Raining blood en one en number of the beast moet ik nog op hard. One haal ik steeds bijna, ga ik bij 80% af en die andere 2 kom ik niet eens in de buurt
Xplorer RIP. Hij doet de hele tijd dubbel strum als ik maar 1 keer strum. En de select knop heb ik naar de klote geragd, waardoor starpower METEEN activeert als ik t heb. -_- Dus het wordt tijd voor een nieuwe. Ik weet niet of je Xplorer apart kan kopen? (dacht t niet) Maar dan maar een Les Paul...waar ik helemaal geen zin in heb aangezien die dingen echt ZO snel krot gaan. Zucht..
Verwacht er geen sterke prijsdaling van. Heel af en toe zul je een actie tegekomen met oude gitaren, maar verder verwacht ik geen echte prijsdrop.
hahahaha... ja vast... grapjas. Raining blood niet/nauwelijks uit kunnen spelen en dan de laatste boss battle op expert winnen, wie probeer je voor de gek te houden? -.-. maja anyways, Laatst ook weer eens mijn xbox aangezet, ff nummertje geprobeerd, en na weken niet spelen ineens nieuw record op Dragonforce: Operation Ground and Pound lol, 420k ofzo, weet 't niet meer precies. Was wel relaxed, mar ach, ben beetje afgekapt met Guitar Hero, komt ook omdat ik sinds 3 weken toch maar begonnen ben met echt gitaar lessen, wel echt vet , hoewel dat me niet tegen zal houden om GH:WT te halen.
Ik snap niet waarom ik een grapjas ben. Ik vertel dat Rbz NL Raining Blood & de Boss Battle voor me gehaald heb. Nu vertel ik trots dat ik (ondertussen alleen nog Raining blood 4* ) nog maar een paar nummers 5 sterren meot halen en dat ik Raining Blood en de Boss Battle zelf gehaald heb. Kom jij mij vertellen dat ik dan lieg. Misschien vat ik je bericht fout op, maar dat lijkt me niet
Ach, niet iedereen heeft zoveel skills als jij... Zoals ik bijvoorbeeld. Want, heeft iemand tips voor de Boss Battle met Lou op Medium? Kom er niet voorbij, heb nu alle nummers op Medium gespeeld (nog niet allemaal 5* ) maar die Lou lukt maar niet. Is daar nog een strategie voor ofzo? Ik dach wel al de laatste powers te bewaren tot die eindsolo.
Het beste wat je kan doen(hoe ik hem op expert verslagen heb) is al je power-ups bewaren tot je er 3 hebt en hij een sicke solo heeft. Als je dan je power-ups een voor een afvuurt versla je hem waarschijnlijk wel. Tenzij hij natuurlijk een Lefty Flip op je afvuurt, waardoor je dus de soep indraait
@spinnenman: Wat denk jij nou? Beetje spelen op medium en dan zeggen dat je er verstand van hebt? Raining blood is ook veel moeilijker dan die boss battle dus ik weet niet waar je het vandaan haalt.... @Pasquale: netjes man :b:
Eindelijk, nooit gedacht dat ik ooit zou mogen posten. I COMPLETED TTFAF ON EXPERT. Nu hoef ik alleen nog Raining Blood 5*. En alle Co-op Careers doen - Medium
excuse me mar heb TTFAF al zo lang geleden op expert uitgespeeld, en de andere dragonforce nr's ook op 4*, margoed... doesn't matter. Anyways, je bent wel echt een keiharde debiel in mijn ogen als je durft te beweren dat Raining Blood moeilijker is dan Lou's Boss Battle op expert, zucht -.-. Dan kan het gewoon niet anders dan dat je de boss battle gehaald hebt met de wel bekende bug/cheat in het spel. Trouwens, wat ik me wel afvraag, spelen meeste expert spelers zonder hyperspeed? Ik speel sinds ik expert speel altijd op hyperspeed 3, en er is wel verbetering, maar vraag me af of het in mijn voordeel werkt.
Rbz bedoelt de echte Bossbattle he, niet dat volledige nummer. Raining Blood halen vind ik zelf ook moeilijker dan Lou verslaan, maar het nummer TDWDTG is dan wel weer moeilijker dan Raining Blood.
Ik speel met hyperspeed 2 altijd. Zonder word het me te druk op t scherm. Maarre wat raining blood betreft.. die boss battle is een kwestie van 3 powerups bewaren en hij kan helemaal niks beginnen. niks moeilijks aan als je t mij vraagt. ik zal dan wel een debiel zijn eh?