1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer metal gaarne..
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Tokyo Hotel Rock? Het is een overgeproduceerd bij elkaar geraapt groepje dat toevallig een gitaar in hun nummers heeft. :+

    Hells yeah, alleen ben ik bang dat het niet zal gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nooooooooooooes, mijn mening telt ook hoor! :'-(
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welkom op Xboxworld waar je mening niet telt. ;)
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik dat juist beter
    meer variatie
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Guitar Hero ftw:
    http://kotaku.com/5039907/beer-goes-well-with-guitar-hero-world-tour

    En kan de eerste mod die langskomt even de topictitel veranderen in Guitar Hero: World Tour? ;)
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm meer classic rock en minder moderne nepshit pls. weinig bands zijnorigineel tegenwoordig op een aantal na. tokyo hotel in GH WT like wtf!? gooi die troep eruit. neem dan the scorpions als je goed duits spul wilt :9
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, maar de 4 laat ik staan.


    En of de tracklist steeds meer mainstream wordt...tja, dat is het nadeel van succes. Wat dat betreft is Guitar Hero net een echte band. Daarom ben ik wél blij dat Guiter Hero: Metallica eraan komt. Het is wellicht uitmelkerij, maar dat vergeef ik ze. Deze game is namelijk ZO afhankelijk van de muziek. Als de nummers je niet aanstaan, vind je de game niks. En smaken verschillen zo sterk. Ik wil geen Slayer of Slipknot spelen, terwijl anderen dat juist willen.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Terugkomend op die noten die natuurlijker voelden. Als je dat filmpje kijkt met Chad Smith - Travis Barker en de drummer van The Police, dan zegt travis barker toch ook: "one thing I had actually said when I was asked to be involved with this was: Will it be an exact interpetration of what that drummer is playing? Can I close my eyes and play a song that I wrote and close my eyes and score a 100%? and the answer was: yes"

    Long story short. Op expert speel je eigenlijk gewoon exact het echte nummer_O_.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het grote voordeel van GH:WT ten opzichte van Rock Band (2). Dat drumstel is gewoon stukken realistischer.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Guitar Hero World Tour krijgt nieuw instrument
    Door Olaf van Miltenburg, vrijdag 22 augustus 2008 14:38, views: 3.697

    Guitar Hero krijgt naast een gitaar, een microfoon en een drumstel nog een ander instrument. Onduidelijk is nog welk muziekinstrument zal worden toegevoegd, maar het gerucht gaat dat er een keyboard in de maak is.

    De komst van het nieuwe instrument werd tijdens de Leipzig Games Convention aangekondigd door Brian Bright, projectleider van Guitar Hero World Tour bij Neversoft. Volgens hem komt de accessoire speciaal beschikbaar om in Studio-modus muziek te kunnen maken. Om wat voor een apparaat het gaat, wilde hij nog niet prijsgeven maar gezien de focus op de Studio is het waarschijnlijk dat het een keyboard wordt, schrijft G4.


    Bij het Studio-onderdeel kunnen spelers niet met elkaar wedijveren, maar kunnen ze zelf eenvoudig nummers opnemen. Zo kan de gitarist bijvoorbeeld over een bestaande drumpartij meespelen, waarbij de noten automatisch in het ritme gezet worden. Het zou echter ook mogelijk worden om met een editor complexere opnames en bewerkingen van nummers te maken. Zangpartijen kunnen overigens niet opgenomen kunnen worden, onder andere vanwege de beperkte opslagcapaciteit, waardoor Neversoft de toevoeging van een keyboard of ander instrument mogelijk als een mooie compensatie ziet.
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk een keyboard maar wat gaat dit dan wel niet kosten?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee man, wat heb je daar nou aan. Alleen maar nog duurder

    Keyboard moet je gewoon normaal spelen
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Saxofoon ftw. :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Triangel?
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, maar even serieus. Wat wil je doen? een keyboard van 5 tonen en dan fur elise spelen? :confused:
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wie zegt dat het persé 5 tonen moet hebben:confused:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Was maar voorbeeldje. Maar zouden ze een volledig keyboard doen. Kan je net zo goed keyboard kopen met Hulpstand :+
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal denk ik geen keyboard worden hoor.. beetje onnodig als ik de lijst van nummers zo bekijk, er zijn maar echt een paar nummers waar hier en daar wat keyboard, synth of piano in voorkomt. de rest is gewoon een mix van gitaar, zang en drums.. niks meer.

    Ik denk dat het een bas gitaar zal worden.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jammer van de paarse bass drum notes, dat gaat echt moeilijk te zien worden bij de lastigere nummers met veel bassdrums.. Ook de lay out met zingen ziet er vervelend uit. Het komt niet als een lopende band op je af. Ik hoop dat je (net zoals bij RB) ook weer opties hebt dat je dat kan veranderen. Gitaar en zo ziet er redelijk uit...weet niet. :9 Lijkt weer een beetje meer op GH2, en dat is goed. :D

    Gaat leuk worden. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina