1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij me buurjongen gespeeld, ook al speel ik linkshandig gitaar op right-handed gaat het me toch beter af :confused: heb namelijk ook dat ik met lefty de frets minder goed vasthou, mjah heb nog niet veel lvl's gedaan. Maar moet zeggen dat op easy ik ze allemaal kan, vind Raining Blood wel vrij moeilijk. Though als ik een irritant deel van dat onder controle heb weet ik zeker dat ik wel opzich kan beginnen met medium :p (heb alleen het spel niet |:- )

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dit topic wordt best wel vol gen00bd :p Laten we aub over het spel praten en niet over het wel of niet kopen en of het spel leuk is met de controller want we hebben pas 10023123x gezegd dat dat kut is.

ONTUPPIK:

Met PePzi bijna alle coop op expert afgemaakt op zijn HDD en nu alleen al die nummers die daarna nog vrijkomen zoals RB en cliffs enzo. Maar daar failt PePzi in xD

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom mag daar niet over gepraat worden? Het heeft toch net zo goed met GH te maken?
    Niet iedereen hoeft 10x per dag te horen hoe goed jij wel niet bent. ;)

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vol gen00bt? Dus alleen de überGHspelers zoals jij, Bassie en Dribble hebben wat zinnigs te zeggen in dit topic, de rest 'n00bt' het topic alleen maar vol? 8)

En over dat falen: Dat waren drie nummers (Knights, Cliffs en RB). Raar hè, dat ik niet meteen alle nummers 5* kan halen op Expert? >< Wat ben ik ook een ongeloofelijke n00b...

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  5. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT

Ik ben nu een beetje met expert bezig, sommige nummers krijg ik al 4 sterren maar die laatste tier is echt het onmogelijke voor me.Oefenen jullie per nummer ofzo, om op een specefiek nummer een betere score te krijgen? Ik selecteer altijd maar randomly wat :thumbs:

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, beetje onzin hoor Rbz, dit is gewoon het Guitar Hero theekransje van XBW. :)

Dat hetzelfde de hele tijd terug komt is wel zo, maar dat zijn vaak de newbs. En het is juist vet dat er telkens meer Guitar Hero spelers komen. Dit genre verdient alle aandacht. :9

7. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik me helemaal in vinden:)

Probeer nog steeds the Metal te halen op expert, zit er echt al te lang vast, vooral bij dat stukje waar die gst hoog gaat zingen... Daar ga ik steeds (bijna) failen en dan in het stuk erna (als ik de song nog niet heb gefaild) af...

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een aantal nummers waar je heel snel achter elkaar bijv blauw en oranje om en om moet intikken, maar dit lukt mij niet met mij ringvinger en pink, deze zijn ook helemaal niet zo soepel. Hoe doen jullie dit? Je hele hand soms schuiven, zodat je met je wijs en middelvinger ze in kan tikken?

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Even onder de ervaren (coop) spelers onder ons. Ik en een vriend hebben expert uitgespeeld en hebben de 500k coop achievement gehaald. En hoewel we best aardig spelen, zijn we niet über pro's. We zoeken dus een nummer dat goed te doen is om 750k op te halen, want dat lukt ons nergens. (Flannigans ball al geprobeerd, maar daar zitten we vast op 700k)

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    waarom heb je 750k nodig eignelijk? Ik heb met Bassiej de 1 mil gehaalt op one, als je zorgt dat je beide dat snelle stuk kan spelen, dan moet je het redden.

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Op Expert Co-op moet ik alleen nog Cliffs en RB, mijn maat lukt het niet om daar zijn streak vast te houden. Ik moet een goede co-op partner hebben (en iemand die voor mij RB op Expert 5* kan halen want ik heb het gehad met dat nummer O-))

Ik hoop echt dat deel 4 online co-op career heeft, je bent anders zo afhankelijk van je omgeving.

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar dat kunnen wij niet spelen. We kunnen hem wel uitspelen, maar halen no way 1mil. Dat is het punt, zoeken een song die 750k wel te halen valt.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat vinden jullie trouwens van die nieuwe Wii reclame?

Vind hem op zich wel grappig alleen het komt niet overeen met hoe het spel echt speelt. Ten eerste spelen ze easy mode, na 1 week spelen spelen de meeste mensen toch op normal.

Maar is wel leuk gemaakt

14. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm als je goed kijkt in de reclame spelen ze medium..:p geeft niet..

maar idd zoals hun het spel spelen heb ik nog nooit gedaan whahaha..!!:D

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hmm die "Same song and dance" leek wel erg makkelijk

16. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar die noobs die in die reclame spelen drukken ook maar wat in denk whahaha..:p

17. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is afhankelijk van de multiplier die je haalt. Als je multiplier onder de 2 is krijg je 3 sterren, tussen de 2 en de 2,8 krijg je 4 sterren en boven de 2,8 krijg je 5 sterren.
    Als je hem op 100% haalt krijg je 5 gouden sterren :).

18. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    mm, beetje noob vraagje maar hoe werkt die multiplier precies?

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Na elke 10 geraakte noten stijgt deze.
    Eerst 2x, dan 3x, dan 4x. Zodra je je starpower activeert verdubbelt je huidige multiplier tijdelijk, tot je starpower weer afgelopen is.
    Als je noten mist zakt je multiplier weer naar 1x.

20. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat gaat dan over het gemiddelde over het hele nummer?
    of waarmee je eindigt?
    of nog het maximale dat je haalt?

alvast bedankt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina