1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Heey, mn scores zijn geupdate. :D Lawl, paar maandjes geleden stond ik nog #300. XD

    Boutspel, dat GH3. :+ Naah, sommige nummers kan ik gewoon niet uitstaan. :) Kutcharts.

    Edit: huh, mn scores kloppen helemaal niet. Dat zijn mn scores van maaanden terug....
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind TTFAF een geweldig nummer, vind sowieso de meeste nummers van DragonForce wel om aan te horen (ookal lijken ze allemaal wel een beetje op elkaar :+). En op Hard heb ik zoiets van, neh dat kan beter (ik wil sneller moeten strummen en shit), nja dat doe je dus op Expert. Maar waarom dan in godsnaam zo'n belachelijke intro ? Had die een beetje 'normaler' gemaakt, want met de rest van de notechart is op Expert niks mis in mijn ogen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het intro lijkt moeilijk!

    Heb vanmorgen tutorial gevolgd op YouTube, en binnen een uurtje kon ik hem volledig foutloos spelen op Expert.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik die 'tutorial' ook wel ff zien, maar volgens mij is mijn hand-oog coordinatie gewoon niet opgewassen tegen dit hersenloze geweld 8) Heb je een linkje ?
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik haat het nummer gewoon...Ik vind niks goed aan dat nummer. Dat nummer heeft GH3 echt verpest. :9

    Ennuh, pikkie, op je gamertag staat GH3 helemaal niet. :+ Of heb je m op een andere console?
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft wel gelijk, als je eenmaal doorhebt hoe die werkt, dan is er geen moeilijkheid meer aan. Vooral niet als je het ook nog eens met elastiekje doet. :)Ik sta nu trouwens #230 ongeveer :)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja als ik het met elastiekje doe in Practice Mode en dan Slowest kan ik het ook prima bijhouden. Foutloos zonder na de eerste keer nog te hoeven strummen. Maar normale snelheid, no way. Lukt me iedere keer net niet, en dan strum ik ook nog eens alle noten want enkel HO's gebruiken op die snelheid haalt niks uit bij me. Dus wat doe ik fout behalve dat mijn hand-oog coordinatie gewoon te traag is ? :+
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nice, jij ownt GH3. :D

    Waneer kom je terug naar de good side? (GH2 :D)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel hem op de PC ja ;) Had destijds geen Xbox 360/PS3/PS2 of Wii 8)

    /Edit: Zoek gewoon op YouTube: TTFAF Intro. Dan krijg je vanzelfs verschillende "How-to's". Wordt gewoon uitgelegd hoe je je vingers moet plaatsen enzo, in het begin kreeg ik het alleen niet voor elkaar om met mijn elleboog de eerste noot te raken :+
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, zoals deze dude het laat zien is er idd 'niks aan'. Maar dan nog. Een foutje en je bent fucked want het lijkt me niet dat je dan tussendoor nog tijd hebt om opnieuw te strummen voor je af bent ? Zie sommige mensen dat dan wel met hun elleboog doen maar dat gaat de helft van de tijd ook niet zo lekker.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar ik kan dat nummer niet aanhoren. Misschien als ik TDWDTG 5* heb dat ik m dan ga proberen, maar dat gaat ook nog wel ff duren.

    Ik heb nu gewoon zin om Rock Band echt zwaar te ownen. :D
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Genoeg tijd hoor :p je moet het alleen niet met je elleboog doen dat is gay en lukt toch niet. Je zit meestal in het groene dus af ga je niet echt snel. Je wacht op de rode noot en slaat hem weer aan en gaat rustig verder.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gister nog ff geprobeerd, met twee handen op het fretboard dus. TTFAF Intro > Practice Mode > Slowest. Sowieso wil dat nog niet echt werken (complete verwarring wat betreft de vingers en op welke kleuren ze zitten). Wat betreft dat aanslaan, zodra ik dat op de normale manier doe ben ik met m'n rechterhand nooit op tijd weer bij het fretboard (of ik zit totaal verkeerd) dus ja. Wil het wel blijven oefenen want het lijkt me echt tof als je het kunt. Maar of ik er het doorzettingsvermogen voor heb weet ik niet.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Probeer het met je elleboog :9
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan, is ook geen succes. Waarschijnlijk ben ik gewoon een debieltje :+
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat zal het dan wel zijn ja.

    Gewoon oefenen. :)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes sir, will do ! 8)

    :+

    Nee serieus, heb nu verschillende methodes gezien. Twee vingers op groen en rood, met andere hand met drie vingers tappen. Of drie vingers op groen, rood en geel en met andere hand twee vingers tappen (of een vinger voor zowel blauw als oranje). Denk dat ik gewoon ff moet kijken wat voor mij het beste werkt en m'n geduld zeer ernstig op de proef stellen ;)
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, toen je filmpje was afgelopen, stonden er allemaal dingen zoals "Nick being gay". :+ Heeft er niks mee te maken. :9

    Maar ik ga het zo ook wel een keer proberen..ooit.
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, ik weet het :p had ik express gedaan van zo'n goede vriend van live heet nick en als tags had ik dus ingevult Nick Is Gay :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina