1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe durf jij het in vredesnaam in je hoofd te halen dat RB een baggerspel is? :confused: Rockband kwam op het hele idee om met 4 instrummenten te werken en heeft dat perfect uitgewerkt, en dan zeg je zoiets.. pff zeg..
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Guitar Hero III kwam uit in de US 28 Oktober en eind November hier, dus het zal wel hetzelfde wezen dan.

    Ik had een Gameplay filmpje gezien van Guitar Hero World Tour en ik vond de Drums nou niet echt tof er uit zien, niet echt duidelijk, maarja dat zal wel fixable zijn met Hyperspeed denk ik :+
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die discussie hebben we in een van de vele topics al gehad. ;) (weet niet meer of dat in het RB, RB2, GH II, GH III, GH: A, GH: M of GH: WT topic was :+)
    Resultaat: Guitar Hero had al lang voordat RB uitkwam het idee om meerdere instrumenten te gebruiken.
    Idee was er dus eerder door GH, maar RB heeft het gewoon eerder uitgebracht.

    Maar het maakt toch helemaal niks uit wie er eerder was lijkt me? Het gaat alleen maar om de kwaliteit van de nummers / gameplay. En dat is bij beide games dik in orde :thumbs:

    edit:
    Ozzy filmpie:
    [GT]38119[/GT]

     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    haha geweldig die vent, zullen er dan black sabbath nummers in GH WT komen of van zn solo carriere. de game graphics zijn zo te zien er ook flink op vooruit gegaan!
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Ozzy maar een grafidioot. Maar wie ben ik :) Houd sowieso meer van de rustigere rock.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Er is anders ook nog andere metal hoor dan dat verlepte Dragonforce ;)
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Precies, daarom is 'ie ook zo cool :D
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan niet zeggen dat ik heel erg kapot ben van die nummers, maar ook weer niet heel slecht ofzo.
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    i know, maar van mij hoef t niet in GH4.. speel liever rock
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Eén ding weet ik zeker, Rock Band heeft tot nu toe echt alle muziek games geowned! Met name door de downloadables. De instrumenten zijn voor ik weet hartstikke goed, en hoe de kwaliteit v/d WT instrumenten wordt weet nog niemand.

    Voor mij ligt Rock Band echt een dikke streep voor, vooral door de FAIL van Guitar Hero 3. :9
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar in Guitar Hero: World Tour kan je alle instrumenten gebruiken uit Rock Band én het bevat een hoop exclusieve legendes. Meest recentelijk dus Ozzy, maar ook Jimi Hendrix, AC/DC, The Doors en meer.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wie let er nou op de poppetjes? :9 Ik vind characters alleen belangrijk als ze er maar belachelijk uitzien. :+ Maar echt, of Ozzy er nou wel of niet inzit, het maakt mij geen fuck uit. Het gaan me alleen om de nummers, en de engine moet super werken. Die van GH3 vond ik maar vaag. Wel vet dat ze die boss battles hebben though. Maar dat zie ik niet echt als een gebrek in Rock Band.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En precies daarom koopt een beetje rock fanaat gewoon alle GH/RB games :cool:
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Amen to that!\o/
     
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    At The Drive-In!!, Nu Nog Mars Volta spul erbij.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, The Mars Volta zou cool zijn zeg! :eek: Ik zou echter geen idee hebben welke nummers ik zou willen spelen, het is van die vreemde muziek. Goliath van de nieuwste CD is erg leuk voor de gitaar.

    Ik doel meer op de mix van muziek + de persoon die het gemaakt heeft, dat vind ik stukken leuker dan met een of andere verlepte punker The Wind Cries Mary te moeten spelen. 8)
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, en mario is niet leuk omdat hij een rood pakje aan heeft.. Skate is niet leuk omdat de onderkant van je skateboard wit is, en Top Spin is slecht omdat de bal niet oranje is :+ Zo kan ik ook nog wel even doorgaan.. Het gaat toch gewoon om de muziek, het geluid/beeld, en de instrumten.. Ik weet in iedergeval genoeg _O_ ik haal ze allebei
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind z'n snor eigenlijk het mooist, maar je hebt wel gelijk. Beide komen in m'n Xbox, music games ftw!

    En Dribble, koop meer dlc voor RB. :+
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina