1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga wel ff wat tips toevoegen. Als je zelf nog suggesties hebt hoor ik het wel.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    FC = FULL COMBO.

Weten veel mensen ook niet..

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even wat GH3 gespeeld, alles bij easy op 5 sterren op nummer van Slayer na. De tandjes, wat gaat die moeilijkheidsgraad ineens ziekelijk omhoog zeg.
    Bij de snelle stukken liggen de noten toch net iets te vert uit elkaar om hammer ons / pull offs te doen, wat af en toe nog wel bij andere nummers op easy kan. Elke noot moet echt apart gestrumd worden, wat het nog een stukkie lastiger maakt.
    Maarja, nog maar eens flink oefenen en ondertussen wat op medium proberen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tsja wat ik het moeilijkst vind is de omschakeling van Normal naar Hard.

alle basics snap ik wel en op normal haal ik alles op Raining Blood en TTFAF na op 5 sterren maar die 5e kleur erbij lukt me maar niet. Zodra ik van positie begin te wisselen met mn hand raak ik t kwijt.

hebben jullie (diegene die asskicken op expert) eerst nummers in training in slowmotion geoefend op Hard? welke songs kan ik t beste beginnen te oefenen?
    wat is de makkelijkste techniek om met 5 kleuren te spelen qua positie van je vingers?

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het tappen gaat redelijk, de solo van stricken kan ik nu op slow foutloos, maar de intro van TTFAF kan ik wel al foutloos :) ook kan ik door tappen Cliffs of Dover solo foutloos spelen.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je bedoelt dat als we expert spelen, dat we dan eerst op Hard oefenen ofzo? Nee? Of bedoel je dat we eerst het nummer op langzamer niveau oefenen voordat we echt voor de 100% oid gaan? Ook nee.

Voor oefenen met oranje knop weet ik niet, moet je ff zelf uitzoeken aangezien ik allang expert speelde toen ik GH3 net had. Gewoon de nummers van tier 1 (waarschijnlijk vooral Talk Dirty To Me en Story of my Life).

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik bedoelde , toen je voor t eerst overstapte van normal naar hard (in GH of GHII) of je toen in slowmo hebt zitten oefenen. Heb zelf nml het idee dat dat niet zoveel helpt,.. ook al kan ik t nummer in slowmo wel dromen t gaat erom dat je t ook op snelheid kunt maar dan haken mijn vingers vaak af :p

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft totaal geen nut :) ga maar gewoon voor je plezier op medium spelen een paar weekjes, en dan daarna weer proberen op hard. Dan zal het je verbazen dat je het nooit hebt gekunt :)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gaat inderdaad op een gegeven moment vanzelf. Door gewoon veel te oefenen krijg je het letterlijk in de "vingers". ;)

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat is juist en fout die veel mensen maken, ik herken het ook bij wat maten van mij. Ze kicken ass op medium maar op hard zijn ze slecht, het gevolg is dat ze teveel medium spelen en nooit overstappen naar hard. Gewoon blijven proberen op hard zou ik zeggen, het is immers vallen en opstaan of in het geval van Guitar Hero "failen en restarten"

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, zit ik nou fout of kan je alleen op deze noten hammer ons/pull offs toepassen?

Die linkse groene dus, die plattere. Het lijkt net of jij bedoelt met dit:
    Dat je alle noten kan PO-en of HO-en.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het beste oefen je dooor nummers helemaal te verneuken. Ik speelde in GH2 op expert ook Hangar 18 duizend keer opnieuw om hem alleen maar te halen en toen dat me gelukt was was ik echt blij. Nu heb ik hem ruim 5* gewoon steeds je score proberen te verbeteren en opeens zit je op de 5*.

Het is dus niet zo dat je opeens een golf van skills over je heen krijgt en je expert opeens foutloos speelt. Je verbetert jezelf steeds een beetje.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De eerste groene noot is een PO, de rest moet je aanslaan

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, dan zit ik toch goed :)

Het enige verschil tussen HO's en PO's is toch dat het de andere kant op is zeg maar?

Ik heb trouwens op hard een leuk nummer gevonden om te oefenen, Sunshine of your Love heet deze en zit in Tier2.

Van alles wat, niet een te hoog tempo maar ook niet langzaam dat het saai wordt. Fijn nummer om te oefenen vind ik :)

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Normaal kan ik een HO of PO uitvoeren, wanneer twee noten naast elkaar liggen (qua kleur) en er een half vakje tussen zit. Dan hou je de ene noot op de fret vast, sla je hem aan met de strummer en druk je snel op de tweede noot op de fret, zonder de strummer opnieuw hoeven aan te slaan.
    Zolas hier bijv. blauw > oranje en oranje > blauw:
    Morgen avond nog maar eens proberen.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, jullie hebben hem door :)

Loonens: dat is inderdaad het verschil, HO is omHOog (:+), PO is omlaag

17. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een cheat invoert dat je alles unlocked in de winkel en je dan alles koopt wat er is krijg je dan nog wel die achievement?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, maar dat verschilt per spel geloof ik soms.

Die HO's en PO's zijn in het begin heel makkelijk op easy, dan kan je je ook echt niet voorstellen dat die dingen zo moeilijk zijn op hard :lol:

Ik kon me sowieso niet voorstellen dat ik hard nog es een keer kon spelen, maar zit nu op 6x 5sterren en 3x 4sterren \o/\o/

Gaat lekker! *)

Alhoewel ik vaak een nummer haal door de makkelijke stukken foutloos te spelen maar van zo'n HO/PO solo bak ik dan echt helemaal niks :lol:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke wou et gewoon even weten aangezien ik mezelf niet op expert zie spelen omdat ik namelijk vast zit op hard met raining blood en one -_-'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina