1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Laat me raden: zo'n "fijne" lcd zeker?

Een kennis van me heeft er eentje, onspeelbaar. Ik kon niet eens een nummer uitspelen!
    3 keer gecalibreerd, 3 keer een andere uitkomst. Kansloos apparaat :mad:

Thuis gekomen bij mn geliefde plasma, zonder enige moeite :)

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de game op zowel een LCD tv als monitor gespeeld, nooit problemen gehad, Ik heb zelfs nooit in het calibratiemenu gezeten! :eek: Bij wat voor response time gaat het mis?

3. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeerlijk he, vooral dat getik bij die blauw/oranje hammer-ons. TIKTIKTIKTIK.
    GHIII vind ik nu echt kut. Ik kan Raining Blood niet eens 5 starren. Damn. Me record op Smash Hits is 278K.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Man... ik begrijp echt niet hoe mensen deze game met 5 knoppen kunnen spelen. Gistermiddag even geprobeert op HARD, maar hoewel 4 knoppen me redelijk goed afgaat (op de moeilijkste nummers na), raak ik bij 5 knoppen volledig de weg kwijt...

Hoe hebben jullie jezelf dat aangeleerd? Ik hoorde dat je sowieso je hand gewoon anders neerzet (dus je pink gaat op de laatste knop ipv de een-na-laatste knop), maar verder? Hoe maakte jullie die 'switch' tussen 4 en 5 knoppen, en duurde dat lang of ging dat redelijk snel!?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou... Ik heb het gedaan door in Pro-Face Off en Face Off altijd boven mijn niveau te spelen. :p Spelenderwijs leren enzo. (je kan toch niet af)
    Op een gegeven moment lukt het gewoon, je merkt de overgang niet eens. Totdat je bv. je oude scores terugkijkt. 'Hey, ik ben beter geworden!'

Had ik vandaag ook weer toen ik Raining Blood en One op Hard gewoon direct op 4 sterren wist te halen, en geen starpower nodig had tijdens de solo's. De laatste keer was dat wel anders.

Al zullen de meesten wel Practice aanraden...Maar dat hielp mij nooit.

Deze vandaag trouwens eindelijk gehaald. :p
    100 Million!?! Gulp!?!
    Earn 100,000,000 points total in Career
    30 [​IMG] (7-9-2009)

Nu ben ik klaar voor The Beatles en Guitar Hero 5! :cool:

6. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag is ook al enorm vaak gesteld(zelfs ik heb 'm ooit eens gesteld), heel simpel: veel blijven spelen.

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij heeft iedereen die vraag wel gesteld 8)

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Raining Blood ben ik eerlijk gezegt in GH3 beter in dan in GH:confused:H, naja, ik kan bij beide nummers de mosh of nouja, eerste harde solo foutloos spelen, maar bij GH3 heb ik moeite met de eind solo, dat terwijl ik die in SH foutloos kan spelen.

Bij GH:confused:H heb ik alleen weer last met dat stuk net na de eerste solo, terwijl ik dat bij GH3 weer makkelijk foutloos speel. Ik ga die bij SH dus maar even oefenen, en dan een keer voor een FC gaan. Dat lijkt me echt een super vette prestatie als ik die foutloos krijg.

Record staat nu pas op 300k, bij GH3 en GH: SH, maar dat kan nog flink omhoog.

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    De Mosh 1 op GHIII kan ik zowat NIET spelen. Terwijl ik hem op Smash Hits foutloos speel. Ik heb ook die Raining Notes achievement. En ik kan eigenlijk alle stukken foutloos spelen behalve dat stuk na het stuk dat jij minder kan spelen op Smash Hits, als dan die 3-note chords komen, daarvoor zit zo'n snelle hammer-on stukje. Dus eerst 4 keer groen en dan Geel-(hammer-on)-naar blauw en dan weer naar geel-rood-geel. Daar verlies ik me combo telkens|:-

10. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Net even geoefend, en kan nu heel raining blood foutloos spelen. Nu nog een keer hopen dat er ooit een goede run komt met hopelijk FC \o/

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik duim voor je. Het is echt een prestatie als je dat haalt.\o/
    Heb je ook al die Raining Notes achievement dan?

Ik ga voor een Evil - Mercyful Fate FC en een Mercyful Fate - Metallica FC.
    Maar die tap solo van Evil is echt insane. En Mercyful Fate van Metallica is gewoon te lang. Je moet dan gewoon net je perfect run hebben.

Vroeger, toen ik nog een noobje was, vond ik GHIII de shit qua engine en noten. Nu (Met Smash Hits en mijn favoriet GH:Metallica) is het GHIII gevoel weg en kan ik het niet meer.:'-(

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zo juist een goede run gehad. Foutloos tot die snelle groene noten voor de eind solo, alleen daar maakte ik een fout. Voor derest had ik de eindsolo ook foutloos tot en met het laatste gedeelte. 338,569 met -13 omdat ik solo D niet goed raakte. FC zeker mogelijk

13. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Props hoor. Damn. Wat ik trouwens echt kut vind. Ik heb nu Silver en geen Gold meer dus als ik nu me scores verbeter, wat ik dus ook heb bij 20 nummers, dan registered ie dat niet bij me high scores op XBL.

DAMN: 562K op Creeping Death. Dat betekent: Eindelijk in de BUURT van de achievement. Omg, aan de ene kant ben ik echt fucking blij, aan de andere kant, waarom gunde mijn handen nou die overige 13K niet? Haha

Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Klopt het dat de Rock Band gitaren het niet doen op Guitar Hero II en III?

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, Guitar Hero controllers werken op Rock band, maar niet omgekeerd behalve bij Guitar Hero aerosmith, metallica & world tour normaal.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee, dat zuigt best wel....

Maar de op de nieuwere Guitar Hero's doen ze het wel? :)

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hm dat van die nieuwere Guitar Hero's heb ik wel niet van first-hand experience.. Nu ik zocht juist naar de (betrouwbare) gamespot Guitar compatibility chart maar die is blijkbaar nog niet geupdate met de nieuwe versies dus geen zekerheid.

Edit: Aha, hier staat hij wel!

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:
    Moet je voor die 5* achievement ook de bonus songs 5*?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nein.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan hoef ik er nog maar 2(Raining Blood, Number Of The Beast).

Deel Deze Pagina