1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jep ik heb ook een grote wishlist. Maarja, ik zie wel wat ik doe.

2. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry voor de dubbelpost maar ik wil jullie iets niet zo liefs laten zien.
    Stappen:
    1. Ga naar xbox.com en log in.
    2. Klik op vrienden en selecteer een van je vrienden.
    3. verander in de url de naam van je vriend in: IIHITM4NII GWF
    4. zie dat hij een vuile cheater is want hoe kan je alle achievements in een dag halen?!

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder de rest van de thread te hebben gelezen, hoe weet je dat hij de game 1 dag heeft, en hoe cheat je met achievements?

4. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Oke, ga voor je een slimme opmerking eerst even na waar dat kan staan. Er staat 1 November bij ALLE achievements. Ik dacht niet dat er 2 dagen de 1e van november waren, jij wel? En wat het cheaten van achievements betreft; er zijn altijd manieren om dat te doen. Want hij heeft ook pas de 8x multiplier ahcievement in co-op NA dat hij alles in coop 5* had gehaald. Beetje maf als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  5. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ontspan vriend appelmoes.. ik vraag dit omdat ik echt niet de moeite ga nemen om zijn naam in te tikken via xbox live om te ontdekken of deze gast nou wel of niet een cheater is.
    Dus hij heeft alles in 1 dag gehaald.. so what? kan er niet wakker van liggen.

"En wat het cheaten van achievements betreft; er zijn altijd manieren om dat te doen."

Nou, laat maar horen dan.. zover ik weet kun je ze alleen halen door netjes de game te spelen... mischien met meerdere mensen, of mischien koopt hij die achievements wel, mischien heeft hij pas sinds 1 november weer xbox live en de achievements voor die datum al gehaald, en zodra hij op xbox live ging, dat de achievements op die datum werden ge-update.

Hoe dan ook, ik vraag het nog een keer.. hoe weet je zeker dat hij een cheater is?

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  6. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    sorry voor mijn overdreven reactie maar de achievements staan gewoon niet in goede volgorde. Waarschijnlijk is dit gewoon een test account ofzo maar dat is er niet echt duidelijk uit. Ff een paar voorbeelden dat hij niet legaal bezig is:

de 3x star power achievement is ttfaf komt voor hij hem haalt en dat is vreemd.

Hij haalt eerst alles op coop 5* en daarna pas de hoogste multiplier.

Maar nogmaals sorry maar ik zit niet egt lekker in mn vel vandaag :+

7. Remco

Remco Guest

Je kan gamerscore cheaten door achievements van een andere profiel over te porten naar die van jezelf, dat had die Metalfear (Gamertag: QFP Achievements) ook gedaan nadat zn account gehackt was.

8. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me gaat hem kopen voor Wii en daar eerst eens gaan spelen. Maar ik kijk er precies te veel naar uit om hem te laten liggen.

9. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    okee, dat is inderdaad wel wat vaag dat ze niet op volgorde staan... mischien dat ie inderdaad gewoon de achievements heeft overgezet zoals rumast het vertelt.

verder geen probleem Rbz NL :thumbs:

10. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doen mensen dat :'-( er zijn zelfs mensen die gewoon 2100 MP (25€) over hebben voor Seriously sorry maar dan heb je echt geen leven :'-(

11. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet t. Als je het show je achievements thread leest word ik er van beschuldigd omdat een of andere aap zei dat ik dat wilde ofzo. Lekker dan.

12. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    check vg chartz voor de dominatie van guitargero III in de US, gewoon weg ziek.

13. Remco

Remco Guest

link?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *Blij met pre-order :9

//edit @ rumast: http://www.vgchartz.com/aweekly.php

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  15. Remco

Remco Guest

bizar..

16. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gcshop toch? Die hadden ook niet genoeg Metroid Prime 3's binnengekregen, dus mijn broertje zit nog te wachten... :9

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yep :)
    Ik hoop dat ik bij de eerste mensen hoor die daar hebben gepreorderd :9 Op die manier zou ik in theorie dus lekker hoog op de lijst moeten staan, dus eerdere levering dat latere bestellers :cool:

18. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie net dat iemand Guitar Hero III al via eBay verkoopt (in Nederland). Toch best interessant voor degene die hem al ruim 2 weken voor de release willen spelen..

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, maar geen gitaar...

20. Remco

Remco Guest

voor 35 euro haal ik hem wel bij een 'gewone' site, nieuw

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina