1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ehm, en je moet nog alles coop uitspelen. xD

Daarom heet het long road ahead. :thumbs:

2. RonnieK

RonnieK Livin the bos's life

Leuk Bevonden:
    0
    sow, jij bent een natural _O_

hoger als dit kan ik gewoon niet komen.. expert gaat me echt te ver!

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    The Long Road Ahead 100
    Complete all difficulties in Career, buy everything from the shop and complete 100 online matches
    This achievement is even harder then it seems.

See "Burnin' a Halo in my Pocket" and "Solo Career", do both of these and win 100 games online, and on of the hardest achievements will be yours.

Ik zie geen Co-op staan?8) Maar een maat van me die is ook wel goed in GH, en we spelen ook heel vaak samen, dus dat komt wel goed.

4. RonnieK

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij alleen GHIII?
    ik ben nu bezig met de hard career van GHIII en heb laatst GH:WT gespeeld, dat is dan echt gemakkelijk, haal het meeste in 1 of 2x op Expert :p

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet alle gitaartjes hebben, dus ook alle unlockables. Life's a bitch. :9

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook GHII, World Tour en binnenkort Metallica. World Tour heb ik 910G.
    Damn....Maar ik heb wel al die achievement van buy all guitars en buy everything from the shop.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je stiekem gecheat? ;)

8. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja:eek: Ik wou er helemaal niet voor gaan, maar ik keek bij The Store en toen kreeg ik hem.

9. RonnieK

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je cheats bij GHIII? :confused:

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vanuit het hoofdmenu options -> cheats ofzo. Beetje in menu's zoeken en dan vind je het vanzelf in ieder geval.

11. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Tönisvorst ( vlakbij Krefeld ).

Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  12. RonnieK

Leuk Bevonden:
    0
    Het bewijst maar weer even hoe moeilijk het echt is om bij GHIII achievements te halen, ik heb gisteren GH:Aerosmith gekocht en heb daar na 1,5 uur spelen al net zo veel achievementpoints van.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En als je niet op hard of expert kunt spelen schiet het al helemaal niet op. :D
    Als ik mijn 360 terug heb toch maar eens wat meer op hard gaan oefenen.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Toen ik GHIII kreeg, kon ik al op Expert goed spelen enzo. Dus bij mij gingen die achievements als een trein.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar ik ben het antwoord vergeten. :p
    Kan ik gewoon in 1 career blijven spelen? En tellen de bonussongs + DLC ook mee?

Voor mijn gevoel had ik het al lang moeten hebben, maar ach... 100 miljoen is ook veel. :+

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja alles telt mee maar het duurt echt ONGELOFELIJK lang.

Net weer eens bijna The Seeker, Cliffs of Dover, Welcome to the Jungle en Rock n Roll All Night FC maar toch steeds -1 echt smerig. Wat wel grappig was is dat het eerste nummer op guitar hero in een lange tijd Raining Blood was en weer meteen 5* op expert had.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vervelende is natuurlijk ook dat het allemaal in career moet. :'-(
    De meeste tijd heb ik doorgebracht in quickplay/co-op/face-off. Die scores tellen verdikkeme allemaal niet mee.

Nog even doorwerken dus. :+

18. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Lame. Startte laatst de game op. FF Raining Blood 5* proberen te halen. Ik had verdomme 9K te weinig, omdat ik een lame-ass easy shizzlemanizzle starpowertje gemist had. Anders had ik het denk ik wel gered. Ooit nog maar eens proberen.

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    w00t gisteravond eindelijk THE SEEKER EXPERT FC damn dat heeft lang geduurt.

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat had ik ook, een maat van mij heeft net GH3 gekocht en die koos meteen RB en ik had een score van 225K wat 5* is. Ik heb nog een aantal maal geprobeerd om TTFAF te halen maar het blijft mijn zwakke punt, een lange tijd die solo's waardoor ik op een gegeven moment pijnlijke vingers heb en af ga bij 80%. Daarnaast vind ik het gewoon geen leuk nummer om te spelen, misschien omdat het gewoon niet wil lukken. Ik heb ook geprobeerd om 750K te halen, zit nu op de 700K met All nightmare long dus het komt dichtbij. Dat zijn btw de laatste 2 achievements die ik nog moet, TTFAF halen en 750K.

Deel Deze Pagina