1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel spelen jullie met GH? Ik ben nu al een tijdje bezig, maar krijg de eindbaas op Medium maar niet verslagen. Ik heb wel op Easy alles 5* en op medium alles op 4* en een aantal op 5*, maar de eindbaas lukt me dus telkens niet. Is het een bepaalde techniek of alsnog blijven oefenen? :confused:

Moet zeggen dat het niveau verschil tussen medium en hard behoorlijk is, als ik hard gaat doen kom ik met pijn en moeite aan 5*. Een leuke game die zorgt voor de nodige pijntjes in de schouder en elleboog. Rock Band toch maar lekker gaan drummen....

2. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, lukt mij ook niet om die Lou op medium te verslaan.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat bij mij tot nu toe altijd heeft gewerkt is om 3 powerup's te sparen en in een moeilijk stuk van je tegenstander gelijk alle powerups te gebruiken.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik haal nu wel redelijk vaak een hoge score met Raining Blood. En bijna altijd 5* omdat ik best goed ben geworden in mosh 1 (soms tenminste). Maar veel hoger dan 250K kom ik eigenlijk niet...

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jep, ik had eerst ook vet veel problemen met dat nummer. Als ik hem nu speel haal ik altijd wel 5* en Had 1x goede run online van 275k maar dat is me nog niet gelukt in carreer. Ga ik nu maar even proberen :)

Edit: Ok, ik had zieke run, maakte 1 dom foutje waardoor ik de 3 chord niet x4 had, maar uiteindelijk kwam ik uit op de 280k :eek: nice :)

Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wanneer ga je nou eens naar Rbz, dan kan je meteen dat nummer 5* voor mij halen :9

7. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word echt schijtziek van Raining Blood op Hard..het is voor mij helemaal geen moeilijk nummer, alleen mosh 1 haal ik niet. Bij One lukt het einde me trouwens niet

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet je aan hem vragen, de vorige keer was zn controller stuk, ik weet niet of het nog steeds zo is. :D

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier zit ik ook al een maand lang vast, zucht.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit al een half jaar vast bij de battle tegen Lou. :?(
    Was er niet een glitch zodat je die battle heel gemakkelijk kon winnen? Die battles gaan toch nergens over.

edit: gevonden, en Lou verslagen

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Lou met maar 1 power up verslagen. :9 Alleen een wammy gebruikt bij strum stuk wat hij moest spelen.

edit/ Hier een flimpje van iemand die dat ook doet.

[yt]4h_SFLwkVuo[/yt]

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooi de gitaar in de ring. Alles op expert gehaald behalve de laatste boss battle. Helaas...:mad:

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Oké, dankjewel voor 1 van de enigste serieuze antwoorden :+.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heeft iemand trouwens enig idee wat dit is? Een accu voor je gitaar of wat? En hoe moet ik die dan in godsnaam in mijn gitaar doen? Snap niets van dat ding :confused: Of is het gewoon een controller accu met een guitar hero stickertje er op?

16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe high score ttfaf van 613k, mede doordat ik de intro tot aan het open stuk foutloos had :)

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ga je Rock Band nog kopen, Dribble?

19. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar wel alleen het spel (dervanuitgaant dat je de xplorer kan gebruiken.) Anders niet, dan wacht ik namelijk liever op gh4

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor :) Ik heb het van de week nog eens geprobeerd met de elastiek-truc van Inferius (:+), puur om te kijken of ik nadat ik voorbij de intro ben het nummer kan uitspelen....maar kom er nog steeds niet voorbij. Het blijft een belachelijke schijtintro =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina