1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is dat ik hem zelf al gepreorderd heb, anders had ik hem misschien wel willen hebben.. Heb je hem toch 2 weken eerder dan de release..en ik ben wel heel erg benieuwd naar deze game :)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heb je dan al een gitaar?

3. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja van guitar hero 2. Als rockband uit komt koop ik nog wel een extra gitaar.

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die Les Paul is juist zo mooi. Ook in het echt raak ik op mijne nooit uitgekeken. Cherry Sunburst FTW! (Echte gitaar dus ja :p)

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. ik vindt de explorer persoonlijk het mooist van alle gitaren.. heb zelf ook een explorer thuis staan, maar de les paul is ook zeker sexy.. heb er zelf 3 van gehad ook, prachtig model.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ff zitte kijke en hij is echt vet XD

9. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Explorer is ook erg mooi. Vooral omdat ie zo dus is, de les paul is echt zwaar. Ik had eerst een epiphone les paul (zwart) maar ik heb toch maar besolote een gibson te kopen (cherry sunburst)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Hahah die aflevering is echt cool. Randy is wel goed btw :p

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    In Game Content: Guitar Hero III

Content: Velvet Revolver Pack
    Price: 500 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "She Builds Quick Machines" Off of the "Libertad Allbum", "Slither" Off of the "Contraband Allbum", & "Messages" Off of the "Libertad (deluxe version)". As performed by Velvet Revolver. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Content: Foo Fighters Pack
    Price: 500 Microsoft Points
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] "The Pretender" Off of the "Echoes Silence Patience & Grace", "All My life" Off of the "One by One", & "This Is A Call" Off of the "Foo Fighters (self titled)" as performed by Foo Fighters. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

Note: there are also two free trailers now available that preview this content.

Dus nog steeds niet goedkoper =(

13. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    En dat boss pack zit er dus ook niet bij?

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Woooow Foo Fighters!! Wat vet! Die ga ik zeker downloaden!

15. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah.. een gibson. De gitaar voor echte mannen! :thumbs:

Ik heb ook wat epiphone les paul's gehad, maar als je dan een gibson les paul in je handen krijgt, dan voel je wel het verschil...

Vindt de fender van rock band ook niet zo mooi, ben nooit echt fan van het design geweest.. ik had liever gezien dat ze een mooi jackson model hadden genomen.

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat mag ook wel voor dat geld :p

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    voor het dubbele van dit spel kan je toch wel een beetje (echte) gitaar halen? of is dat voor oude mannen? :+

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Een echte gitaar kun je vanaf die prijs wel kopen, maar dan heb je vaak een onding wat alleen maar onstemt, vals klinkt, geen goede intonatie en pruts hardware... dan moet je nog een versterker kopen, en die zijn ook niet goedkoop.

Ik zou pas een gitaar kopen als ik 500-600 euro te besteden had.. dat is het minimale, dan kun je voor een tweedehands gaan, een LTD (ESP) of een epiphone zijn prima gitaren om mee te beginnen.
    Versterkers zijn ook niet goedkoop, en aangezien daar je geluid doorheen gaat komen, vrij belangrijk om hier geen goedkoop ding te kopen...

Al met al zul je snel 1000-1200 euro kwijt zijn aan een setje wat goed is om mee te beginnen... om je een indruk te geven hoe duur de hobby is, een goede gibson/fender/jackson/esp gitaar kost al snel 2000 euro.

Het is mooi spul, maar wel prijzig.

19. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad een dure hobby dan...en dan kan je nog steeds geen One van Metallica spelen....en met Guitar Hero III wel ;-)

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. met een beetje geluk en talent heb je one binnen een maand of twee onder de knie... en dan komt de solo van Kirk. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina