1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb guitar hero nooit gespeeld maar mag ik vragen wat het inhoudt als het een bonustrack is? dit heeft niks met het "spel uitspelen" te maken ofzo? hoe speel je het spel dan uit? :confused:

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bonus tracks kun je kopen in de shop als je genoeg ingame cash hebt. Dat kun je verdienen door nummers op medium, hard en expert te halen.

Laatst weer eens wat met Hard op 5 sterren. Crazy on You en Rock this Town. Nu moet ik er nog 6 op 5*

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb GH3 op de gamesconvention in Leipzig gespeeld en tsja wat moet ik ervan zeggen. Alles wat ik verwacht zit er in en met de tracks zit het allemaal wel goed. Het grappige was dat ze lekker aan het patsen waren met de nieuwe GH controller, draadloos en alles en dan valt ie tijdens een solo uit omdat de batterijen op waren. Dat is dus het grote nadeel van een draadloze controller. Verder is het gewoon GH zoals we gewend zijn.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ho's zijn hetzelfde maar veel bakte ik er niet van aangezien het te lawaaierig op de beurs is (desondanks de headphones die je kreeg).

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    hmm ze zouden toch anders worden, dat ze realistischer zijn dat ze als je het in het echt kan hammeren dat het dan in GH3 ook kan en anders niet. Zitten er dus minder h-o/p-o's in of niet?

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    November pas ? :'-(
    Ik heb altijd eind oktober gedacht.

Maar goed om te zien dat ie iets goedkoper wordt dan GH II :)

//edit: Kun je trouwens alleen maar batterijen in die gitaar gebruiken, of kun je ook een normale accu gebruiken, die je ook hebt voor de wireless controllers?

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Er zitten minder h/o's en p/o's in maar dat kwam omdat we het In Flames nummer op medium speelden wat ook nog wel behoorlijk pittig was.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Controller heeft batterijen nodig. Wel kut als ie dan midden in een nummer leeg is...

Jaaaa, ik heb bijna Through the Fire and Flames uit! Batterijen op, dan verneuk je het. :+

Dus er zitten toch minder h/o & p/o in. Dat wordt wel pittiger dus. Eigenlijk ook wel minder leuk, ik vond het toch altijd wel cool als je een hele solo hebt gehammerd. Bijvoorbeeld bij Jessica in GH2.

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien stoppen ze er iets in dat ie automatisch pauzeert ofzo. Je bent trouwens ook wel erg dom als je through fire and flames gaat spelen met een bijna lege controller imo.

@BassieJ: Precies dezelfde qoute bijna als die van mij in het gh2 topic lol.

Trouwens expert uitgespeeld met ghII

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, je weet maar nooit. Kan zo gebeuren lijkt mij.

Ennuh, wat doet dat nou in het Guitar Hero 2 Topic?

En wat doet dit in het GH3 topic. :+

14. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het nummer pauzeert wel maar toch blijft het balen als je bij een solo het
    "please reconnect controller" icoontje in beeld krijgt. Ik zag btw ook geen port om je controller aan te sluiten op je xbox360 dus ik ben bang dat je gebonden bent aan batterijen, dit zou wel minder zijn.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, vooral omdat de nieuwe lekkerder schijnt te spelen.

Ach ja...als 'ie een beetje op begint te raken dan neem ik wel de explorer...

16. Remco

Remco Guest

Hij mag dan wel goedkoper worden dan GHII, maar dan moet je weer geld uit gaan geven aan oplaadbare batterijen...

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dan koop je gewoon 1 keer 4 oplaadbare batterijen van Duracell, en je kan behoorlijk lang vooruit. ;)

filmpje over oa. de gitaar:
    [gt]24211[/gt]

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  18. Remco

Remco Guest

Whoo, ik heb echt zon zin in deze game:D

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :eek:, ben net weer begonnen met GH2, maar van die nummers begin ik wel weer een beetje genoeg te krijgen. ik wil wel weer eens wat nieuws

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet je content downloaden, of GH1 & Rock the 80's kopen. :p

Vet filmpje trouwens, handig dat je 'm ook uit elkaar kan halen en zo. :) Kan je 'm tenminste fatsoenlijk meenemen.

Ik wil Dragonforce spelen (terwijl ik een schijthekel aan die band heb, maar het ziet er echt bruut uit om te spelen!)

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina