1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Die gast speelt gitaar. Kan niet anders :p

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen, die gast speelt precies zoals in het echt. Ik kan het weten want ik speel zelf ook.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik ben echt nog steeds sucky-sucky, dus 4 vingers vind ik al moeilijk, maar Paint it Black is toch wel heerlijk om telkens mee te oefenen. Tot nog toe nog niet echt veel songs tegen gekomen die ik ook echt leuk vind, maar Paint it Black is uiteraard een all-time favourite :)

Wat me ook opvalt is dat bij 3 vingers ik nauwelijks het gevoel heb dat ik 'meespeel', gewoon omdat die noten niet echt bij de song 'passen' ofzo. Bij 4 vingers voelt het wel echt alsof ik ook 'meedoe' :)

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon ziek, als je dit gewoon perfect kan spelen zoals op dat filmpie. Maar het zijn dan meestal de no-livers die gewoon de hele dag zitten te oefenen. Ik bedoel, je gaat toch echt niet dag in dag uit, 10 dagen achter elkaar zoiets oefenen om te laten zien hoe goed je bent. Bedoel, oefen dan een beroep uit waar je echt goed in kan zijn *) Medium en hard gaan nog wel, maar expert dat is me ook teveel. Speel dan ook geen gitaar en speel GH misschien 3 uurtjes in de week.
    Desalniettemin, wel leuk als je zo kan showpicken bij je vrienden :D

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij had het waarschijnlijk ook wel duizend keer geprobeerd aan zijn reactie te zien op het eind ;)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Is er iemand die zonder guitar expers ownd?

Ik vond een gitaar stom, dus speel ik met controller.
    Met me carreer op hard heb ik alles uitgespeeld behalve ''One''.
    Expert lukt me matig.

Heeft iemand het zonder gitaar op Hard/Expert uitgespeeld?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is echt wtf. :+ Maarre, lijkt me pittig om bijvoorbeeld Knights of Cydonia te halen met gewone controller..

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dude, respect 8)

9. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde 3 ook regelmatig met controller, enige nummers die me niet lukte waren One en Raining Blood, Knights of Cydonia was idd ook pittig8)

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Is er iemand die zonder voetbal kan voetballen?

Ik vond een voetbal stom, dus speel ik met een vissenkom.
    Kan de bal al aardig aannemen, maar scoren lukt me nog 'net' niet.
    Hooghouden lukt me matig.

Echt gast :p Leer het met een gitaar, want met controller loop je over bij knights of cydonia of eerder al vast.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, dat is wel zo. Sommige expert nummers met snelle strum dingen zullen wel pijnlijk voor je worden.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Goed punt maar ik had een gitaar en dat vond ik gewoon niet leuk.
    Misschien te lui om te leren..:p
    Ik had hem weer doorverkocht..
    Eigenlijk speelde ik alleen voor de zalige muziek maar ik wil hem wel even uitspelen8)

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jeuj, alles op 5* op easy 8) Nu op medium begonnen, is al gelijk een stuk leuker. Ik denk alleen dat de nummers als Raining Blood wel erg lastig gaan worden, vooral omdat ik ze op easy al net op 5* kon halen :9

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha GL zit nu vast op hard bij chapter 7 op ps2(sla me niet) maar wil eigenlijk voor me xdoos ook gh3 :mad:

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gisteren gekregen en ben even begonnen 2 kleine uurtjes , jezus het is nog best pittig ook , het heeft zeker een hoge learningscurve !

ik haal alles maar op 3* op easy , wel paint it black al unlocked :D

Maar als ik dan kijk hoe paint it black bijv op expert gespeeld word ...dat is gewoon onmenselijk man !terring :D

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb het sinds kort ook weer opgepakt. Gaat echt crap. Voordat ik beetje was gestopt zat ik bij stricken etc op hard en had ik 3 songs op expert. Nu even opnieuw begonnen in hard om weer in te komen :+

Heb overigens wel meer nummers gehaald op expert, maar dan in quickplay :+

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb het spel sinds woensdag en heb nu alle nummers gehaald op easy. Nog niet allemaal op 5* maar dat komt wel. Ik ben nu bezig op medium en zit nu bij de laatste tier. De enige dingen waar ik tot nu toe moeite mee had waren de 2 bosbattles en dan vooral tegen slash en knights of cydonia op medium. Die bosbattle tegen slash heb ik egt lang over gedaan en knights of cydonia lukte me de derde keer proberen.

Erg vermakelijk spel dit.:thumbs:

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat doe je door veel te oefenen en gewoon een goed ritmegevoel hebben. Je kunt niet echt oefenen met ritmegevoel. JE hebt het of niet. Toch is het moeilijk uit te leggen hoe je het doet. :p

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Get the feeling xD
    Kan je eigenlijk die coop achievements wel via XBL halen? :confused:

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope.

Deel Deze Pagina