1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah heb net slash in 1 poging op hard gehaald, de encore gelijk erachteraan ook in 1 poging :D
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Top :thumbs:

    Mijn gitaar zit nu in een historisch dieptepunt en moet echt een manier gaan zoeken om die hals en body beter aan elkaar te laten "connecten" want dit is onzin, ik had knights of cydonia *hard* op 60% en in het groen toen opeens me controller het fokte en ik in 5seconde af was :cool:

    Stricken wel gehaald na wat gekut met me controller though dus nu op 33/42 in hard \o/
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    YEA Paint it Black FC op Expert. Ook the Seeker en Barracuda zo goed als gefct maar omdat ik dacht dat ik wat gemist had ging ik beuken en ik had dus helemaal niks gemist x(

    iets van 25 fcs nu op expert :eek:
     
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd grote problemen met die wisselende dingen:'-( Voorbeeld: Number of the beast - hard , paint it black - expert. 2x rood 1x oranje lukt me gewoon niet. en dat met paint it black ook niet. zo kutttttt
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ze niet wisselen zit je de hele tijd met maar een knop ingedrukt te strummen.... 8)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, daar ben ik nou slecht in. :D
    Ik kan het ritme maar niet volhouden. Dus ik begin al peentjes te zweten zodra ik een triljoen dezelfde noten zie aanvliegen. :+
     
  7. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik et niet echt. Ik bedoel van bijv. number of the beast dat 2x rood 1x oranje en dan niet als hammer on maar echt allemaal strummen. dan komt de oranje en dan mis ik de volgende 2 rooien en ga zo maar door. Lukt me niet.
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook 8) bij die snelle noten achter elkaar raak ik helemaal de kluts kwijt.
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd je rood wel ingedrukt bij die stukken? Want dan is het eigenlijk niet zo moeilijk
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Zal het eens proberen.
    Nu :
    GH2 - Hard/Expert 48/48
    GH3 - Hard 38/42 Expert 25/42
    GH:eek:T - Hard 25/25 Expert 12/25

    Moet nog beginnen met expert van die laatste 2 maar gaat aardig goed. Bij hard-slayer mis ik de star power altijd en ga ik op de mosh af , gaat wel erg snel daar.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zeg je nu dat in Guitar Hero World Tour dalijk het hele album van Metallica er standaard inzit? Is dat waar? want dan ga ik hem nu niet kopen wacht ik wel tot ik het hele album kan bespelen in world tour....
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee het album zit niet standaard in GHWT. Als je 'm nu download kan je het óók gebruiken in GHWT, inclusief vocals en drums dus. Hij is dus 'forward-compatible'.
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Pepzi zegt.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat Pain of Salvation over Pepzi zegt.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat BassieJ over Pain of Salvation over mij zegt. :+
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Woops, hoort in GH 4 topic...
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zaterdag GH3 weer een beetje opgepakt en een paar nummers op 5 sterren weten te voltooien op medium (voor mij al heel wat).
    Paar nummers wilde nog niet lukken en bleef ik op 4 sterren hangen. Aantal nummers moet ik nog doen, maar weet ik nu al van dat het moeilijk gaat worden om die op 5 sterren te halen. Maar ja, als ik van tijd tot tijd weer een nummer op 5 sterren weet te halen, krijg ik ze vanzelf wel allemaal op 5 sterren.
    Enig nadeel is dat de knoppen soms niet (meer) reageren. Ben je bezig met een nummer, of zit je in het menu, en dan reageert de blauwe of groene knop niet meer, erg irritant.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Metallica pack _O_
     
  19. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de komst van GH:World Tour zal GH3 3 wel in de aanbieding komen.
    Misschien dat ik hem dan ga kopen. (Tenzij ik apart een GH:World Tour gitaar voor een redelijke prijs kan krijgen. Wat opzich wel zou moeten kunnen omdat een (bas)gitaar er niet standaard bij zit)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee. GH1 is geeneens afgeprijsd. :p
     

Deel Deze Pagina