Hey dat is misschien ook nog wel een goed idee ja! Gaat tenminste ook nog ff een stukje langzamer op medium! Ik ga oefenen! Hopelijk kan ik over een weekje melden dan ik hard heb uitgespeeld ! Maar dat denk ik niet
Weet ik wel zeker, de veel ervaren expert spelers hebben Hard nog niet eens uitgespeeld, lees raining blood, one en the devil went down to georgia tegenkomen.
Precies! Zo kan je eerst leren je hand verplaatsen, en daarna wennen aan de snelheid van hard en expert (en dan kan ik daarna met jou de 5* alle liedjes in expert coop achievement halen ).
Dat aanbod sla ik natuurlijk nooit af, achievementwhore als ik ben ! Maar je zult toch echt nog ff geduld moeten hebben, gister kwam Bad Company binnen, dus de stapel nog te spelen games is weer wat hoger geworden !
Ben blij dat ik hier een paar manieren heb gevonden om mijn hand te bewegen. Vind soms de snelle overgangen bij easy al moeilijk.
Haha, zit nu al een tijdje vast op hard. One, Raining blood en Devil went to georgia moet ik dus nog... Erg jammer, want One is best leuk om te spelen tot aan dat 85%, dan fail ik
Pfff, net weer ff geprobeerd op Hard, tweede nummer van eerste tier, ging meteen weer af ! Toen maar ff practice gedaan, en zelfs op slowest vind ik t nog moeilijk! Moet echt flink gaan oefenen met de schuiven van de vingers/hand! Dus je zult nog ff geduld moeten hebben lenny
Ik heb net 3's & 7's op expert gehaald, evenals Before I Forget \o/ Encore had ik geen zin meer in, maar die is niet al te moeilijk; Cult of Personality kan ik wel *) Edit@Sjacco; jij doet dan natuurlijk bass, dat is wat makkelijker
Haha...prima! Ik doe de bass wel, das idd stukje makkelijker ! Ben nou maar aan GH2 begonnen omdat hard bij GH3 nog steeds niet wil lukken !
Ik ben zelf bezig met alle liedjes 5* op medium(hard lukt me nog niet) Moet zelf nog -Knights of Cydonia -Raining Blood -Stricken en Lay Down, maar die worden nogal lastig
Moet zelf ook nog twee nummers 5* halen op medium (hard lukt mij ook nog niet )! Maar Knights of Cydonia, Stricken en Lay Down zijn mij wel gelukt (uiteraard wel moeten oefenen!), ik moet ook Raining Blood nog en One, is die jou wel gelukt? Ben benieuwd! Had stiekum gehoopt dat GH2 makkelijker zou zijn en hard me dan opeens wel zou lukken !
One is mij wel gelukt Raining Blood nog niet Bij one gewoon heel veel oefenen, als je het ritme kent heb je zo een 600 Note streak, dus dan moet je zo min mogelijk de solo verkloten en dan voila
Goddamn, ging net met een vriend GH3 weer eens doen na lange tijd. En wat ben ik verbeterd! My name is Jonas 1st try gelijk weer 100%, slash battle 200k en voor de rest allemaal recordbrekers van mezelf. Te funny.
Tot die solo haal ik t idd ook wel ongeveer foutloos...maar dan ga ik dus ontzettend dik de mist in en haal ik dus NET niet 5 sterren! Maja...van de week dan nog maar eens proberen! En Raining Blood is gewoon KUT...zowel om 5* te halen, als t nummer zelf! Wat een bagger !
w0000t gister slash battle gedaan en van mijn 260k score nar 332k gegaaan. Als je lang niet speelt word je alleen maar beter