1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik hem gehaald met 1 power up. :9
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik ook een keer, was echt superrelaxed, ik zat echt te kijken van 'heb ik hem nú al? 8)'
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo dit is wazig!

    Ik heb die game 4 maanden niet aangeraakt. Het lukte me niet om One op Hard uit te spelen, 30x geprobeerd, toen had ik er de P in.

    Ik speel hem gisteren en wat denk je? In 1x zonder moeite of oefenen! Is toch wazig?
     
  4. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook :)
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook. Als ik een tijdje niet gespeeld heb en speel hem weer, dan lukt het in het begin veek beter.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    net de coldplay pack gedownload,..straks in de rust even kijken of het wat is :) (ken eigenlijk alleen dat nieuwe nummer)
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb een paar dagen geleden gh weer opgepakt en het gaat best lekker. Ik had ook meteen mijn score van We Three Kings verbeterd van 196k naar 250k :D

    Ik ga toch Rock Band kopen maar dit spel blijft gewoon tof behalve dan dat de liedjes me een beetje beginnen te vervelen.
     
  8. mister spaceman

    mister spaceman Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een groot probleem met GH 3, want mijn gitaar reageert soms niet.Vooral de oranje knop. Weet ieamand hier een oplossing voor? Garantie heb ik niet meer. Ook als ik de gitaar wil aanzetten doe hij het soms ook niet.Dan knipperen de lampjes een keer en blijft hij uit.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb de gitaar inmiddels binnen maar het spel nog niet ^^

    Ik vind de nummers trouwens zeker wel vet, ga ook rock band kopen maar wat ik tot nu toe qua nummers daarvan heb gehoord vind ik GHIII lijstje toch wel wat beter, ook in de DLC heb ik 2 zeker coole packs gezien *foo fighters en muse*
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om even hier op terug te komen, je gitaar moet je xbox weer herkennen na dat je nieuwe batterijen erin heb gedaan.

    Dus je moet weer op een knopje drukken op je xbox het knopje zit naast de memory card ingangen, en je moet ook op het knopje drukken wat helemaal rechts zit op de zijkant van je gitaar zit.

    En misschien dat iemand anders een antwoord heeft op je probleem met de oranje knop, je kon er iets aan doen maar ik weet even niet meer wat het is.
     
  11. mister spaceman

    mister spaceman Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej bedankt man!!!
     
  12. mister spaceman

    mister spaceman Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een oplossing voor het probleem met de oraje knop?
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    evt een elastiekje tussen de 2 bandknoppen. dit stukt de hals tegen de gitaar aan.

    GVD weer exporer naar de tering. Redoctane is niet echt goed in controllers maken.
     
  14. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm.. volgens mij ben jij juist erg goed met controllers slopen :thumbs::+ dat is al je 4e die stuk is?
     
  15. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem maar dan met de groene knop ne heb het relatief eenvoudig kunnen oplossen. Ik heb gewoon om het stuk van de hals wat in de gitaar gaat 2 lagen plakband geplakt en toen met veel moeite hem weer in de gitaar gestopt. Nu zit de hals echt goed vast en geen problemen meer met de knoppen. ik hoop dat je hier iets aan hebt.
     
  16. pondtie

    pondtie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem:
    Knop werkt niet goed of slecht.

    Kan aan 2 dingen liggen:
    1 je hals zit niet vast genoeg in de gitaar geklikt
    2 je knoppen maken niet goed contact in de hals

    Dingen zijn simpel op te lossen kost alleen wel tijd en gepeuter:

    1
    De oplossing met het elastiek wordt veel gebruikt maar is naar mijn mening echt een boerenoplossing.
    Je kan beter een stukje karton pakken en dat dan in je gitaar schuiven, beetje vouwen en dan je hals erin, zit tie muurvast (Na wat gekloot)

    2
    Ikzelf heb na het probleem met die hals nogsteeds last gehad dat knoppen het niet goed deden. Dan weer wel dan weer niet. HEEl frustrerend. Dit komt omdat in de hals het touchpad van de knoppen niet meer goed contact maakt met de contactjes.

    Oplossing is spiritus en wattestaafjes + een torkschroevedraaier.
    Schroef de hals open met de tork schroevedraaier. (9 schroefjes ofzo) pak daarna een kruiskop om het printplaatje los te schroeven en leg de contactpunten bloot.
    pak de spiritus met wattestaafjes en boenen maar.


