Zou het? Maarrerhm, best wel goede packs voor degene die ze nog niet hebben hoor. Classic Rock Pack rulezz!
Voor de die-hard Guitar Hero fans (die echt geen leven hebben) is er weer wat nieuws. Geen content of een nieuwe gitaar. Heuse action figures uit Guitar Hero 3 Je kunt hier kijken voor meer informatie over de beeldjes. Die van Slash is trouwens wel tof! \o/
Die van Slash wil ik echt hebben Maar hij staat niet op die site... Waar kan ik die beeldjes krijgen?
Was ook al aan het zoeken. Die site stond in het nieuwsbericht waar ik het in vond. Op de site zelf staat echter geen link naar een bestel pagina of iets dergelijks.
Denk, ga ff GH3 doen, maar dat viel tegen zeg. Medium is in 4 een stuk makkelijker. In het begin pakte ie de blauwe knop af en toe niet, maar later ging dat wel weer, toen werkte de tiltfunctie amper meer, waardoor ik nauwelijks of met extreem veel moeite de starpowr kon activeren. Met de buttons moet dat ook kunnen, maar als ik met een nummer bezig ben heb ik geen tijd om andere knoppen te zoeken. Alles op 5 sterren in medium gaat het dus niet worden. Moet er nog een stuk of 4. Lay Down zou nog wel kunnen als gitaar goed zou werken. Maar nummers van Slayer, Metallica en Iron Maiden zie ik me niet meer op 5 sterren halen. Nog even practise op hard gedaan, maar dat gaat ook van geen kant. Dan kan ik mn hand helemaal niet lekker meer houden, waardoor ik bijna alles mis.
Expert al een tijdje uitgespeeld met behulp van Rbz NL, maar ging vandaag toch voor de grap krijgen of ik raining blood eindelijk kon halen. Het is me zowaar gelukt, dus ook meteen de boss battle gedaan die ik ook in 1 keer haalde. Nu heb ik in mijn ogen dus zelf Expert Career uitgespeeld. 3* : Raining Blood 4* : Same Old song And Dance, 3's & 7's, Before I Forget, Cliffs Of Dover & Knights Of Cydonia Dit zijn dus de enigste nummers die ik nog 5 sterren moet halen, denk alleen wel dat dat een behoorlijke tijd duurt, voordat ik dat haal
ik kom nog steeds niet verder bij tier 7 op hard.. knights of cydonia lukt me voor 60% en dan gaat mijn meter in 3 secs naar nul ik heb 1 liedje uit die tier gehaald: before i forget - slipknot of stricken - disturbed weet het niet zeker meer
Probeer bij Knights of Cyndonia de 1e noot van de Oranje - Blauw - Geel enzvoort te raken en ga dan telkens herhalen op de goeie snelheid. Of ga je daarvoor al af?
ik ga af op het moment dat ze stoppen met die noten heel snel achter elkaar en na het refrein.. als je al die verschillende kleuren krijgt waarvan je er eigenlijk maar 1 hoeft te strummen.. maar als je er 1 mist, moet je dan opnieuw strummen?
Oh dat stukje , ja als je 1 mist moet je weer opnieuw 1 raken. Ze zijn best makkelijk . Je begint bij groen - rood - geel dan rood - geel - blauw enzvoort.
Klinkt misschien een beetje kapsones, maa ik ben aardig goed geworden al zeg ik het zelf. Speel nu pakweg een jaar guitar hero (begon bij 2). Nu hoef ik alleen nog maar 3's & 7's (klote verse) en Raining blood te halen op 5 sterren op Expert. Heb ze nu beide nog op 4 steren met 224K op 3's & 7's en 170K op Raining Blood. Net ook de Slash Guitar Battle gespeeld en eindelijk ook eens een keertje gehaald. Denk dat ik zo drieën en zevens ga oefenen, proberen dat verse erin te stampen en dan Tom Morello Guitar Battle en The Devil Went Down To Georgia proberen P.S Death Magnetic OWNED
Speel je blijkbaar minder dan mij, na ~6 maanden spelen had ik het meeste 5* gedaan, inc 3's en 7's. Alleen de guitar battles haal ik niet 5 sterren, maar ach. (Ben afgelopen januari begonnen)
Kan wel ja, heb net ook 3's & 7's gehaald trouwens. Ik had dus een jaar geleden een paar weken, 2 dacht ik, Guitar Hero II geleend van iemand. Daarna een tijd niet meer gespeeld en toen op de release begonnen met easy enzo. Uiteindelijk zat ik dus vast op hard, lange tijd later weer opnieuw begonnen en toen lukte alles wel. Daarna ben ik ook een tijdje Rock Band gaan spelen. En nu dit