1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik heb het spel niet eens. Maar alleen al de reacties in dit topic geven mij genoeg info om te weten dat deze game heel lang meegaat. Je kunt nummers opnieuw spelen voor een hogere score en achievements.

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten. ik speel het na maanden nog steeds.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En je heb hard nog niet uitgespeeld :+

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    nee :mad: die pokkeslayer is pokkeirritant. ik ben nu maar begonnen met xpert. heb nu 13 songs ofzo..
    btw, ik heb alle gitaren gekocht maar ik krijg de achievement niet :confused:

5. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die achievement heb ik ook helaas...

Net eindelijk de 500k co-op achievement gehaald op revolution deathsquad op hard en expert.

Deed net even co-op online met iemand en we kwamen in een vette glitch.
    Elke keer als we starpower activeerden stoptte hij na een tijdje bij mij en ging hij door bij die andere gast.
    Hij tilde elke keer zijn gitaar en dan kwam die melding ook te staan bij mij: Activate star power ofzo maar ik kon hem nooit activeren...

Dan haalde ik nog 1x starpower en was ineens de meter helemaal vol!
    Goed voor de punten, maar we kwamen maar tot 532k terwijl we zonder glitch 528k haalde:9

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hard + Expert uitspelen unlock je ook beide nog gitaren mee. ;)

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, je moet zelfs expert solo en co-op 5 sterren halen. Echt een klote achievement. Ik moet alleen nog die verdomde easy co-op career voor long road ahead van 100G en dan heb ik iets van 950. Zo lame dat je easy moet doen :p

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    oja :lol:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mad skillz 8)
    [yt]mbMKbykr2Ec[/yt]

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha lol.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  12. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  14. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja kheb meer filmpjes van hem gezien, super gewoon :"D

15. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen ook mijn gitaar binnen :D
    Kan ik eindelijk GH doen :)

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok...ik heb deze game al een tijdje links laten liggen omdat Hard me maar niet lukte (en vanwege SR2, FC2, Pure :9)! Maar ik wil nou toch nog een keer gaan proberen, dus kan iemand me PLEASE uitleggen hoe ik mn vingers moet doen voor Hard??? Het eerste nummer van de eerste tier heb ik gehaald, maar bij het tweede nummer ging het alweer meteen mis! Ik kom helemaal in de knoop met mn vingers en ga dan op de verkeerde knoppen/kleuren drukken?!?
    Dus, wat is de beste positie voor mn vingers en hoe kan ik ze het best verplaatsen?

En nog een n00b vraag :+! Een nummer 100% halen, wordt hier ook wel FC genoemd toch? Waar staat FC dan voor?

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Over het algemeen kan je uit twee posities kiezen. Of je gebruikt je wijsvinger voor de groene fret, middelvinger voor de rode fret, ringvinger voor de gele fret en je pink voor de blauwe en oranje fret of je gebruikt je wijsvinger voor de groene en rode fret, middelvinger voor de gele fret, ringvinger voor blauwe fret en je pink voor de oranje fret. Het is maar net wat je lekkerder vind spelen. Zoals sommige vinden het moeilijk om met hun pink 2 verschillende frets te spelen en gebruiken daarom hun wijsvinger om 2 verschillende frets te spelen. Een nummer 100% halen staat niet gelijk aan een FC al is het wel vaak zo. FC staat voor Full Combo en dat betekent dat je alles goed heb gespeeld zonder tussendoor een fout te maken. Want zelfs als je 100% haalt kan je nog een fout hebben gemaakt door ergens een keer te strummen waar geen noot is. Hierdoor verlies je je notestreak en verbreek je de combo en zo kan je hem 100% halen zonder FC te halen.

Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  18. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa bedankt!
    Dacht laatst al, huh ik maakte een fout maar toch 100%!?

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Nou snap ik eindelijk wat FC is :+!
    En ik zal dan maar eens proberen wat voor mij makkelijker is kwa positie van vingers! Ik denk met mn wijsvinger groen en rood, want ik heb soms al moeite om met mn pink blauw te doen :9! Maar wat ik dan als probleem zou kunnen hebben; als je groen en rood tegelijk moet! Want dan moet je je vingers dus omhoog verplaatsen, en als je daarna bijv weer blauw en oranje tegelijk moet, dan zie ik mezelf al helemaal de mist in gaan!
    Maar goed, ga maar eens oefenen vanavond! En anders heb ik nog altijd plezier op Medium, want dat vind ik soms nog steeds lastig O-)! Moet daar Raining Blood en One nog 5* halen!

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet gewoon leren je hand te verschuiven, zodat je als je Groen/Rood tegelijk moet doen en daarna Blauw/Oranje dat je dat kan. Je kan dit oefenen door medium met 3 vingers te spelen (zonder je pink bijv.) en dan als je Blauw moet spelen je hand verplaatsen zodat je ringvinger bij de blauwe is. En daarna je hand weer terugverplaatsen natuurlijk :+

Succes :cool:

Deel Deze Pagina