1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren weer een paar matches online gespeeld en het valt mij op dat bijna iedereen nu TTFAF kiest. Ik kan dat nummer niet spelen maar gisteren lukte het mij om de intro (gedeeltes x4) en de rest van het nummer goed te spelen.

Ga ik naar quick play en dan haal ik het weer niet :mad:
    Ik moet die achievement nog =(

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yep, ik speel linkshandig. (Ook al ben ik rechtshandig :+)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Speel zelf ook linkshandig, maar die whammy bar vind ik kut als linkshandige, je kan hem totaal niet lekker induwen tijdens een sessie en dan heb ik nog maar een nummer op easy geprobeerd.
    Ga het eens als rechtshandige proberen, misschien dat het beter gaat.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Moet je hem even goed voor jezelf neerzetten [2k], speel nu al ~4 maanden als linkshandig en het gaat prima. (Zit bij laatste nummer vast op expert :< )

5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik:thumbs:

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om ik moet op hard nog raining blood en one, wat een freaking impossible kut stukjes zeg :p

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, nice! Ik was al benieuwd of het iemand was die op XBW zat :)

Was vet om het zo een keer te proberen, lastig, maar wel vet :)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, lefty flip, dat zou wel handig zijn ja ^^ al heb ik het vandaag ff op easy gedaan (lol) en dan is het zelfs op rechtshandige manier eitje. Weet nog niet of ik het ga doen though, ben er wel achter dat ik me xbox gratis heb dus heb wel 400 euro te besteden aan spelletjes.

P.s. wanneer komt deel 4 uit en welk deel lijkt jullie beter qua liedjes?

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Deel 4 is nog weinig van bekend...Alleen dat er 3 nummers van Def Leppard in komen (content?), een nummer van The Answer genaamd Never Too Late en er gingen ook geruchten over Joe Satriani. Echt bevestigd is het niet, maar veel sites zeggen wel wel. :)

10. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm laten we het eerst maar bij deel 3 houden..:d en daarna nog airosmith..!!

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Toffe game, maar die Battles gaan me nog niet goed af.
    Paar keer geprobeerd en dan krijgt de tegenstander steeds een gigantische solo aan het eind (ook al is zijn balkje geel en mijnes vol), die ie perfect uitvoert en waardoor zijn meter volloopt en dat gaat door tot ie mij draint en dan heb ik verloren. :?

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Daarom moet je 'm ook meteen afmaken met de andere power ups, voordat het nummer is afgelopen.

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet hem dus eerder dood maken :+

BassieJ u must die :p

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wie moet je dan helpen met One?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Speel je nog lefty of toch maar voor righty gekozen?

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Toch maar weer voor lefty gegaan.
    Op righty kan ik mijn vingers niet lekker op de frets houden, waardoor ik te snel op de verkeerde fret druk.

17. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb er sinds vandaag dan ook maar aan geloofd...

ik speel op easy en vindt het al lastig soms 8)

maar wat is nu het nut ervan op tijdens zo'n lange noot om dan dat stokje op je gitaar in te duwen (ja ik weet het, ik heb geen idee van die termen daarvoor :'-().
    en hoe krijg je die sterren beoordeling voor je nummer, want ik heb nu een paar keer gehad dat ik dacht dat het echt lekker ging, en dat ik maar 3 sterren kreeg, terwijl een andere keer ik dacht dat het helemaal niet zo goed ging, maar toen kreeg ik weer wel 5 sterren...

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat stokje (WHAMMY BAR!) daarmee kan je vibraties in die lange noten aanbrengen. Voor de rest is het voorlopig nog niet echt belangrijk voor je.

Als je gevorderd bent, dan kan je je whammy bar gebruiken als je een Star Power hold-noot hebt, dus zo'n sterretjes vorm. Als je die whammiet (?) dan krijg je wat meer star power, dus raakt het minder snel op.

En de sterren worden bepaald door het aantal punten die je hebt.

Maar ga nou maar eerst lekker Easy en Medium op je gemak uitspelen. :)

P.S. Iemand zou echt een keer een Guitar Hero noob FAQ moeten maken. :D

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Speel ook op easy. Battle is me na een paar keer proberen ook gelukt. Gewoon goed spelen en dan lukt het wel. Zijn er nog goede tips voor, wanneer je bijv. powerups moet gebruiken en wanneer je ze moet bewaren?
    Gebruik whammy bar nu bij die lange noten, waar je tijd hebt om strum bar los te laten. Geen idee of punten echt op loopt, maar bij intensief gebruik lijkt score toch sneller omhoog te gaan, dan wanneer je wham bar niet gebruikt.
    100% op easy valt ook nog niet mee. Wel een keer op 97% gekomen. Af en toe maak je van die slordige foutjes, of mis je een nooit terwijl je denkt dat je die goed had aangeslagen.
    Morgen maar weer lekker verder spelen. Dit is echt zo een game waarbij je gewoon veel moet oefenen.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Power ups kan je het best gebruiken net voor je vijand z'n power up krijgt, zodat hij zijn power up niet naar jou toe kan activeren, dus ben je veilig.

Lange noten whammyen helpt niet voor je score. Geloof me nou maar, het is echt zo. Op een één of andere manier lijkt het af en toe wel zo, maar dat is denk ik gewoon een illusie ofzo. Ik heb het ook zelf getest. En het is gewoon niet zo...

En het oefenen is juist leuk, lekker verder spelen, dat vond ik ook. Eerst speel je Easy en Medium uit, dan alles 5* (achievement made me do it!), en dan ga je naar Hard, en dan merk je dat er weer wat bij komt (hammer ons en pull offs, je komt ze nog wel tegen), en het blijft gewoon een uitdaging.

Wat ik wel zonde vind is dat ze bij GH3 veel minder hammer ons en pull offs hebben in Hard. Want in GH2 was dat juist zo handig, dan kon je ze heel makkelijk leren, aangezien het in het begin erg moeilijk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina