1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Slipknot...*sigh*
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben dus echt Geen slipknot fan he :p ik vind eigenlijk geen 1 nummer goed, behalve deze. meeste andere nummers echt bagger, maar dit nummer is gewoon echt super vet, vooral omdat er ook in gezongen wordt en echt een pauper vette bridge heeft. :) De combinatie van schreeuwen en zingen werkt gewoon zo goed, hadden ze ook een keer bij een andere nummer gedaan.
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Slipknot doet dat wel vaker zoals in My Plague, Wait and Bleed, Duality en Vermillion pt 2. Vooral dat laatste nummer doet je verbazen dat het van Slipknot komt. Verder vindt ik het maar herrie met af en toe een hoogtepuntje.

    Er zijn btw zoveel bands die ik in RB of GH4 wil zien maar er nooit inkomen, ik hoop gewoon op Breaking Benjamin. Die band is zo hot in de USA en nog steeds geen enkel nummer in een van de 2 games.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    zit net ff te kijken en klinkt lekker :x



    lekker zware gitaar en drums :)
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Diary of Jane is ook een zwaar gruwelijk nummer, het zou niet misstaan in GH4. Breaking Benjamin heeft ook een nummer in de game Halo 2 genaamd Blow Me Away.

    Een andere band die ik zou willen zien in Hypnogaja, de frontzanger doet de endtheme van Devil May Cry 4 en heeft gezegd interesse te hebben om in meer games te komen.

    Hoe bruut zouden deze drums wel niet zijn?


    Edit:

    Of All That Remains:

     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nice DulleNL

    Eye of the tiger:9
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Woot, Lostprophets eindelijk in Guitar Hero, maarja ik vind de nieuwe Album nog steeds maar niets geef mij maar Start Something :+ Maarja ik vind Rooftops ook wel best.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aargh, waarom zoveel Rock Band repeats? Maarja, wel een toffe lijst, ik hoop dat t zingen lekker werkt in GH4. :p
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke lijst, maar valt me toch een beetje tegen.
    Ik zie persoonlijk toch liever wat meer metal, en dan ook echt metal.. ik zie hier veel rock en grunge, maar ik wil die dubbelle bas pedalen wel gebruiken!

    Dan heeft rock band het toch wat beter voor elkaar.. killswitch engage, metallica, machine head, dat soort bands mogen er ook wel in.
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vind het wel een tof lijstje, The Enemy, Blink 182, Interpol.
    Moet er nu toch maar eens aan geloven, heb namelijk nog geen enkele Guitar Hero.. :eek:
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Van sommige artiesten zijn er veel chillere nummers die ik er liever in had gezien, maarjah.

    Ik ben ook voor Breaking Benjamin erin! (Blow me Away / Follow Me / Breathe)

    Ik hoop ook echt op Who Did You Think I Was - John Mayer (of een andere) en misschien eentje van Racoon voor zingen. Instrumentaal blijft racoon ook niet achter en Who Did you Think I Was heeft echt een dikke funk erin.
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komtie uit dan
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In Amerika op 27 Okt en in Europa is het nog niet bekend.
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    pff nog lang wachten

    alleen al voor beat it van micheal jackson ga ik em al kopen
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dr zitten echt zoveel liedjes in die ik ken joh. In GH3 en 2 is dat veel minder.

    En trouwens, je kan GH4 toch ook gewoon spelen met een GH2 gitaar?
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat krijg je he, als RB elk nummer uitgeeft als DLC :p dan blijft er niet veel meer over >_>
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind de tot nu toe bekende tracklist van GH4 wel goed, er zitten tenminste echte gitaarnummers tussen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    1. Can navigate menus, but during the songs the green button is stuck down, orange is red, and everything else is dead
    2. It's not clear which Rock Band Stratocasters work, though it would appear that some do, indeed, work in Guitar Hero: Aerosmith. More here.
    3. Speculation based on current Rock Band 1 functionality.
    4. From Harmonix spokesperson: "Support for the GHIII guitar peripherals in Rock Band on the Wii was not possible without Activision's permission. Therefore, any questions regarding lack of compatibility with GH III hardware should be directed to Activision."
    5. The PS3 Guitar Hero controller does not work with Rock Band, despite Harmonix's attempts to patch their game to work with it.
    6. Source: 360's Guitar Hero World Tour to be compatible with RB instruments
    7. Source: SCEA: Universal compatibility for PS3, GH: World Tour, Rock Revolution instruments

    Die lijst zal natuurlijk nog geupdate worden, maar dit is hoe de zaken er op dit moment voor staan.
    Ik denk dat ik dit ook maar in de startpost van het RB2 topic plaats.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina