1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nu dwalen we een beetje af.

    :+
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    lol :D

    Als ik AC en Stranglehold uitgespeeld heb (gaat nog wel paar weken duren denk), ga ik weer eens verder met GH3. Moet alles toch nog eens op 5 sterren zien te krijgen op medium en wil die co-op achievements ook nog wel.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben nu deel 3 een beetje beu... TTFAF zal ik nooit spelen op expert in quick play. In training haal ik hem rond de 80%, maar het intro zuigt :+

    Is deel 2 nog een beetje de moeite waard om te bestellen qua nummers? :)
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Beetje de moeite waard? BEETJE DE MOEITE WAARD? Ik vind de numers 3 keer beter in GH2. :9 Ik zou 'm zeker kopen, echt hartstikke vette note charts ook, vooral op expert. Veel hammer on en pull off goodness. :b:

    Ik heb net trouwens The Way It Ends 5* gehaald...tijd niet gespeeld. Eigenlijk erg makkelijk, ik had sommige stukjes ff geoefend op slower, en ging meteen beter. :D
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect :cool: Maar hetgeen wat het nummer moeilijk maakt is de intro, die is gewoon belachelijk. De rest is niet zo gek veel moeilijker dan op Hard, misschien zelfs nog makkelijker dan op Hard als je het feit dat Expert minder vergeeflijk is met je fouten ff niet meerekend. Ik weet zeker dat als ik op Expert voorbij de intro kom, ik de rest van het nummer gegarandeerd haal. Als ik het nummer bijv. met No Fail cheat speel scoor ik zelfs beter dan op Hard, en das dus niet alleen omdat er op Expert meer noten op de chart staan. Op Expert kun je namelijk lekker doorraggen zonder dat je uit je ritme wordt gebracht, waar sommige secties op Hard juist worden onderbroken om het 'makkelijker' te maken.

    En ook respect voor BassieJ trouwens, daar ik The Way It Ends op Expert ook echt een kutnummer vind :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik ga deze game van de week toch ook maar eens kopen, heb het gister gespeeld op een verjaardag en ben metene om :+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met verjaardagen doen wij dit spel ook altijd. Is wel nice, laatst nog met me schoonzus op hard een nummer gehaald :9
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    de draadloze gitaar van de PS3 versie is zeker niet te gebruiken op de 360? De 360 bundel is bijna nergens te krijgen :{ (ivm GH2 die ik dan los op de 360 erbij zou kopen)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die Iamchris4live gozer die het vorig record had gezet is echt veel beter dan die kleuter volgens mij. XD Maar wel ziek als je dat kan...sommige dingen zijn echt onmogelijk in dat nummer.

    De intro hoeft niet moeilijk te zijn, je moet gewoon veel oefenen met tappen (2 handen op fretboard). Zelf ben ik te lui om te leren tappen, ik heb het nog nooit geprobeerd..
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tappen haalt bij mij ook weinig uit. Puur omdat je zodra je een foutje maakt (en die kans is vrij groot bij de intro van TTFAF), je dan met je elleboog de strumbar heel snel, en op het juiste moment, moet aanslaan. Ik ben geen octopus weet je :+
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 mei 2008
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het nog steeds niet uitstaan dat dat verrotte kl*tenummer van Slayer het enige nummer uit de Career is wat ik maar niet uitgespeeld krijg op Expert :mad: Dat Mosh gedeelte is gewoon echt belachelijk, en dan moet de rest nog komen. Voor de rest zijn mijn resultaten op Expert best netjes al zeg ik het zelf. Meeste nummers 5 sterren, de moeilijkere nummers ook gewoon 4 sterren. Om een of andere rede heb ik het idee dat ik die laatste Boss Battle ook nog wel ga trekken, mja dan moet je dus wel eerst Raining Blood kunnen uitspelen. En laat ik het nu ook echt herriezooi vinden, als het nou een leuk nummer was zou het nog enigzins motiveren om te blijven proberen. Om de frustratie nog een tikkeltje erger te maken : Raining Blood is tevens ook het enige nummer uit de Career waar ik op Hard niet hoger kom dan 4 sterren ! De rest allemaal probleemloos 5 sterren ! Aaarghh !!
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb precies hetzelfde, heb 1 t/m tier 5 helemaal 5*, maar RB krijg ik maar niet uitgespeeld. En omdat het zo tergend lang duurt voordat Mosh begint en dan meteen af te gaan heb ik geen motivatie om te oefenen ook. (TTFAF wel uitgespeeld tho '-.-)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, iemand die mijn leed en frustratie deelt :+ Dat van TTFAF is dan wel weer supernetjes, ook dat krijg ik niet voor elkaar dankzij een belachelijke intro. Hoe ben je voorbij die intro gekomen ? Ook tappen ?
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Elastiekje op groene fret, rest gewoon met 1 hand getapped. Het werkt niet in multiplayer, maar in singleplayer is het piece of cake. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, cheater ! :D

    Haha nee ik ben zelf ook weleens op dat idee gekomen, het is wel lame maar kan me voorstellen dat het op die manier wel lukt ja.

    Ik neem aan dat het alleen in SP werkt omdat je na de intro het spel dan op pauze zet om het elastiekje eraf te halen, wat dus niet kan in MP ? ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Juistem. ;)
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Met elastiekje heb ik het ook wel eens geprobeerd, maar toch heb ik dat kutnummer nog niet :mad: Intro lukt me wel, maar ik ga steeds dood in 'What the...' of de Twin solo.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij en vele anderen, ik heb een vriend die het wel kon hem voor me laten halen, want ik werd gek van dat rotnummer. Ik vind het inderdaad ook niet om aan te horen, dus de motivatie om hem ooit nog eens zelf te proberen of om 5* te halen is er totaal niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina