1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33

    Toevallig net een nieuwsbericht:
    http://www.joystiq.com/2008/08/19/microsoft-xbox-360-instruments-from-rock-band-2-gh-world-tour/

    Dus ze worden allemaal compatible met elkaar! Chill!
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Lol, zie net rock revolution...kijk naar de playlist en dies stukken beter dan welke game ook. Waarom kan het bij dat spel wel? En zullen het covers of orginele songs zijn?

    Edit:

    De game ziet er niet uit en het zijn covers. Maar de playlist is goed.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dan gelijk maar de geupdate versie 8):
    [​IMG]
    [​IMG]
    1. Can navigate menus, but during the songs the green button is stuck down, orange is red, and everything else is dead
    2. It's not clear which Rock Band Stratocasters work, though it would appear that some do, indeed, work in Guitar Hero: Aerosmith. More here.
    3. Speculation based on current Rock Band 1 functionality.
    4. From Harmonix spokesperson: "Support for the GHIII guitar peripherals in Rock Band on the Wii was not possible without Activision's permission. Therefore, any questions regarding lack of compatibility with GH III hardware should be directed to Activision."
    5. The PS3 Guitar Hero controller does not work with Rock Band, despite Harmonix's attempts to patch their game to work with it.
    6. Source: 360's Guitar Hero World Tour to be compatible with RB instruments
    7. Source: SCEA: Universal compatibility for PS3, GH: World Tour, Rock Revolution instruments
    8. Source: Microsoft: Xbox 360 instruments from Rock Band 2, GH: World Tour and Rock Revolution will be cross-compatible
    Wordt idd een vreselijk spel. Die persconferentie van hun op de E3 was ook al lachwekkend :emo:

    Edit: Preview van IGN:
    http://xbox360.ign.com/articles/899/899340p1.html
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk die hands on! Kan niet wachten!
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me sterk dat die 42 songs de complete list is
     
  6. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker Vet dat Rock Band instrumenten compatible zijn met GH:IV. Maar hoe willen ze dat doen met drums want Rock Band drums heeft 4 pads GH 5?

    Edit:
    Wat zien die noten er lelijk uit zeg. Niet normaal lijkt me niet fijn om te spelen.
    Begin nu met het nieuws van GH:IV te volgen.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het worden er 85 ;)
    Eerste vraag: Geen idee

    Maar waarom zien die noten er lelijk uit? :confused: Ze zien er sowieso niet anders uit dan bij de vorige GH games.
    Ik vind deze ronde noten trouwens fijner spelen dan die rechthoekige van Rock Band.
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh ik zie nu wat het probleem is. Ik keek het filmpje op Low-Res dan zien ze er heel anders uit. En misschien komt het ook wel omdat ik nu RB noten gewend ben.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, paar posts voor mij was een "volledige tracklist" gepost. Heb inmiddels door dat het rock revolution tracklist is......denk ik :+
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    me neef had het er over dat er eerst nog een guitar hero metallica komt is dit waar?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit:

    Verkeerd gelezen. excuses.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee.
    Eerst komt GH IV, en daarna pas GH Metallica. :)
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dus GH:M wordt ook gemaakt op de engine van GHWT? Dus met drums en vocals?
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet, maar het zou wel te gaaf zijn.. Er is nog niet zoveel over bekend, dus misschien komt het nog wel :)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    GH Metallica wordt volgens mij, net als Aerosmith, guitar only. Lijkt me de engine van GH III dus. GH IV bestaat niet, het is GH World Tour. (De topictitel mag dan ook onderhand wel eens aangepast worden)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik jat dit overzicht even om het in de Startpost te plaatsen. Joe bedank hè. :cool:
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word cker de beste guitar hero aller tijden
    alleen al door de gruwelijke tracklist so far

    hopelijk gooien ze niet veel europese rotzooi der in
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws | 20 augustus 2008 - Rock Band had het al bij de launch van die game in Europa en nu zal Guitar Hero: World Tour het ook krijgen. Specifieke nummers van landen uit Europa. Dat heeft Activision Blizzard vandaag bekend gemaakt op de Games Convention in Leipzig. Rock Band had al enkele Duitse, Franse en Engelse nummers bij de Europese launch verkregen en Guitar Hero: World Tour zal dit op zijn beurt ook krijgen. In tegenstelling tot Rock Band za Guitar Hero: World Tour wél nummers uit Nederland krijgen.

    In totaal zullen er een zevental Europese landen een aantal nummers van eigen bodem terugzien in Guitar Hero: World Tour, waaronder dus Nederland. Daarnaast zijn er ook nummers uit Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk vertegenwoordigt. Welke nummers het precies zijn is nog niet bekend evenals wanneer Guitar Hero: World Tour in Europa beschikbaar zal worden.

    Bron: xbox only

    was dit al bekend?
     
  19. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet want ik lees het ook net.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Golden Earring here we come!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina