso lam dat je die scores alleen kunt checken als je gold heb (ja is echt zo) en niet als je zilver hebt :confused:

Trouwens een nieuw cool nummer gevonden; My Curse van Killswitch Engage. Zit ook in Burnout dus heb ik nu heeeeel vaak gehoord :p

2. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch proberen om je pinkje te gebruiken. Anders ga je later op hard weer in de problemen komen.

3. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon heel veel oefenen, had ik eerst ook heel veel moeite mee, laat staan het schuiven op Hard. En speel nu met gemak op Expert.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Het schuiven op hard heb ik ook nog niet echt in de vingers. Gebruik van mijn pink inmiddels wel. Ik denk nog te moeilijk met dat schuiven volgens mij, want de hoogste score die ik op hard heb gehaald haalde ik toen ik bier op had :+

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Da's echt klote, want als je je pink niet gebruikt, dan is het erg moeilijk om naar hard te gaan.

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jeeej vandaag komt me pakketje van bol.com :)

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je er op moeten wachten?

Ik had hem rond 25 december besteld bij BOL.com en hij had 3 weken levertijd. Halverwege februari had ik nog niks ontvangen en heb ik mijn bestelling geannuleerd. Toen stond er ook: wachtijd 6! weken |:-

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat ik hem niet krijg bij Wehkamp. Er staat nog steeds niks bij levering. :mad:

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem annuleren en bij de bart smit ophalen, die hebben er veel op voorraad!

10. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zit nu vast op Hard. Moet alleen nog Slayer - Raining blood en Metallica - one halen. Maar deze solo's lijken gewoon onmogelijk. Krijg het ritme maar niet te pakken. Iemand tips?

11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    de enige tip die er is, is star power bewaren... voor derest is het gewoon andere nummers spelen en over een week nog proberen.. dan kom je er vaak makkelijk voorbij en vraag je je altijd af waarom je daar vast zat :p

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou gister en er stond voor 21:00 morgen in huis dus ik denk dat hij vndaag moet komen, alhoewel hij er nog steeds niet is|:-

OMG er staat nu 4-6 week!

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!! Annuleren die hap en ergens bij een lokale gameboer halen! Ik heb na lang zoeken GH3 gevonden bij Bart Smit, FRS zal ze ondertussen ook wel weer hebben denk ik!

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar kbelde net barsmit op en ze zegge niet leverbaar terwijl op de site anders staat.
    kga hem gewoon bestelle denk ik bij nedgame

15. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    argg ik moet hem ook hebben, maar twijfel nog beetje, is t moeilijker dan 2?

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Makklelijker dan deel 2 alleen sommigen vinden 3 te makkelijk.

17. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    nahh ik ben er toch niet goed in, keer bij n vriend gespeeld, alleen hoe duur is het nu in da winkel? ong?

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Nou gemiddeld is hij iets van 80 euro maar tweede hands kan je hem voor minder kopen.

19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    echt? ik dacht altijd dat je er meer voor moest betalen als je het 2e hands kocht |:-

/Mod Doe even normaal aub -Arjan

20. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina