1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha mega fail.
    ze willen mee doen met het succes van Rock Band en kunnen niet accepteren dat ze ge-asskickt zijn door RB.
    dus gaan ze het maar na doen.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Voor alsnog kunnen we weinig genieten van het succes van Rock Band.
    Vind het wel een goede zet van Activision. :)

3. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat de Arctic Monkeys erin zitten

en hopelijk ACDC :x

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet dat drumkit ding nou anders zijn dan rock band... Oke ik snap dat het hen meer winst kan opleveren maar ik zou toch graag zien dat ik hem voor beide spellen zou kunnen gebruiken. Nu zit ik hier straks met 3 gitaren (ik heb die van GH2 en GH3, als GH4 dan ook nog een speciale functie heeft in de gitaar moet je die ook beslist kopen), 2 drums (die van rock band verschilt met die van GH4 door die ene drumpad dinges) en 1 microfoon, want ik mag toch hopen dat die wel gelijk of iig bij elkaar te gebruiken zijn.

Waarom zijn Harmonix en Activision nou bij elkaar weggegaan...

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ge-asskickt? Harmonix heeft de rechten van GH lekker verkocht en maakt een superieure muziek/ritme game met alles erop en eraan en laat Activision lekker met de oude GH serie zitten. Niet dat dat erg is want Activision heeft bakken verdiend aan GH3, zoveel zelfs dat de verkopen van GH3 de grootste driver was voor de omzet van Activision Q4 2007. Ik weet 't niet hoor. Harmonix had lekker beide dingen zelf moeten houden en alles meteen met elkaar compatible moeten maken zodat we nu geen gezeik hebben van het werkt niet met elkaar...
    My 2cents: Het had mooier gekund voor ons, maar het is eenmaal niet anders.

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oke das leuk! Weg met Rock Band. Ik ga wel voor GH4. Ik vond deel 3 tof behalve dan de gitaar dus ik verheug me er wel op. :)

@s0kie: gast heb je een probleem ofzo? rock band is hier de mega fail want die is hier nog geeneens. alleen de ps3 versie is regiovrij dus wat je zegt is een beetje egoistisch. Ik vind het juist goed dat gh4 een alternatief bied voor mensen die zich verheugd hadden op de epic fail die rock band heet.

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Rockband hier nog niet uit is is echt schandalig maar de game zelf zou ik zeker geen mega-fail noemen. Wat betreft de gameplay vernieuwingen is Rockband gewoon 100 keer beter als Guitar Hero 3. Maargoed nu komt 4 al uit die 'misschien' beter is als Rockband, maargoed Rockband 2 zal ook ooit een keer uit komen ;) Zo blijven we bezig.

Reden waarom ik zo graag Rockband wil is dat de timing het zelfde is als bij de voorgaande GH games. De timing was bij GH3 echt te easy, uiteindelijk was de game zelf wel uitdagend genoeg, maar dat komt dan weer door belachelijke plaatsing van niet bestaande noten of door het spelen van Lead & Rhytm gitaar tegelijk.

Reden dat GH4 me zo interessant lijkt is omdat ik gek bent op dit soort rythm games, maak er maar zo veel mogelijk, heb je tenminste wat keuze en een hoop tracks om met je veel te dure controllertjes op te spelen :D

@RBZ Ik vond deel 3 tof behalve dan de gitaar

Wat vond je dan wel leuk aan Guitar Hero 3 ;)? Of heb je het over dat plastic ding waar je mee speelt :D

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die controller ;) Speelde voor geen ruk en werkte bij veel mensen ook niet. Rock Band is als game geweldig maar het valt me echt tegen van een bedrijf als EA dat ze niet eens een spel in de winkels kunnen krijgen.

9. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wat meegekregen dat de gitaar van GH niet werkte bij RB dus dan zal dat straks ook wel niet andersom werken. Heb helaas geen link ofiets.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De GH gitaar werkt wel met RB.
    Ergens in het RB topic heb ik een plaatje gepost over de werking van de gitaren met de games

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja als je het zo bekijkt is Rock Band eerder gestolen van Guitar Hero. Allebei ritme games met een lopende band, en rock muziek. :+

Ik moest ook wel lachen toen sommige beweerde dat Guitar Hero een Donkey Konga ripoff is. :D

12. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Oke dan heb ik niks gezegt

13. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie nergens iets over een release date?
    Zal dan waarschijnlijk nog wel even duren, denk dat dan veel fans eerder rockband halen, kunnen waarschijnlijk niet wachten.
    Ik weet zlef nog niet voor welke ik ga...=(

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Debut trailer :)

[GT]34270[/GT]

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Bout trailer :\ Je ziet twee nieuwe gitaren ( volgens mij ? ) en verder geen informatie... Ze moeten met dit soort games meteen een sloot informatie geven over comptabiliteit en functies, anders krijg je tot de release weer dat eeuwige gezeik...

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet niet wat ik hier nou moet vinden. Ik weet niet waarom, maar Guitar Hero moet gewoon Guitar Hero blijven. Dit vind ik erg kansloos op het eerste gezicht.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En het drumstel. ;)

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kutzooi, waarom maken ze niet gewoon een zelfde soort drumstel als Rock Band, zodat je er geen 2 hoeft te kopen. Beetje kansloos dit.

19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het drumstel had ik al gezien, check de SP.

20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heet geld verdienen, inspelen op wat de mensen willen :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina