1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, en dan activeert het METTEEN. BAMN!
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even de achievements bekeken. Sjezus dat is onmogelijk op 100 % te halen? Echt een beetje overdreven moeilijk gemaakt 8) 500 Note streak, Complete every song on Co-Op 5 stars etc. Moet je ook nog eens een maat hebben die teringgoed in het spel is 8)
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan heb je de moeilijkste nog gemist. :lol:

    Je moet een nummer 750K halen...dat is echt te moeilijk. Ook 2000 Note Streak. Er zitten aardig wat pittige achievement tussen.

    Een nummer 100% halen lukt je wel als je ff oefent, 500 note streak ook wel. De rest, je moet er gewoon even voor oefenen.
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is ook relatief onmogelijk. Ik heb uitgerekend dat ik iets van 910 heb als ik alles heb gehaald wat ik nog kan halen. Ook niet slecht natuurlijk :p
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo ff gedaan en ik moet zeggen , wat gaaf, maaaaar
    na 1 a 2 nummers draait alles voor mn ogen, ik ging weer terug naar de dash van de 360 en alles bleef maar naar boven bewegen.
    zijn er meer mensen die hier last van hebben, ik moet zeggen dat ik de ziekte van meniere heb dus ben wel wat gevoelig voor bepaalde bewegingen , maar als het zo erg blijft dan is die game niks voor mij.
    oh ja, op easy is het zeker easy , maar op medium versla ik er al helemaal in.
    ik speel met de controller natuurlijk (demo versie) maar is de gitaar dan echt veel beter??? ik ben ook nog es links hehehehe

    greetz john
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    oh van dat vervormen heb ik zelf ook last van or :p vet maf
    gitaar is wel een stuk moeilijker maar het gevoel van rocken is wel veel groter :D
     
  7. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik doe als ik speel is dat ik automatisch langs de noten ga kijken. Dan zie je nog wel gewoon wat je speelt, maar heb je niet zoveel last van het vervormen als je rond je heen kijkt omdat je niet zo gefocust bent op 1 punt :)
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dat probleem nooit gehad en ik denk dat als je het een tijdje speelt dat het dan wel weg is hoor.
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat alleen in het begin gehad. Als ik stopte met spelen bewoog alles nog steeds van boven naar beneden. Blijkbaar gaat dat over want ik heb het nooit meer.
     
  10. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de demo maar even gespeeld, want ik zit te wachten tot GH3 + mn GH2 gitaartje binnenkomt.

    Echt raar dat ik met de controller een paar nummers op expert kan uit de demo waar ik het met de gitaar nieteens op hard kan :?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat is daar raar aan? Het is compleet anders (en vetter) met een gitaar.
     
  12. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.. met controller is het stukke makkelijker maarja dat is soms ook verschillend..

    hoef nog maar een nummer op hard alleen die lijkt voor mij onmogelijk bagger zooi..:mad:
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Neeehheee, controller is helemaal niet makkelijker. Het zit gewoon zo:

    De controller heeft iedereen, dat is niks nieuws. Maar de gitaar controllers zijn nieuw voor ons, en werken anders. Je zit anders, en je moet ook erbij strummen. Dat lijkt in je nadeel te werken, maar later als je het spel helemaal onder de knie hebt is de controller juist kut.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt , maar in eerse instantie is de controller dus wel makkelijker (bekender/toegangkelijker).

    maar als je eenmaal met de gitaar gespeeld hebt wil je niet anders meer :p

    (ook al ben je net als ik bijv veel beter met de controller )
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar dat is op medium, dan is het met controller niet zo moeilijk, als jij knight of cydonia op expert moet spelen moet je 100x de rode knop indrkken in een halve minuut, gaat je niet lukken
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    QFT :)

    Ik snap sowieso niet waarom je met een controller wil spelen. Dat is juist het hele idee van gh. Wat jullie doen is geen guitar hero maar knopjes rammen op een controller. Het komt eerder in de buurt van dat stepmania spel waar je zo veel mogelijk op de pijltjes moet rammen.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom snap ik ook niet dat je een achievement hebt waarin je Expert met de controller moet halen en Online 15 keer achter elkaar moet winnen met de controller :confused:
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Achievement om hard of expert uit te spelen met de controller is er wel. Niet 15x achter elkaar winnen online tho. (Wel met de gitaar)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]Button Masher 5 G
    Win 15 consecutive Ranked songs online using a standard controller
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend eindelijk eens de Dropkick Murpheys pack gedownload. Wat een heerlijke nummers!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina