1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom druk je gewoon niet zelf op back? :+

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik daar "teveel aan denken" en ben ik die 4x MP soms kwijt omdat ik me hand anders moet bewegen :lol::lol:

3. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Domme opmerking misschien, maar je kan toch je gitaar omhoog mieteren voor de starpower?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hij speelt met de controller ;)

5. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    gister eindelijk Slipknot op hard gehaald, nu zit ik vast bij Rainging Blood, One en Number of the Beast. en op Expert net Miss Murder gehaald

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused:

Waar lees je dat? :lol::lol:

Maar als ik men gitaar omhoog moet doen is er niks aan de hand, maar tussen verschillende coupletten door is het lastig als er geen lange noten inzitten :'-(

Ik speel niet met een controller en zal dat ook nooit doen....Dan is het hele idee van het spel weg :lol:

7. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ah. Dat is dan idd wel wat lastig.

*edit*
    Okay, niet eerst werken en dan reageren.

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  8. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik eens tijdens een multiplayer match op 100% gehaald op medium. Alleen lukt het me in career niet om die op 100% te halen. :mad:

En ja, dit is een schaamteloze dubbelpost.

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit weekend aan de gang op Hard maar ook online ga ik eens verkennen :)

Ik heb gister al 3 of 4 verschillende spelmodes gevonden maar snap niet echt wat de bedoeling is, behalve gitaarspelen natuurlijk ;)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal dat mijn Starpower vanzelf activeert omdat ik die gitaar altijd een beetje scheef houd :+ Ook handig, misschien kan je dat proberen?

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Welcome to the club :p

Ik heb My name is jonas, helicopter, reptilia, even flow meedere keren op expert ge fct in multiplayer maar daar telt het natuurlijk niet.:):

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik af en toe, maar bij sommige nummers wil je het juist pas activeren wanneer jij dat wil, anders is er een lange pauze ofzo en dan heb je ineens je SP geactiveerd :eek:

13. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je niet als je het liedje een paar keer hebt gespeeld, dan weet je wel wanneer de 'pauze' bijna begint en moet je je gitaar gewoon omlaag doen.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren werd ik ineens ge-invite door iemand om GH3 online te doen, ik dacht: waarom niet.

Ik werd wel zwaar geowned moet ik zeggen, we deden pro-face off over 7 nummer, het werd 4x 0-4 voor hem :eek: Maargoed, hij had elke keer 98% ongeveer en ik maximaal 90% :eek:.

Wel leuk om een keer te hebben meegemaakt maar ik heb daar voorlopig nog niks te zoeken in ieder geval :D

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik speel zelf gitaar, maar ik ben linkshandig. Zijn er andere linkshandige die dit ook spelen, heb het 1x geprobeerd en is toch vrij raar. Zit er toch aan te denken om het spel te kopen, maar weet niet of linkshandigheid een groot struikelblok is, of dat het na beetje wennen niet uitmaakt.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet je een keer tegen Rbz NL, Dribble, Xerofox of mij spelen. Da's pas leuk!

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe hoor :D Zodra het niveau op HARD staat en ik nummers krijg uit de eerste 6 tiers gaat het wel redelijk. Ik win nooit natuurlijk maar het is altijd indrukwekkend om te zien hoe ziekgoed sommige zijn :D

En het is leuk om daar weer van te leren :) Die HO's en PO's zijn nog het lastigste vind ik op hard. Als ze langzaam gaan gaat het wel maar die hele snelle = FAIL :eek:

Je kan "lefty flip" doen, dan is het beeld in spiegelbeeld dus komt het overeen met je vingers op je gitaar.

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ging een keer met Dribble online en ik miste gewoon de makkelijkste noten omdat ik de hele tijd naar zijn scherm zat te kijken hoe ziekelijk goed die gozer is :9

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem ook binnen. Zo meteen gelijk even proberen. Ben benieuwd of ik er wat van bak. :+

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Euhm, hoe laat je de 360 je gitaar vinden?
    Kan op de 360 naast de MC slots dat knopje indrukken en op gitaar op de Guide button drukken, maar die guide button blijft knipperen.

Edit: al gelukt, zag connect button niet op de gitaar...:+

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina