1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gemiddelde ;)

Dus als jij een nummer 100% speelt, zal je een average MP hebben van 3,8 ofzo. Als je tenminste geen Starpower gebruikt.

Verbruik je je Starpower wel, en haal je alsnog de 100%, dan zal je average MP rond de 5,5 liggen ofzo.

Het gaat dus om de gemiddelde MP die je hebt als je een noot aanslaat. Dus sla jij 10 noten aan met 3 en 10 noten met 4 MP, dan heb je 3,5 average MP op het einde :)

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag met een maat een perfect Co-Op gedaan :) Hij op Medium ik op Hard :)

Vond ik toch best wel leuk om gedaan te hebben :D

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Easy modus uitgespeeld. Nummer van Slayer was wel even pittig zeg, de tandjes. Verbaasde me nog dat ik 75% haalde.
    100% is ook lastig, heb met een nummer 99%, 1 noot verkeerd aangeslagen. Paar keer opnieuw geprobeerd, maar dan blijf je steeds een fout maken. Komt vanzelf nog wel een keer.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja raining blood vond ik ook zeker een lastige, zelfs op easy. Maarjah ik heb ook nog niet zoveel liedjes gespeeld ^^

5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Chill, net met Bassiej's hulp de 700000 achievement behaald, One hij expert ik medium, helaas. Had wel graag expert willen spelen maar kom dan niet langs de solo, zelfde geldt op hard al kom ik daar telkens wel iets verder...

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nou ik mag toch wel zeggen dat ik me er aan erger dat er vragen worden gesteld van: "hoe werkt de multiplier" en "is dit spel leuk?" Ik bedoel helemaal niet de mensen die op easy spelen maar dat soort mensen willen gewoon een post erbij. Wel stoer dat jullie allemaal dulle napraten trouwnens -_-"

7. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    DIKKE SHIT! Net gewoon One op Hard gehaald! 4 sterren 88 procent, 189 note streak! Nu Raining Blood en Lou nog...

8. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kraam jij nou weer voor onzin uit :confused:
    als jij je eraan ergert.. sorry daarvoor,

ik heb dit spel echter pas sinds dit weekend, en ben daarom nog niet bekend met alles, gelukkig is er dan zoiets als een forum waar ik mijn vragen kan stellen, en gelukkig voor mij, zijn er mensen zo vriendelijk de moeite te nemen deze even te beantwoorden.
    Hierdoor raak ik wat sneller bekend met het spel, en kan ik er nog meer plezier aan beleven. Als je last van die posts hebt dan scroll je toch gewoon even verder door.
    Niemand die je verplicht die posts te lezen hoor ;).

Niet iedereen is zo geweldig als jij, sommig mensen zijn gewoon pas net begonnen met een spel, een spel, en begrijpen dan nog niet perfect hoe alles werkt.

Maar goed, als je je weer ergert aan deze post van een noob, lees dan vooral niet meer mijn berichten, en blijf vertellen dat je geweldig bent!

maar nog even on-topic:
    net die tweede boss, meteen de eerste keer dat ik het probeerder verslagen,
    ging wel lekker, zowiezo best wel een aantal nummers lekker gespeeld (wel easy though :+)

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik kwam vandaag eindelijk door de intro van TTFAF op Hard heen, daarna nog het liedje tot aan de solo gespeeld, daar ging ik dood.

10. Remco

Remco Guest

Je maakt je erg geliefd met dit soort posts RBZ;)

11. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    WTF zijn jullie allemaal dyslectisch ofzo? Ik zeg toch dat ik me erger aan mensen die stomme (dan bedoel ik ook echt stomme) posts plaatsen en NIET (NIET, lees goed) mensen die niet op expert spelen. Op een of andere manier worden mijn posts altijd verkeerd opgevat :confused:

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Al die co-op dingen, moet je die serieus co-op halen, of kan je gewoon een 2de controller aanzetten en neerleggen? Zijn best veel co-op achievements nl.
    Ga eerst nog wel even solo verder. Alles op easy op 5 sterren aan het halen. Meeste lukt tot nu toe wel, alleen Slayer zal ik nog echt even flink moeten oefenen.

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben dyslectisch 8)
    maar goed, als ik je vorige post verkeerd heb begrepen, dan neem ik mijn woorden terug, (was misschien een beetje heftige reactie).

Maar ik probeer je niet persoonlijk aan te vallen ofzo...
    en ik snap ook wel dat het voor jou gewoon vanzelfspreken is, en daarom onozel lijkt..
    Maar er zijn gewoon echt van die dingen die ik zo niet weet, en gewoon graag even wil weten. en door hier te vragen weet ik direct het goede antwoord en hoef ik niet vanalles zelf uit te proberen (zoals hoe die multiplier telt -> gem. over een nummer)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ho eens RBZ beetje chagrijnig vandaag? :+ Chill.

15. Remco

Remco Guest

Tis toch een topic om je vragen over de game moet kunnen stellen, al lijken de vragen in jouw optiek ontzettend stom, kunnen andere mensen daar best mee zitten en dan moet jij juist degene zijn die diegenen kunt helpen met die vragen;) en als je daar niet tegen kan moet je in de mile maar een 'RBZ's grootsche GHIII verhalen, niet voor noobs-topic' openen.

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik ben een beetje chagerijnig vandaag :p

Maar ik probeer gewoon te zeggen dat ik graag alle vragen beantwoord enzo maar dat sommige vragen gewoon echt 2 tellen opzoekwerk zijn op google vind ik dan wel een beetje overbodig. Het feit dat er vanaf 21 maart al 20 paginas vol zijn getypt zegt ook best veel eigenlijk. Maar ik wil me even verontschudligen tegenover de mensen die dachten dat ik iets tegen n00bs heb. Ik hou van n00bs! Zonder n00bs geen gh!:9

17. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat, expert?

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zo heet de achievement die je krijgt als je de gitaar op je hoofd kapot slaat. :+

19. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Speciaal voor al die n00bs op deze wereld heb ik even snel een n00b guide onderin de startpost gezet. Het is tijd voor de rise of the n00bs. n00bs kom uit de kast en kies (zelf naam invullen) als uw leider in de strijd om gelijkheid! /endcommunism

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en dan vind je het raar dat mensen je posts soms verkeerd begrijpen ? :p als je nu eens wat nuttige tips voor beginners in de startpost zetten ipv de handleiding te herkauwen,..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina