1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    nooit gemerkt, heb ook maar 1 speaker in tv

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, 2 dagen geleden GH2 besteld. Hoop hem morgen/vrijdag binnen te hebben. ^^

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ermm,... .het was toch gewoon mono geluid (ipv stereo) niet monotoon...

4. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, boeie, ik merk er niets van. Heb nu 2 tv's op me kamer:D 1 (uit de studeerkamer "gejat") waar me wii op aangesloten zit en 1 voor me xbox 360 :) heerlijk, niet de hele tijd kabels wissellen voor GH III. Kan ik niet eens even normaal een lied spelen omdat die kabels er dan niet goed in zitten...

Even een leuk liedje spelen, iemand een goede sugestie? (wel van GH III niet van DLC, heb niet op de 360).

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cliffs of Dover \o/

6. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Net (heel lang geleden) gedaan... 4*:mad:

Nu helicopter en op me andere tv lekker voebaw:p

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Noh gister disturbed - stricken ook op 5 sterren behaald. :cool: *Medium dus allemaal op 5

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gister Knights of Cydonia op vijf sterren gehaald op medium, Raining Blood kwam ik niet hoger dan vier

Die vanavond ook op vier halen denk ik en dan vol storten op het frustrerende HARD :D :eek: :mad:

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De Wii versie is ook mono he 8)
    Het klinkt ook allemaal alsof al die herie uit een rietje komt.

Ik ben nu bezig om me career score naar de 12 mil te krijgen. Ik zit nu op 11950000. Nog 50k scores verbeteren en dan heb ik weer een leuke mijlpaal :)

EDIT: Hier mijn scores vanaf tier 3 t/m 8. Niet alles klopt maar ik vroeg me af of iemand nog iets weet wat verbeterbaar is.

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  10. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, allemaal expert, nice!

Ik moet eerlijk bekennen na 3 dagen GH3 dat GH2 toch echt vetter is en beter klopt qua timing van de noten. Ik speel zelf redelijk gitaar en sommige nummers kan ik ook in het echt spelen. Daardoor let je meer op de muziek en als de timing dan niet klopt is dat zuur natuurlijk. Die battle vind ik ook maar gaar eigenlijk... Coop career is dan wel weer bijzonder vet :D Echt vet gedaan dat de filmpjes dan jij anders zijn :)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vooral Paint it Black en Same Old Song and Dance, die zijn makkelijk hoger te halen. :)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dan niemand hier last van dat eindstuk van Metallica-One? Tot aan dat stukje is het redelijk te doen maar dan ineens komen er allerlei Fast Solo's en krijg je nog zo'n heftige outro die ik meestal dik verkloot |:-

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op Medium heb ik hem wel gehaald, totaal niet te vergelijken waarschijnlijk maar ik vond hem al best lastig :eek:. Me vriendin af en toe op de SP-button laten drukken omdat ik anders weer afga :D

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik probeer het ook op Medium hoor ;) Maar ja ik heb het spel nog niet zo lang.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet hoor en ben nog een redelijk n00b als ik sommige mensen hier hoor of filmpjes van ze zie. Maargoed, we hebben de tijd he :D En het leren van dit spel maakt het alleen maar leuker om te spelen!

Alleen nog Raining Blood op medium en dan 100% naar HARD.

Is het online gebeuren van GH3 trouwens leuk of niet? Nog niet echt geprobeerd eigenlijk, wat houden de verschillende speltypes eigenlijk in?

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja dat is echt tof ^^
    Vooral pro face off tegen een maat en dan hem ownen :p

17. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0

Succes met RB! Ik heb hem eindelijk op 5*, op medium... (een vriend heeft het gehaald, want ik zat er 200 punten onder, en toen had ik er geen zin meer in). Bij hard moet ik nog wel aardig wat nummers 5*, vooral "baracuda" vind ik moeilijk:p en "3's and 7's". Moet er nog een stuk of 10 halen... wel weer wat te doen;)

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, net niet gelukt btw, kwam 7,000 tekort ofzo.

Het scheelt ook wel dat ik het een supernummer vind!! NOT! Wat een herrie is het op het einde, het midden gaat nog wel maar daarna is het echt bagger.

Nu maar op hard gaan proberen en de eerste TIER op vier sterren gekregen en SR op 5 sterren. Best lastig nog :eek: Maar het schuiven begint wat natuurlijker te voelen :)

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Die is zelfs op medium idd ernstig lastig. Vind ik.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het laatste gedeelte is echt erg moeilijk. Maar met hulp van me vriendin heb ik het wel gehaald, zij drukken op de "back" button als ik het zei :D

Op hard gaat het al wat beter dan eerst, ik wil wel alle nummers MINIMAAL op vier sterren hebben en het liefst op vijf, maar dat zal erg moeilijk worden in het begin denk ik. Ik ga dan liever ff een volgend nummer proberen om dan later weer ff terug te komen en te proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina