1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik ben sowieso gewoon nog steeds slecht. Speel op medium, en nog steeds raken mijn vingers bij bepaalde combinaties in de knoop, omdat ik gewoon de verkeerde vinger beweeg ofzo.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zit soms ook flink te balen ja, als je bijvoorbeeld een paar honderd punten van de 5* af zit en dat je maar niet hoger kan krijgen :mad:

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op medium en dat bevalt me goed. Ik heb voornamelijk in de laatste 2 tiers nog een aantal 3* en 4* maar het is voorlopig nog wel uitdagend genoeg.

Ik wacht dan ook nog een tijdje met hard proberen, want zelfs zonder hand verschuiven wil ik nog wel eens in de war raken. Maar ik zal het toch aan moeten leren, want een nummer als One spelen waarbij je geel en blauw snel moet spelen met ringvinger en pink is best lastig.

4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Valt wel mee, gewoon geel ingedrukt houden en blauw erbij indrukken als je blauw moet spelen :)

5. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet ik dan maar vaker doen. Ik vergeet het vaak.

Ik heb zonet wel Lou verslagen op medium. Ik denk nog altijd dat het meer geluk dan wijsheid is, maar ik klaag niet:)

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nog een tip: die hammer ons en pull offs moet je ook wel even goed oefenen, net als alternate strummen (omhoog en omlaag), anders schiet Hard en Expert straks ook niet op :+

7. Ashavan

Ashavan Guest

Andere tip.... niet denken tijdens het spelen ;)

Net dat Dragonforce nummer op Medium gespeeld met eind uitslag 97. Tering das toch even pittig vergeleken met de rest :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2009
  8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De ghwt drums werken ook op Rock Band. Op die lijst staat een ?

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toen was dat dus nog niet bekend.
    Ik zal zo even de up-to-date lijst hier plaatsen. :)

edit:

Note: A star ([​IMG]) indicates that this instrument is compatible with all titles on our list so far.
    1. Can navigate menus, but during the songs the green button is stuck down, orange is red, and everything else is dead
    2. It's not clear which Rock Band Stratocasters work, though it would appear that some do, indeed, work in Guitar Hero: Aerosmith. More here.
    3. Speculation based on current Rock Band 1 functionality.
    4. From Harmonix spokesperson: "Support for the GHIII guitar peripherals in Rock Band on the Wii was not possible without Activision's permission. Therefore, any questions regarding lack of compatibility with GH III hardware should be directed to Activision."
    5. Source: Rock Band guitar compatibility & music export patch now live [PS3 Fanboy -- unconfirmed for GH; Aerosmith guitars]
    6. Source: 360's Guitar Hero World Tour to be compatible with RB instruments
    7. Source: SCEA: Universal compatibility for PS3, GH: World Tour, Rock Revolution instruments
    8. Source: Microsoft: Xbox 360 instruments from Rock Band 2, GH: World Tour and Rock Revolution will be cross-compatible
    9. Source: GC 2008: Guitar Hero World Tour to work with all instruments on PS2, PS3, 360
    10. Source: Guitar Hero: Aerosmith patched for Rock Band guitars on Xbox 360
    11. Source: Wii's Rock Band 2 has RB 1 DLC, works with GH III controller
    12. Independently confirmed by Joystiq
    13. Guitar Hero: World Tour drums not recognized by PS3 Rock Band 2
    14. Forum post from Neversoft's Brian Bright.
    15. Source: The "Official" Rock Band/Guitar Hero compatibility chart (via Wired)
    16. Dude, where's the GH:Aerosmith Guitar?To clarify, it's the same as the GH3 guitar, it's just with a new skin.
    17. Source: GH:World Tour drums now work in Rock Band 2, thanks to patch
    18. Source: IGN: Rock Band 2 Preview (Wii)

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Die Ion Drum Rocker ziet er wel pro uit :)
    Alleen heeft die weer 6 'knoppen'...

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Yeah, net het nummer Raining Blood op 5 sterren gehaald (medium). Ik ging het maar is met controller proberen en dat werkte veel beter, ik kon in ieder geval die kut solo's veel makkelijker door komen. Nu was het begin dan wat moeilijker. Nu op naar Hard! :D

12. -SlaYeR^

-SlaYeR^ New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde eerst ook met de controller (omdat de game overal uitverkocht was en ik alleen de demo speelde XD ) maar dat moet je niet doen want als je dan goed word met controller ga je vastzitten zodra je GHWT koopt want daarop kan je niet met controller.... :p en tjah met de gitaar zelf vind ik eigenlijk ook veel leuker

BTW: heb vandaag impulse op expert gehaald :D

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,
    Dit lijkt me nog steeds een heel tof spel om te kopen. Ik vond 100 destijds teveel, nu heb ik rondgezocht en zag dat hij 49,95 was bij Bart-Smit/E-Plaza. maar de webwinkel geeft 69,95 aan. Is de prijs terug verandert of geld dit alleen voor de échte winkels?

14. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem verleden week nog gekocht voor 49,95€ in de winkel in Aalst(België). Maar nu is de weer prijs gestegen naar 69,95€. Dat komt omdat GHIII opeens massaal werd gekocht op internet en in de winkels.

15. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens. Hier heb ik hem ook gekocht. Is te vertrouwen. En de game is gewoon in het Engels te spelen

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is één, nog maar 19 te gaan voor de achievement :+

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    LAAAAY DOWN, wat luid die achievement dan??:+

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    20 nummers op Expert op 100% halen. Bijna onmogelijk dus :+

19. Ashavan

Ashavan Guest

Heb pas 3 nummers op Expert gespeeld met 4 sterren behaald eerste poging. Ben nu eerst op de andere moeilijkheidsgraden alles op perfecte uitvoering te halen. Als je dan terug naar easy en medium gaat dan gaat het echt zo ontiegelijk traag vergeleken met expert :p

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad.:'-(
    Ik kan Slow Ride niet eens 100% :+

Deel Deze Pagina