    Ikzelf heb dit al een paar keer moeten doen :confused:, kutwerk, maar de gitaar speelt altijd weer 3 maanden als nieuw.

    Hoop dat je hier wat aan heb, Ik vond het in ieder geval zelf zo ffrusterend dat ik dit met jullie wilde delen.

    Gr. DP
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat zal vast mensen helpen, misschien mij ook nog eens :+ dus bedankt,

    Ik heb zelf ook even een vraagje, Zodat ik later niet met me neus op de feiten wordt gedrukt over de achievements.

    Never Gonna Spend It All 10
    Earn $350,000 in career lifetime earnings

    Lifetime Earnings, dat lijkt mij dat het niet uitmaakt of je je verdiende geld uitgeeft in de shop toch !?

    Hendrix Reborn 10
    Complete Career Lefty and Righty

    Moet ik dit doen op dezelfde "band" en dan gewoon elk liedje 1x links 1x rechts spelen? Of moet het op verschillende difficulties? Want dat zal lastig worden ik ben namelijk links dus speel alles links, maar easy kan ik ook met rechts.


    Dat is het eigenlijk op het moment een beetje :9 Ben trouwens best goed begonnen, dis me tweede dag Easy alles op 5 sterren behalve Slayer - Rain of Blood en op Medium ben ik bij tier 6. En dit in me toetsweek 8) ag ben tog al over :b:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @Rydan: check: http://www.xbox360achievements.org/game/guitar-hero-iii/guide/

    World of Warcraft Song Coming To Guitar Hero III

    [​IMG]

    So I seem to be the only person who thinks that calling a game Call of Duty: World At War, a clear mash-up of two major brand names, is an Activision-Blizzard merger joke.

    Well how about today's news? It's no joke: Starting June 26, PS3 and Xbox 360 Guitar Hero III owners can download — for free — "I am Murloc," a thrash metal song created by WoW developer Blizzard's very own in-house band, Level 70 Elite Tauren Chieftain.

    Remember when people were worried that the crossovers between Activision and Blizzard were going the other way? I bet this will go down more smoothly.

    The only question is if this was one of Blizzard president/ Level 70 bassist Mike Morhaime's conditions for the merger.
    World of Warcraft joins Portal, Halo and God of War as games that have had songs into today's major rhythm games.
    Full release after the jump.

    GNOMES, ELVES AND ORCS THRASH WITH A DIFFERENT AXE AS
    WORLD OF WARCRAFT® JAM DEBUTS AS FREE DOWNLOADABLE CONTENT FOR GUITAR HERO® III: LEGENDS OF ROCK

    SANTA MONICA, CA – June 25, 2008 – Combining the best selling game of 2007 with the world’s most popular massively multiplayer online role-playing game, Blizzard Entertainment®’s World of Warcraft®, players across the globe will soon be shredding to a free downloadable track for Activision Inc.’s (Nasdaq: ATVI) Guitar Hero® III: Legends of Rock.


    World of Warcraft players will remember the hit “I am Murloc” as the tongue-in-cheek tribute to the beloved race of fish-people by Blizzard Entertainment’s house band, Level 70 Elite Tauren Chieftain. The thrash metal-style song debuted to delighted attendees at Blizzard Entertainment’s BlizzCon™ 2005 gaming convention in Anaheim, CA.


    Rock stars will be able to rip it up to “I am Murloc” by downloading it on Xbox LIVE® Marketplace for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION®Store for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system starting on June 26, 2008 in advance of the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational held in Paris, France June 28 and June 29.
    [yt]uOpdyytB3OY[/yt]

    I'm more than a Fish, I'm more than a Man.

    Blaargh!!

    8)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    RWRL,

    Kut lyrics lol, nou jah we gaan zien, ik zeg geen nee tegen gratis O-)


    Maaruh ik had gelijk met lifetime toch? Ohw en thanks voor de guide ;)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Raise your flippers to the sky!

    Naja, ik ga in ieder geval ff op youtube de notechart kijken, als het een beetje boeiend is dan download ik 'm wel, anders niet. Ik bedoel, je kan m geeneens zingen dus whats the point. :+

    Alhoewel, de DLC zou compatible zijn met World Tour dus. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina