1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goed nummer om HO en PO's te oefenen?;)

    _0/
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Knights Of Cydonia
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel het me even als je hem binnen hebt. Ik heb ook bij GCshop ge-preorderd, maar nog niks binnen.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Cities on Flames with Rock 'n Roll, Knights of Cydonia en Cult of Personallity.

    Vooral de eerste.
     
  5. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat hij voor 77 euries er weer zou liggen maar hij koste gvd 100 euro, nou ik kijk wel of hij er voor een leuk prijsje bij de gameplay ligt en anders doe ik alleen het spel zonder gitaar want die van 2 werkt ook op 3
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Almere is echt drie keer ruk.

    Hij ligt hier nergens meer. Echt letterlijk nergens. Ik kan wel huilen. :'-(
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    gister gingen we met 3 man na de gameplay (dat was echt ruk) naar mediamarkt in utrecht. Daar lagen stapels ps3 versie's en 4 stuks voor de 360. We hebben er ieder een gekocht. Bij de kassa zeiden ze dat ze er 20 hadden van de xbox 360 versie en die nu bijna dus op waren. Inmiddels de gitaar verkocht, vind die totaal niet fijn, al lijkt hij wel steviger. Doe het gewoon met de GH II gitaar.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is jullie oordeel van GH3 i.v.m GH2?

    Ik vind 3 fijner speler, ook de gitaar, je moet even wennen maar hij speelt echt beter voor mijn gevoel. Er zitten meer opties in.

    Maar ik vind 2 meer stijl hebben. De poppetjes zien er misschien gedetailleerder uit maar ik mis Eddie en Pandora en vind de stijl van sommige oude poppetjes niet zo mooi.

    Ook vind ik de liedjes uit GH2 beter, maar dat komt wellicht omdat ik de liedjes uit GH3 nog niet goed ken op een aantal nummers na.

    Vind wel de venues er beter uitzien in guitar hero 3 en vind ook de co-op career en tussenfilmpjes een leuke toevoeging/
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GH2 niet, maar ik vind GH3 wel heel erg moeilijk, misschien is het omdat ik de Demo gewend ben met m'n controller en ik ziek ben, handen zijn heel erg slap.

    Ik vind de nummers echt vet, tot nu toe Easy uitgespeeld, gewoon om te wennen aan de gitaar, nu bezig met Medium, m'n pink trainen, en daar flink op door karren en dan met DE Oranje knop.. God oh god, dat wordt moeilijk.
    Heb 1x online geprobeerd, dan ga je gelijk op het moeilijkste niveau volgens mij? Ik heb maar gequit, ik kon er de ballen niet van. :p

    _0/
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb online nog niet geprobeer maar ik neem aan dat online gewoon op alle moeilijkheden kan toch?
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vind GH3 stukken beter dan deeltje 2.
    Genoeg vernieuwingen.
    De nieuwe kostuums zijn leuk,nieuwe personage Lou "the devil",een veel betere songlist (persoonlijke mening)

    Online gameplay,wireless guitar,co-op career,bossbattles....

    dus ja ik ga voor deel 3 als ik zou moeten kiezen.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf de gitaar lekkerder spelen dan de GHII gitaar, is meer solide en wat zwaarder. GHIII lijkt wat makkelijker, je hoeft de noten niet 100% nauwkeurig aan te slaan lijkt het, je mag er een fractie naast zitten.

    De personages vind ik niet zo interessant, let er het grootste deel van de tijd toch niet op.

    De nummers, er zitten een aantal pareltjes bij, maar dat is persoonlijk, moet aan een aantal nummers wel wennen, die van GHII klinken (nog) vertrouwder op dit moment.

    Online vind ik een leuke toevoeging: met name Battle is lachen. Moeilijkheidsgraag kun je in principe zelf kiezen. Misschien niet bij Ranked maar daar zie je mij toch niet, ben ik (nog) niet goed genoeg voor.
     
  13. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij is eindelijk binnen. Volgens Track & Trace is hij de 23e pas verzonden.

    Maar goed, vanavond lekker rocken. :)
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem niet :'-(

    Dat wordt dus maandag. Hoe ben je aan de track & trace barcode gekomen?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  15. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0

    Die zat op de doos. ;)


    The Devil Went Down To Georgia vind ik retecool om te spelen.
    Heerlijk die downloads op de 360. :thumbs:
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jezus, TTFAF op medium is gewoon expert niveau van guitar hero 2 maar dan zonder oranje
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Hij was niet leverbaar met de nieuwe gitaar In Apeldoorn dus ik moet nog ff wachten.
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    nouja zeg... vraag ik aan FRS of ze hem vast willen houden. kom ik na voetbal daar aanzetten, zijn ze allemaal al verkocht... >_> gewoon omdat de meneer die mij hielp niet achter de kassa stond maar vrij had.. stomme boere.. wachte tot maandag.. :mad:
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij, star power gaat al aan als ik de gitaar een kwart draai omhoog hou, Bij GH2 moest je hem toch echt hoger krijgen om je star power aan te zetten.

    Retecool spel btw, de toevoeging van een online mode is geweldig en geeft het spel een nog hogere verslavingswaarde dan hij al had. Toffe nummers ook, One van Metallica net online gespeeld voor het eerst en stond 2000 punten boven mijn tegenstander, we waren gewaagd aan elkaar, zat echt met een smile toen het nummer was geindigd, wat was dat tof zeg!
     
  20. GotenSSJ

    GotenSSJ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop dus juist te schelden dat men SP amper werkt, als ik em omhoog hou en snel weer naar beneden doe, registreerd em 4 van de 5x niet :{


    Verder wel een heeeeeeeel vet spel :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina