1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ey dat kan ik ook. :cool:
     
  2. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    zo moeilijk is dat volgensmij ook niet _O_
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand vind het boeiend, maar ik vind het toch wel knap van mezelf dat ik na 2 maanden van niet spelen en maar de helft van de career mode op Hard heb gedaan omdat verder niet lukte, dat ik dan wel even Through the Fire and Flames heb overleefd op Hard :9

    Dat vind ik al heel wat :)
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles knap wat mensen halen boven medium, en zelfs op medium is het soms nog best lastig. Niet lastig om een nummer te halen maar om vijf sterren te halen is best lastig af en toe :)
     
  5. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Net guitar battle tegen Tom gewonnen op expert :) Kan nu weer even verder. Op hard moet ik alleen de laatste guitar battle nog, maar die lijkt onmogelijk! Heel jammer dat je die niet kan oefenen.
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem wel via content download kopen, en ook die andere 2 boss nummers.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de laatste battle niet tegen Lou?
    Die kan je wel degelijk oefenen als dat zo is, dat is het numemr "The Devil Went Down To Georgia" en kan je downloaden bij Downloadable Content onder Boss Track Pack volgens mij.
    @Headcollector: Het is gewoon gratis, de nummers van de bosses.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik maak straks een nieuwe en als je het zelf zo goed kan *kuch* jordy *kuch* dan wil ik het graag zien.
     
  9. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    respect voor iedereen die boven medium kan.. ik zelf ben bezig met hard en dat is vanaf stage 6 knap irri af en toe dan..|:- dus snap dan niet hoe sommige van jullie 100% halen op zulke stukjes als hier boven..

    rock on:thumbs:

    greetz X
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen!

    Laat maar komen hoor! Vind het altijd erg vet om zulke dingen te zien, net als deze link overigens....

    [yt]-XjaImfQK6U[/yt]
     
  11. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    MAANZZE SHIT! Net in twee uurtjes 5 nieuwe Expert FC's gehaald! :D

    - Same Old Song and Dance (sweeeet!!!)
    - La Grange
    - Story of my Live (3 keer in mn leven gespeeld in carreer, wat een kutnummer...)
    - Barracuda!
    - Jukebox Hero (DLC, vet nummer!)

    Ook had ik Peace of Mind (DLC) bijna 100%, één foutje. -_-

    Ging echt lekker vandaag, en Classic Rock pack rocks! ^^

    Volgende doelen: Pride & Joy, Welcome to the Jungle en Cities on Flames (helemaal vergeten, bedankt voor t filmpie Rbz. :9)
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo irritant dat ik niks kan perfecten... Ik maak altijd 1 foutje, altijd... Ik heb ook maar 5 nummers op Easy Perfect omdat ik er blijkbaar een vloek op me rust waardoor ik de perfect nooit mag halen.

    Het is ook nooit in de "moeilijke stukken" waar ik dan die noot mis, het kan gewoon in een ritme gedeelte zijn waar mijn noot dan opeens niet gepakt wordt ofzo...

    Vanmiddag ik denk wel 40x (wel ook incl. restarts na 30 sec.) Slow Ride gedaan en iedere keer bij dat ****** nummer mis ik ERGENS een nootje, daar word ik zo para van, dan heb ik echt zin om Rock n Roll op m'n gitaartje te gaan en 'm door midden te jengelen...
     
  14. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Hohh staat er ergens dat het slecht is?? Staat er ergens dat ik denk dat ik goed ben?? Ik vind het leuk dat je het laat zie nik zeg dat ik dat niet zo moeilijk vind :D waarom denk je dan meteen dat ik zeg.. AAH IK BEN DE BESTE EN JIJ BENT ZO SLECHT IK VERSLA JE MET EEN VINGER??
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar komt het wel op neer ja.
     
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kom ik thuis denk ik lkkr guitar hero spelen ligt er een briefje dat er niemand thuis was en ze morge weer proberen -_-
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhh...whut zeh phunk? Dus omdat er niemand thuis is kan je geen GH spelen...

    Oke? :)
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee de post was geweest en hij was er niet dus gaan ze hem morgen brengen op waarschijnlijk dezelfde tijd en dan ben je er natuurlijk ook niet x(
     
  19. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    precies:p
    die mensen zijn beetje dom dump et gewoon bij de buren ofzo
     
  20. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op hard vas bij Slipknot en QOTSA en op Expert ben ik nu bezig met de battle met Tom Marello, word nog even oefenen op hard
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina