1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

  1. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOHOO!!! Net alle nummers gehaald met 5 sterren op Medium.
    Ik zat altijd te klooien met ONE en Knights of cidonia, maar vandaag lukte ze allebei in 1x :D Ik werd gek:)
    Nu net bezig op HARD en ik dacht zo van nu ik alles 5 sterren heb op Normal dan zal ik Hard ook wel kunnen, NEE DUS!!!:p
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice.
    Speelde laatst Aerosmith demo. Zit een relatief eenvoudig nummer in (Dream On, wist niet dat het nummer wat je dus ook in 8mile hoort oorspronkelijk van Aerosmith was), op medium ging die ook best aardig, maar hard, damn, die vijfde knop is me toch echt te veel. Zo lenig zijn m'n vingers niet om snel te kunnen switchen. Bij sommige nummers op medium heb ik daar al moeite mee.
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik kom niet voorbij de Slash battle @ expert,

    I need some help :mad:
     
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    de hele 7e tier op hard lukt me niet XD
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik krijg hem morgen binnen, heeft iemand een gitaar voor mij?:+
    Guitar Hero 2 gitaar is ook goed;)
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je beter vragen in de bazaar
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    GHII incl. gitaar is tegenwoordig niet meer zo duur, dus waarom koop je niet gewoon die bundel? ;)
     
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game inmiddels ook een weekje of 2 en heb bijna alle nummers op easy op 5* gehaald. Alleen Slayer red ik nog niet op 5*, daar is 4* het max wat ik gehaald heb.

    Heb gister ook fftjes medium gespeeld maar dat vind ik echt nog kut gaan. Het gaat echt te snel en ik zit vooral te kloten tussen de stap van blauw naar rood. Maarja ik zal nog wel ff moeten oefenen denk ik.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had ik ook in het begin. Gaat vanzelf wel en dan vind je easy traag. :p
    Ik hou mijn vier vingers (wijs/middel/ring/pink) op de knoppen. Dat gaat best, al mis ik wel eens wat als je ineens naar groen/geel of rood/blauw moet.
     
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hou ik me vingers ook. Alleen het is ff wennen want eerst hield ik me duim bovenaan maar nu moet ik hem in het midden plaatsen omdat me pink niet zo lenig is. Heb gister trouwens wel voor het eerst een song op 100% gespeeld op easy.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben alweer een tijdje aan het oefenen en ben op Hard bij Tier 7 bij Muse + Slipknot. Die haal ik niet, de andere 2 heb ik wel gehaald.

    Muse verneuk ik het niet bij de eerste HO's maar bij de serie erna, waar je precies het tegenovergestelde moet doen met je hand zeg maar.

    En bij Slipknot overleef ik soms de intro al wel maar dan ga ik daarna af....Frustrerend! Dan maar eerdere nummers oefenen op hard tot ik die op allemaal (nog 8 te gaan) 5 sterren heb ofzo, misschien dat het dan wel lukt :eek:
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik ook, bij muse lukt me dat stuk ook niet. uit de 7e tier heb ik alleen nog stricken gehaald, de rest niet..
     
  13. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eerst ook, dus ging ik maar een beetje op expert spelen. En toen later weer geprobeerd en lukte het gewoon :).
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem sinds vandaag:) heb alleen nog geen gitaar:+
    Net de singleplayer op Easy uitgespeeld, wel mooi spel maar ik zoek dus nog een gitaar..
    Echt vet de Halo theme die je kan downloaden echt geweldig dat initiatief!
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, ik practice gewoon 5000x, dan lukt het wel 8)
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe , ik zit overigens vast bij A holiday in cambodia op expert. Die intro is zo snel en veel noten dat ik al meteen afga.
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    VEEL practicen 8)
     
  18. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Game incl. gitaar staat nu op Consoleshop voor 79 euro.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Voor zover ik weet was ie altijd al 80 t/m 100 euro..
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik baal echt dat mijn controller het fokt, ik was net ook zo lekker bezig in de 7de tier op hard (lijkt dat iedereen hier vast komt te zitten. suprise suprise) en toen gaf mijn ding kuren. Had zelfs bijna knights of cydonia gehaald (80% en in groen) tot mijn controller weer los kwam te zitten en ik in 3sec af was 8)

    Edit: Succes jullie allemaal met deze tier tho :+
     

Deel Deze Pagina