1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    iemand interesse in een losse gitaar van guitar hero 3? op marktplaats staat er een.

    www.marktplaats.nl en typ guitar hero 3 in
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hell yeah, wat is de link?
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek sowieso een gitaar, dus als iemand zijn oude GH2 gitaar kwijt wil. Ik hoor het graag.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    't is idd echt anders.
    ben de GH2 Gitaar 360 gewend, vandaag gespeeld op de GH3 Gitaar PS3 maar ik bakte er niks van :D
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je wennen aan de GH gitaar. Hij's mooier, én draadloos. :D
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch maar GH3 gehaald bij mediamarkt vanavond en echt totaal geen spijt van. Even tegen mijn zus wezen rocken en shiiiit tis echt super vet alleen bakken we dr allebei niks van. Easy lukt wel maar maken nog steeds fouten haha.
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    net Co-op career uitgespeeld op medium
    ik op de gitaar, mn buurjongen op de 360 controller
    dus alle co-op encores eindelijk unlocked
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik en een maat waren bezig met co-op op expert... we komen gewoon nie voorbij one:'-( naja misschien later :)
     
  9. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa, ik heb hem ook \o/

    Gisteren of eergisteren heb ik de demo eens gedownload en ik was meteen hooked. Ik heb nog geen enkele GH gespeeld en de demo speelde ik dus met de controller. Maar wat was dat vet zeg.

    Vandaag liep ik bij de MM in Bergen op Zoom binnen en zag een hele stapel GH's liggen. GH2 dan. Er lag nog maar 1 GH3, voor 89 euro. Leek me wel een mooie prijs, dus maar gekocht (studiefinanciering, lol). Was wel even wennen die gitaar. Met de controller ging het best goed op medium, met de gitaar gaat het nu matig op easy.

    Hoe houden jullie die gitaar nu vast eigenlijk? Ik doe wijsvinger op groen, middel op rood, ring op geel en pink op blauw. De oranje gebruik ik nog niet, maar hoe moet dat dan? En hebben jullie misschien nog tips voor een GH noob?
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    damn man die laatste bossbattle op hard is irritant!

    als je eventueel de oranje moet switchen is gewoon puur wennen, want je hoeft je hand maar een plaatsje op te schuiven en dan zit je wijsvinger bij rood...
    dan is het gewoon wennen dat je als je groen hebt OF je steekt je wijsvinger wa langer uit om groen te drukken, of je switcht weer terug... lastig in het begin maar het komt allemaal goed:)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    poeh, ik dacht al dat het aan mij lag. o-)

    Ik kan trouwens niet meer blindelings de fret buttons vinden, en dat terwijl ze op dezelfde plek liggen als bij GH II. 8)

    Maar wat ik me nu al sinds GH II afvraag: Hoe lang kun je een HO / PO door laten gaan?
    Zo lang als je wilt, als de noten maar dicht genoeg op elkaar staan? Of alleen maar van groen naar oranje, en dan opnieuw strummen?

    Ik denk dat deze info me wel eens goed van pas kan komen. :9

    Mijn GH III Stats
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dus weer niks binnen gehad van GCshop, hopelijk vandaag dan
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zonder bestelling gister opgehaald bij Bart Smit. ;)
    Ik krijg die Hammer-Ons en Pull-Offs maar niet voor elkaar, iemand die het DUIDELIJK kan uitleggen wanneer ik het kan toepassen in een song?
    Die Tutorial is wel duidelijk, maar daar krijg je alleen maar die stukjes dus dan zie je niet goed wanneer je het nou moet toepassen..

    _0/
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt noten met een zwarte en met een witte rand. Zie je in GHIII beter dan in II (vind ik), de zwarte moet je aanslaan, de witte niet, dus zolang ze wit blijven kun je met je PO/HO gewoon doorgaan.

    Trouwens, hoe heb jij het op Guitarhero.com voor elkaar gekregen dat je locatie wordt getoond? Ik kan mijn postcode ofzo nergens opgeven.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, maar hoe zit het nou, Hammer-On (oplopend dus?) daar moet je de noten bij inhouden?
    En bij Pull-Offs (aflopend?) moet je ze los laten maar er gelijk achter aan klikken?

    _0/
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Allebei hetzelfde, gewoon over de noten heen glijden. Wordt ook in de tutorial uitgelegd.

    Bij hammer-in's mag je echter de lagere noten wel inhouden idd (dus wanneer je geel doet, mag je groen/rood nog wel inhouden)
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige goeie oefen nummers in GHIII? ;)

    _0/
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hey nog iemand uit BoZ op het forum :D

    Even een tip die ik las op gamefaqs.

    Gebruik op medium niet je pink. Zo kun je oefenen dat je 1 vinger minder dan toetsen hebt op hard.

    Houdt je wijsvinger op rood, middelvinger op geel en ringvinger op blauw.

    Als je groen krijgt schuif je al je vingers een toets omhoog.

    Een andere tip die ze gaven voor de hogere moeilijkheden later lukt mij nog niet maar is wel handig.

    Ze zeggen stel dat je groen en geel tegelijk moet aanslaan doe dat dan met je wijs en middelvinger.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon blijven oefenen dan lukt het wel.

    Als ik groen en rood tegelijk moet aanslaan doe ik dat gewoon met mijn wijsvinger, iets schuin houden en je raakt ze alle 2.
    Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen techniek heeft:9

    Heb alleen het strummen verkeerd aangeleerd, doe alleen naar beneden meestal.. 8) Maar lukt nu gelukkig wel steeds beter om het naar boven en beneden te doen. Ook veel minder vermoeiend.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja schuiven is belangrijk voor expert (later land je wijsvinger op rood en je pink op oranje ).


    De wijsvinger en middelvinger tip is handig voor wanneer er 3 noten tegelijkertijd moet worden aangeslagen..

    Als je bijvoorbeeld geel + oranje krijgt gebruik dan je wijsvinger en middelvinger..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina